Utána olvastam kicsit az imént... csak futólag. A véleményem nem változott. Ábrázolás, és parasztvakítás szimata van. Az elmélet kifogástalan, de mi van akkor, ha a "durranógáz" nem a hengerben pukkan el, hanem a csőben?
Nem beszélve arról, hogy a motorok az adott üzemanyaghoz szükséges kompresszióviszonyok vannak alakítva, tervezve. Vajon egy "oda nem való" gázelegy mennyiben befolyásolja az üzemanyag kompressziótűrését? Dieselnél még csak-csak elmegy, ha korábban-később gyullad a cucc a hengerben, de benzinesnél biztosan gyújtást is állítani kell hozzá. Arról nem beszélve, hogy egy-egy rosszkori gyújtás akkora pofont ad a dugattyúnak, és ezáltal a hozzá kacsolódó alkatrészeknek, hogy nem lennék a helyükben.
Nem vagyok értő ember, de hangosan gondolkozva máris több kérdésem van a cuccal kapcsolatban, mint kellene. Én nagy ívben elkerülném, a motoromba pedig biztosan nem tennék ilyen csodálatos technikát...
(Vajon ugyan annyi ezeknek a szerelt járgányoknak a futásteljesítménye, mint a gyári társaiké? A fene megeszi azt a liter spórolt benzint, ha 150000 km után kukás lesz a kocsi... )
A lényege hogy vízbű veszi ki a zoxigént és a hidrogént, és a hidrogént pedig elégeti. Valami ilyesmi. Elvileg házilag egyszerű otthon csinálni, gyak. nem tudom :d
Ilyesmi varázscuccokból már a gépjárművet használható népesség megjött. Egyetlen helyen sem olvastam még azt, hogy "igen, ez megéri az árát"... Bár nem tudom, hogy mi ez az általad említett kütyü, de én szkeptikus vagyok ezekkel.
Az hihetetlen számomra, hogy valami lefelezi egy motor fogyasztását.
Ahhoz hogy legyen erő, benzin kell...
JJ cimbi autóversenyző, és talán közlekedésmérnök is. Az egyetemen megmértek ezt-azt, és jelentős fogyasztáscsökkenést nem tudtak kimutatni a kütyük használatával. Így inkább pszichés ezeknek a cuccoknak a hatása. De majd nyilatkozik, ha beleolvas a fórumba. Szerintem ne fordíts erre energiát.
Hát hátha valakinek van valami. Pl egyo lyan jó lenne, hogy HHO rendszert velehogy beleépíteni :D az fasírt lenne. Fele annyit kajálna kb, csak nem tudom, hogyan lehetne megoldani... Hova lehetne rakni egy 1 literes négyszögletű flakont a mocin? :D 5leted van?:D
Fogyasztás csökkenés? A GS-nél? Hova már?... Ennél csak egy 125-ös négyütemű eszik kevesebbet.
Ha normálisan használod, és nem fékezel sokat, és nem brutálisan gyorsítasz ki, akkor megáll 4-4,5 környékén. Túrán lightosban 4 alá is le lehet vinni. Ennél kevesebbet egy 500-astól... hmmmm?
A sztenderes ötlet jó, csak tovább kell vinni a gondolatot: a sztender tövénél van egy kapcsoló, ami neked kosz-láncspré-kontakthiba miatt azt jelzi, hogy lentmaradt. Ellenőrizd, hogy kapcsol-e, ott lesz a gond!
Nem beszélve arról, hogy a motorok az adott üzemanyaghoz szükséges kompresszióviszonyok vannak alakítva, tervezve. Vajon egy "oda nem való" gázelegy mennyiben befolyásolja az üzemanyag kompressziótűrését? Dieselnél még csak-csak elmegy, ha korábban-később gyullad a cucc a hengerben, de benzinesnél biztosan gyújtást is állítani kell hozzá. Arról nem beszélve, hogy egy-egy rosszkori gyújtás akkora pofont ad a dugattyúnak, és ezáltal a hozzá kacsolódó alkatrészeknek, hogy nem lennék a helyükben.
Nem vagyok értő ember, de hangosan gondolkozva máris több kérdésem van a cuccal kapcsolatban, mint kellene. Én nagy ívben elkerülném, a motoromba pedig biztosan nem tennék ilyen csodálatos technikát...
(Vajon ugyan annyi ezeknek a szerelt járgányoknak a futásteljesítménye, mint a gyári társaiké? A fene megeszi azt a liter spórolt benzint, ha 150000 km után kukás lesz a kocsi... )