Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól emlékszem, hogy az ON van lefelé, a RES felfelé, és a PRI előre?
Remélem, jól követtem az utat a labirintusból...
A rajz helyesnek tűnik. Csak az nincs bejelölve rajta, hogy melyik a "RES", "ON" és "PRI" állása a csapnak. Elvileg mindegyik GS-nél ugyan ott vannak ezek az állások. Ellenőrizni lehet kevés benzinnel.

"PRI"-ben folyik a leszálló ág (a csap után) kicsi benzinnel is.
"ON"-ban a tankban lévő hosszú csőtől kap benzint a csap.
"RES"-ben a tankban lévő rövid csőtől kap benzint a csap.

Az ábra szerint: tankból jövő jobb oldali az "ON"-hoz, tankból jövő bal oldali a "RES"-hez kötendő... a leszálló ág mindegyiknél ugyan az a cső. A "PRI" megkerüli a vákuumpumpát, kifolyója egyezik az előző kettővel. A világos cső (fehér az ábrán) a vákuumcső. Így működik majd helyesen.

Minden attól függ, hogy a tankban hogyan helyezkednek el a szívócsövek...
sorry még agyilag fáradt vagyok már mint a karburátor így vagy helyesen bekötve ahogy a kép mutatja az adatlapomon nézzétek meg lécci:)
adatlapomon a kép nézzétek meg...
Hallod 96-os gs-ről van szó így van helyesen bekötve?:)
Valami ilyesmire van kitalálva a Fórum.

Mert itt mindenkinek van valami tapasztalata. Sokaknak így a nagy számok alapján mindenről van tapasztalása...
Nincs problémám csak lenne pá kérdésem tapasztalt gs-esktől meg hasonló:)
Hozd nyilvánosságra a bánatod! Hadd tanuljon mindenki belőle, ha megoldás születik.
Sziasztok aki otthon van a gs-ekben feltudna venni msn--re?:)
Hali!

Az előttem szólók (így te is) érintették a karburátort, az úszót. Ha hibakeresés van, akkor ne ejtsd ki a benzincsap PRI állását sem. Ugyanis ebben az állásban, ha minden rendben van, akkor is lazán túlfolyhat a benzin pár perc alatt. És máris dobja a hibát a masina.

Amit még számba vennék, mielőtt nagyobb akcióba kezdenék. A hőtágulástól (bár most nincs kánikula) is túlfolyhat a benzin. Ha teletankolsz, és utána nem mész eleget, akkor a tank "dupla fala" között is kifolyhat a benzin (Emlékeim szerint ez a kivezetőcső két helyről csatlakozik. A légyszűrőháztól és a tank aljából. Egy a kivezetésük.) Így ez is bejátszhat.

Valamint. Az a kis sapka a cső végén azt a célt szolgálja, hogy onnan ne szívhasson a motor "falsot"... Viszont nagyon pici a lyuk a végén, könnyen eltömődhet. Ha a csöved észrevétlenül megtelt benzinnel az idők alatt, és egyszerre elengedte a "koszdugó", akkor lehet riadalom belőle. Hiszen egy fél deci benzin is nagy tócsát tud hagyni, ha egyszerre kicsorog.

Más kérdés az, hogy a leállás ennyi benzinnel valamiféle dugulást feltételez az üzemanyag rendszerben. Szóval, ha kikapod a benzincsapod, akkor tisztítsd, a túlfolyó csövét is fújd ki. Ezek után, ha mindig fennáll a hiba, akkor kereskedj a karburátor környékén.

Én így állnék neki!

És fontos, hogy a cső végén a sapkát mindenképp tedd vissza... jelentéktelennek tűnő alkatrész, de a cső a légszűrőház tiszta oldalából indul. Nem lenne szerencsés, ha a sapi hiánya miatt a port szívná fel a motor...
Szerintem fennakadt az úszó és ezért engedte folyni a benzint. Ez magyarázná azt is miért nem indult be.
Szevasz! Szerintem olvass utána, mikre érdemes figyelni, majd a sok jelölt motor közül nézz ki 1-2-t, és motorszerelővel/nagyon hozzáértő kollégával menj el megnézni. Ha rendben találod, meg lehet venni. És ahogy írták, számítsd rá az átírás költségét.
(jómagam nem vennék külföldi motort, de persze azok közt is lehet jó állapotú, és nem fekete hátterű)
Szia ilyet nekem is csinált egyzer nekem 1 benzin csap és 1 benzin tank takarítás megoldotta a problémát más azt mondta hogy 1 karbi hangolás kéne neki....remélem segítettem:)
Üdv Mindenkinek!

Kis problémám támadt ma, mikor hazaértem. Azt vettem észre, hogy csöpög a benzin a motorból, méghozzá a hátsó fék pedálja előtt jobb oldalon jön ki két cső. Az egyik az akksira csatlakozik, ez nekem egy vékonyabb átlátszó dolog, a másik pedig ha jól néztem talán a légszűrőházra csatlakozik alulról, de ebben nem vagyok biztos. Na ebből csöpögött a benzin, ez a cső fekete, a cső végén amúgy egy dugószerűség van, szóval a csővég nem nyitott, de kiengedi ami benne van. Most nemtom máshogy elmagyarázni, ha lenéztek majd oda, látni fogjátok miről beszélek. Időm sajna nem volt rendesen utána járni a dolognak, gyorsan a tank alján lévő benzincsappal elzártam a naftát, és már mennem is kellett. Amire tippelek, hogy fenn akadt valamelyik úszó, és talán ezért kerülhetett benzin a légszűrőházba (ha oda megy a cső), de azért kíváncsi lennék a Ti véleményetekre is. Annyi történt még előtte, hogy hazafele jövet éreztem, hogy dadogna a motor, ezért átraktam tartalékra. Beérve Győrbe tankoltam még egyet, de csak 6 liter ment bele, szóval sztem a tartalék is elég korai kérés volt a géptől, lehet h valahol szmötyi van a rendszerben? Ja és mikor visszaraktam a kúton sima állásba a benzincsapot, nem akart elindulni a drága, tartalékon sem, pribe kellett raknom a benzincsapot. Ezután viszont elindult, át is raktam sima állásba csapot, és gond nélkül haza is mentem. Ekkor vettem észre h csöpög a benzin. Az út a kúttól hazáig durván 5 perc volt. Na kb ennyi, pls ha vkinek van ötlete, ne tartsa magában, és bocs, ha kicsit terjengős lett a leírás:). Hali.
Sziasztok!
Eladó lett szeretett paripám, hátha valaki : CB 500
a 420as irányárra még dobd rá az 50ezret átírásra.. és teljesen mind1 ilyenkor már (enyhe túlzással) hogy 89es vagy 99es az a gép, ilyenkor már csakis az állapot számít (sztem), az ár mellett.

Simán lehet az olcsó ezredforduló körüli gépekben is 100ezer felett a km... ami persze nem gond, ha nem látszódik meg rajta

Tipushiba am nem nagyon van...tartósan nagy fordulaton (7 ezer felett) nem ritka, hogy eszi az olajat.. némelyik alatta is. Érdemes figyelni főleg az elején az olajszintet, nehogy meglepetés legyen. Ha eszi is, az önmagában nem feltétlen jelent problémát

Ha olcsó gépeket nézel akkor érdemes az általánoson túl (gumik, lánc) a futóművet és a váz csapágyait is átvizslatni.. esetleg az elektromos vezetékek "kuszaságát" is szemügyrevenni..és persze ne húzzon semerre a motor elengedett kormánynál (szitálni szitálhat.. azt ezer meg egy dolog okozhatja..)

Olyan motort magánszemélytól ne vegyél aminek száraz a lánca..nem jó ómen (kivéve ha éppen eső után ért haza)
Most jött el az ideje hogy elkezdek motorokat nézni.Az olcsó ára és az állitólagos megbizhatósága miatt gs lessz.Érdemes vmi tipushibát figyelnem?Amúgy én 2X voltam ahojautónál nem üzlet!Egy 89es gs 350 mindennel 47e mérföldel nem üzlet./420 irányárban máshol 99est adnak/
Minden motorjukban /Xj ,kle stb /40-60e mérföld ,horpadás rozsda..
Nem voltam végül; nem úgy jött ki a lépés..pénzügyileg

Aki vett náluk motort, azt mondta nekem hogy korrektek. Nincs náluk tekergetve a km óra, nem kell meglepődni hogy sok sokat futott motor van.. az állapotuk általában az áruknak megfelelő
Hello alles!

Dipshit!

Valamikor írtad hogy mész az ahojauto-hoz körülnézni. Lett belőle valami?
Ha igen akkor mi a véleményed?
http://www.youtube.com/watch?v...

3:10 -nél az örök igazság ! :)
..én se magamnak barkácsoltam meg, elvittem szervizbe. Ezért csak a probléma leírását tudtam megosztani, meg hogy mi volt hiba. A szerizben kimérték a vezetékeket, és úgy lett meg a ludas.

Utólag belegondolva jobb is így, mert trailerezéssel megjavítással együtt 3ezer ftből megúsztam..és nem idegeltem szét magam
Meglett a probléma a bizti kiment de mitől:S:S