Annál talán több. esSO most műszakiztatta a DL-t, azt hiszem egy kategória... de Tibkin ebben is "friss"... a nyár elején műszakizott a GS-e. Majd mondja. De mintha 7 körül lenne cakk-pakk a vizsga.
Amúgy ezt a példányt nézzétek meg: 2003as váz, de papírja szerint 2004-es(űállítólag, erre pont rákérdeztem) Mi a különbség még a 2003 és 2004 évjáratok között? motor
Kipróbáltam biza, mert egy modern benzinmotor átalakítás nélkül simán kell, hogy menjen az 50%-os keverékkel (E85-benzin). A kulcsszó a 'modern', vagyis befecskendezős. A karbisnál fúvókát kéne cserélni, hogy dúsabbat kapjon, a befecsi ugye utánállít. Ha utóbbival szerelt motorom lenne, ma is keverékkel járnék, mert tankolásonként lejönne 500-600Ft. Jelen géppel azonban nem volt az igazi, hidegen kis fordulaton erőtlen volt, gyorsításkor "gondolkozott". Melegen nem volt különbség. Ja, és indításkor a szívatóval jó kis szeszfőzde szagot csinált.
A sima gázt biztos meg lehet oldani, de akkor 0 benzin nem lesz, max egy nagyon kicsi. A tankot biztos át lehet alakítani. Csak akkor külön kell rá csináltatni tankot. Biztos van benzin gázos motor...
itt egy példa: Yótube
Nem erről van szó, hanem arról, hogy nem szeretem, ha olyan papol tiszteletről, aki szintén nem adja meg a másiknak. Na de úgy látom, ez már nem esik le senkinek...
Tibkin kipróbálta azt hiszem. Azóta benzinnel jár.
Mint mondtam, a benzines motor benzinnel jár a legjobban. Ha átalakítod, akkor mehet etanollal (több litert kér belőle majd, és kisebb teljesítménnyel üzemelhet... bár ezt ki kellene mérni). Itt viszont a különbözetből (költség/100 km---átalakítás költsége) nagyon sok 10000 km alatt lehet rentábilis "befektetés"... ezt is ki kellene számolni...
Én azt mondom, hogy akinek sok a 4-5 literes fogyasztás, az ne vegyen motort, vagy kisebbet nézzen. Ha valakinek zabál a kocsija, mert nagy dög, vagy öreg nagy dög, akkor az cserélje kisebbre. Vagy bízzon a kegyes szerkezetekben, hogy majd behozzák az árukat.
Mondom, eleve ellenzem ezeket a "vackokat". Én nem vagyok jó beszélgetőpartner ebben... a véleményem, meggyőződésem szilárd.
Üdv !
Kor , nem, érdem, és mindentől ,függettlenül
a mások tisztelete mindenkinek kijár !
Még akkor is , ha "sértettnek" érzi magá taz
ember fia !
Tisztelettel !
itt egy példa: Yótube
http://www.kepesmotor.hu/zart_...
Mint mondtam, a benzines motor benzinnel jár a legjobban. Ha átalakítod, akkor mehet etanollal (több litert kér belőle majd, és kisebb teljesítménnyel üzemelhet... bár ezt ki kellene mérni). Itt viszont a különbözetből (költség/100 km---átalakítás költsége) nagyon sok 10000 km alatt lehet rentábilis "befektetés"... ezt is ki kellene számolni...
Én azt mondom, hogy akinek sok a 4-5 literes fogyasztás, az ne vegyen motort, vagy kisebbet nézzen. Ha valakinek zabál a kocsija, mert nagy dög, vagy öreg nagy dög, akkor az cserélje kisebbre. Vagy bízzon a kegyes szerkezetekben, hogy majd behozzák az árukat.
Mondom, eleve ellenzem ezeket a "vackokat". Én nem vagyok jó beszélgetőpartner ebben... a véleményem, meggyőződésem szilárd.
Többet lehet spórolni, ha ésszel vezet az ember.
Kor , nem, érdem, és mindentől ,függettlenül
a mások tisztelete mindenkinek kijár !
Még akkor is , ha "sértettnek" érzi magá taz
ember fia !
Tisztelettel !