Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utána olvastam kicsit az imént... csak futólag. A véleményem nem változott. Ábrázolás, és parasztvakítás szimata van. Az elmélet kifogástalan, de mi van akkor, ha a "durranógáz" nem a hengerben pukkan el, hanem a csőben?
Nem beszélve arról, hogy a motorok az adott üzemanyaghoz szükséges kompresszióviszonyok vannak alakítva, tervezve. Vajon egy "oda nem való" gázelegy mennyiben befolyásolja az üzemanyag kompressziótűrését? Dieselnél még csak-csak elmegy, ha korábban-később gyullad a cucc a hengerben, de benzinesnél biztosan gyújtást is állítani kell hozzá. Arról nem beszélve, hogy egy-egy rosszkori gyújtás akkora pofont ad a dugattyúnak, és ezáltal a hozzá kacsolódó alkatrészeknek, hogy nem lennék a helyükben.

Nem vagyok értő ember, de hangosan gondolkozva máris több kérdésem van a cuccal kapcsolatban, mint kellene. Én nagy ívben elkerülném, a motoromba pedig biztosan nem tennék ilyen csodálatos technikát...

(Vajon ugyan annyi ezeknek a szerelt járgányoknak a futásteljesítménye, mint a gyári társaiké? A fene megeszi azt a liter spórolt benzint, ha 150000 km után kukás lesz a kocsi... )
A lényege hogy vízbű veszi ki a zoxigént és a hidrogént, és a hidrogént pedig elégeti. Valami ilyesmi. Elvileg házilag egyszerű otthon csinálni, gyak. nem tudom :d
este írok ha hazaértem, most telóról nyomom.
Ilyesmi varázscuccokból már a gépjárművet használható népesség megjött. Egyetlen helyen sem olvastam még azt, hogy "igen, ez megéri az árát"... Bár nem tudom, hogy mi ez az általad említett kütyü, de én szkeptikus vagyok ezekkel.
Az hihetetlen számomra, hogy valami lefelezi egy motor fogyasztását.
Ahhoz hogy legyen erő, benzin kell...

JJ cimbi autóversenyző, és talán közlekedésmérnök is. Az egyetemen megmértek ezt-azt, és jelentős fogyasztáscsökkenést nem tudtak kimutatni a kütyük használatával. Így inkább pszichés ezeknek a cuccoknak a hatása. De majd nyilatkozik, ha beleolvas a fórumba. Szerintem ne fordíts erre energiát.
Hát hátha valakinek van valami. Pl egyo lyan jó lenne, hogy HHO rendszert velehogy beleépíteni :D az fasírt lenne. Fele annyit kajálna kb, csak nem tudom, hogyan lehetne megoldani... Hova lehetne rakni egy 1 literes négyszögletű flakont a mocin? :D 5leted van?:D
Méne?
Hadd tudjál.
Szevasz Mindenki!

Végre sikerült végigolvasni a sok oldalnyi hozzászólást!

És csakhogy valami érdekes is legyen:

- Miért iszol ilyen sokat?
- Tudod, a tudománynak ajánlottam a testemet, és konzerválom, amíg felhasználásra kerül.
Fogyasztás csökkenés? A GS-nél? Hova már?... Ennél csak egy 125-ös négyütemű eszik kevesebbet.

Ha normálisan használod, és nem fékezel sokat, és nem brutálisan gyorsítasz ki, akkor megáll 4-4,5 környékén. Túrán lightosban 4 alá is le lehet vinni. Ennél kevesebbet egy 500-astól... hmmmm?
Hehe
én pedig imádlak!
mééééééééé mondtad el?
Nekem télen elég keveset fogyaszt, igaz a garázsban ál...
Nyilván, egy fórum nem társalgásról szól?!
Örülök .h. nem vagy a "kisfiam"!
A szösszenet, általánosságban értendő!

Uff!
Amúgy valakinek van trükkje gs500asnál fogyasztás csökkentésre?
Mesélj róla egy kicsit emailben: sddhkl@gmail.com
Látszik, hogy nem ismered!
Nem fölös energiái vannak, hanem ő maga az energia! Leginkább bomba formátumban. Belőle csinálják az energiaitalt.
Igen az érzékelő volt koszos:)
Sorry elöbb a régi Reg-emmel léptem be:)
De kösz segítséget már meg is oldottam:P
Valaki kipróbálta már a HHO cumót mociban? Aki igen, mondja már el a tapasztalatát és hogy hova a francba tette a "köcsögöt"

pedig dógozom a projekten erősen.

egyszerre egy dolgot még csak véletlenül sem.
nini, egy újabb üres adatlap, ergo új tag.


légy üdvözölve a fedélzeten, és hogy nehogy valaki megszóljon, töltsd ki légyszi az adatlapodat.
A sztenderes ötlet jó, csak tovább kell vinni a gondolatot: a sztender tövénél van egy kapcsoló, ami neked kosz-láncspré-kontakthiba miatt azt jelzi, hogy lentmaradt. Ellenőrizd, hogy kapcsol-e, ott lesz a gond!
Akkor nálad próbálkoznak rossz egyedek, ha így jobban tetszik, de a lényegen nem változtat a fölös energiával kapcsolatban.
a próbálkozás nem az én műfajom.


e tekintetben bizonyos egyedek sokkal többet küszködnek.
És hányas évjárat?
ogabi!
köszönöm kivont kardod, de hegyét másba mostan ne mártsd!


TattooedAngel!
nem vettem zokon a nénizést!
mert nem szokásom a koromon aszalódni.
sem tagadom, sem hirdetem.

sőt!
sokkal többet megengedhetek már magamnak, mint fele ennyi idősen.


ám az tény, hogy a verbális tréningeket sosem hagyom ki.


szóval srácok!
nem gyilkolászni itt egymást!