Utána számoltál? Nekem erősen gyanús, hogy a GS-t nem érdemes kivonatni... 1-2000 Ft megtakarításért (kivonás költsége-"állandó" költségek erre az időszakra eső része vonatkozásában).
Ha nem brutál drága a köteleződ, akkor én nem vállalnám be...ám, mindenki maga... azaz, te tudod!
Oké. Nekem úgy tűnt amikor beszéltem a mukival telefonon, hogy korrekt, és a hangja alapján idősebb lehet., azt mondta bármi hibát találok rajta, enged az árból, de hozzátette nem fogok találni semmit.
Robee, elfelejtettem, de engem is érdekel a GS-ed. (Ez érthető. :) Mármint az a része, hogy érdekel.) Megteszed, hogy sacc/kb beárazod a gépet, és írsz róla néhány sort?
Köszi a linket! Szerintem a héten még megnézem, ha lehet. Nem is feltétlen azért, hogy tényleg megvegyem, de viszonyítási alapnak jó lesz. Ha ehhez képest nagyon szar a másik, akkor leteszek róla... És lehet, hogy inkább ezt választom. ;)
1., keményebb olajat használsz - vagyis az átlagos 10w helyet 15-öst...
2., lehet hogy már az olajszinted nincs meg (szálankén 382ml)
3., a rugód fárad....ekkor hézagolás felülről.....
Azért mertem belecsapni, mert a Gs-re fizettem 3 évig 20-23.000-ret....
Gondoltam, hogy 23 helyet a 27 nem sok....hiszen egy fél tank benzin havonta........
Nem is volt gond.....
1. hónap: 27000
2. 29000
3. 24000
4,.24500
5.26000
.......
Az bejött válság........
32000
36000
44000......
Az megint visszaesett....
29000
31000
30000
31000
Az most megint elszállt a CHF.....
A mostani csekkem 42000ft
Szóval elhiheted, hogy mennyi lemondással jár......hiszen a 2 dolog együtt nem megy.....
SZóval most inkább a csekket fizetem
Eddig már 2x volt úgy a helyzet, visszaadom a banknak - csupán az ÉPP ESZŰSÉG tartotta itt (no meg az asszonykám:-)))
Hiszen ha visszaadom, akkor se motorom sincs, plusz még be kell fizetnem kb 800.000-ret.....
Így most inkább sporolós vagyok, meg úgy se tudok annyit menni a babám miatt......de megvan a paci:-)
Ha úgy kalkulálok hogy egy alap átnézés, esetleges hibák......50-100.000ft akkor inkább azt hozzá teszem.
Vagyis valaki kinéz egy 400 és egy 500 ezer forintos motort.
De a 400-ast veszi meg, mert ugye az az olcsóbb......miközben arra is rá fogja költeni JÓ ESETBEN a 100-at....
Így megvehette volna az 500.000-rest, és lehet hogy JÓT TUD MOTOROZNI....
Én 2002-ben kinéztem első motoromat.....
Egy 140.000ft-os Gilera SP2-öt...és egy Yamaha TZR125F-et.....(210.000)
Inkább a másik mellett döntöttem.......
ÉS?
Egy év alatt 18.000km-ert tettem bele VIGYOROGVA!
Se a láncal, se a gumval nem volt gondom.....pedig mivel ÚJ MOTOROS voltam, CSAK akkor nem ment a moci, mikor a 6-oson fél méter hó állt.....De amint volt egy csik vízes rész máris elővettem.....
Lehet hogy buktam 70.000-ret, de az is lehet, hogy az SP2-re a gatyám ráköltöm.
Nézd meg ezt a motort, bár túllóg az általad említett kereten, de hátha. http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Beszéltem a tulajjal, úgy volt, hogy megnézem, csak találtam mást, no meg csak hétvégén tudtam volna megnézni, mert általában este 6-7 re ér haza.
Ha jól emlékszem 25401 mérföld van benne ami kb. 40879Km.
1998-ban hozta az USA-ból akkoriban ott élt és a haverjáé volt. kb 1-2 ezer km /vagy mérföld/ lehetett akkor benne, azóta ő használja. Gyakorlatilag első tulajdonosa.
Volt már valamelyikőtök az Autóklub központi okmányirodában (IV.ker., Berda József utca)?
Csak hogy mi a tapasztalatotok, mire számítsak pl. várakozási idő / embertömeg arányában?
(holnap akarom a forgalomból kivonatni a a motoromat 6 hónapra, de a III-ker-iben csak okt 11-re - jó, hogy nem 2012 január 1-re - adtak időpontot, az anyjukat)
Tavasszal drágább az igaz!Én is tavasszal vettem,de szerintem összel sem lett volna olcsóbb!De aki nem tudja eladni Májusig,az szarért hugyért is odaadja ez az anyagi válság miatt.MO-n most annyira szarban van a motorbiznisz,hogy ettöl nem kell tartanod!Jelenleg a FULL-GAS is kezd olyan szarban lenni,hogy a 2008-as SV-t sem tudja eladni,nemhogy a 2009-est,ezért akcióznak mindent!Az 1400-as GSX még most is ott rohad rajtuk,sőt van még GS500F is!
eggyet értek én is így vok vele, én a úgy jártam hogy az első mocimat is hiteleztem 3 éves volt, 2 évig volt meg a 2 év alatt semmi olyan problémám nem volt vele hogy most szerelő kellett volna, csak a csekket fizettem, és így sztem sokkal kényelmesebb mint hogy havonta az alkatrészt kell fizetni, valahova így is úgy is elmegy a pénz de úgy legalább nem stresszel meg nem volt vele munka csak maga a motorozás viszonta gs már más tészta itt költök meg hitelt is fizetek erre nem jó hitelt venni már rájöttem de egyenlőre megtehetem szal nem mondhatnám hogy megbántam, drága tanulság volt az tuti
A hiteles motorhoz még egy hozzászólás!
Igazat adok Blue-nak!Ez mindig igy van,és volt is!Az uj az uj!
Nem tudom hányan vannak itt közületek,aki nem iszik és nem dohányzik esetleg nem pont azokat a kajákat eszi,amit más!Szóval szinte mindenki képes lenne másra elbaszni a pénzt,de nekünk fontosabb a motor!Nem járunk el bulizni minden hétvégén és nem basszuk el az esetleges csekk árát pl cigire,vagy piára!Szóval egy havi cigi költségböl sokan vehetnek (vehetnének) uj gépet!
Nem?
Utána számoltál? Nekem erősen gyanús, hogy a GS-t nem érdemes kivonatni... 1-2000 Ft megtakarításért (kivonás költsége-"állandó" költségek erre az időszakra eső része vonatkozásában).
Ha nem brutál drága a köteleződ, akkor én nem vállalnám be...ám, mindenki maga... azaz, te tudod!
Oké. Nekem úgy tűnt amikor beszéltem a mukival telefonon, hogy korrekt, és a hangja alapján idősebb lehet., azt mondta bármi hibát találok rajta, enged az árból, de hozzátette nem fogok találni semmit.
Köszi a linket! Szerintem a héten még megnézem, ha lehet. Nem is feltétlen azért, hogy tényleg megvegyem, de viszonyítási alapnak jó lesz. Ha ehhez képest nagyon szar a másik, akkor leteszek róla... És lehet, hogy inkább ezt választom. ;)
Köszi a választ!
az újabb vasaknál 2 lehetőség van
1., keményebb olajat használsz - vagyis az átlagos 10w helyet 15-öst...
2., lehet hogy már az olajszinted nincs meg (szálankén 382ml)
3., a rugód fárad....ekkor hézagolás felülről.....
De töltöm a cigit - így az is majd 40-50%-os megtakarítás:-)))
Igaz 2 órát tökölök vele 4-5 naponta:-)
De így 1dboz olyan 270-re jön ki
Azért mertem belecsapni, mert a Gs-re fizettem 3 évig 20-23.000-ret....
Gondoltam, hogy 23 helyet a 27 nem sok....hiszen egy fél tank benzin havonta........
Nem is volt gond.....
1. hónap: 27000
2. 29000
3. 24000
4,.24500
5.26000
.......
Az bejött válság........
32000
36000
44000......
Az megint visszaesett....
29000
31000
30000
31000
Az most megint elszállt a CHF.....
A mostani csekkem 42000ft
Szóval elhiheted, hogy mennyi lemondással jár......hiszen a 2 dolog együtt nem megy.....
SZóval most inkább a csekket fizetem
Eddig már 2x volt úgy a helyzet, visszaadom a banknak - csupán az ÉPP ESZŰSÉG tartotta itt (no meg az asszonykám:-)))
Hiszen ha visszaadom, akkor se motorom sincs, plusz még be kell fizetnem kb 800.000-ret.....
Így most inkább sporolós vagyok, meg úgy se tudok annyit menni a babám miatt......de megvan a paci:-)
Ezt mondom ÉN is!
Ha úgy kalkulálok hogy egy alap átnézés, esetleges hibák......50-100.000ft akkor inkább azt hozzá teszem.
Vagyis valaki kinéz egy 400 és egy 500 ezer forintos motort.
De a 400-ast veszi meg, mert ugye az az olcsóbb......miközben arra is rá fogja költeni JÓ ESETBEN a 100-at....
Így megvehette volna az 500.000-rest, és lehet hogy JÓT TUD MOTOROZNI....
Én 2002-ben kinéztem első motoromat.....
Egy 140.000ft-os Gilera SP2-öt...és egy Yamaha TZR125F-et.....(210.000)
Inkább a másik mellett döntöttem.......
ÉS?
Egy év alatt 18.000km-ert tettem bele VIGYOROGVA!
Se a láncal, se a gumval nem volt gondom.....pedig mivel ÚJ MOTOROS voltam, CSAK akkor nem ment a moci, mikor a 6-oson fél méter hó állt.....De amint volt egy csik vízes rész máris elővettem.....
Lehet hogy buktam 70.000-ret, de az is lehet, hogy az SP2-re a gatyám ráköltöm.
Értem, köszi.
GS500F-en hol lehet az első felfüggesztést keménységét állítani?
Lehet egyáltalán?
L.
Nézd meg ezt a motort, bár túllóg az általad említett kereten, de hátha.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Beszéltem a tulajjal, úgy volt, hogy megnézem, csak találtam mást, no meg csak hétvégén tudtam volna megnézni, mert általában este 6-7 re ér haza.
Ha jól emlékszem 25401 mérföld van benne ami kb. 40879Km.
1998-ban hozta az USA-ból akkoriban ott élt és a haverjáé volt. kb 1-2 ezer km /vagy mérföld/ lehetett akkor benne, azóta ő használja. Gyakorlatilag első tulajdonosa.
L.
Csak hogy mi a tapasztalatotok, mire számítsak pl. várakozási idő / embertömeg arányában?
(holnap akarom a forgalomból kivonatni a a motoromat 6 hónapra, de a III-ker-iben csak okt 11-re - jó, hogy nem 2012 január 1-re - adtak időpontot, az anyjukat)
Természetesen az új az új.
Ha most megveszem, forgalomba helyezni ráérek tavasszal is. Addig nem fizetek se biztosítást, se adót, semmit.
Igazat adok Blue-nak!Ez mindig igy van,és volt is!Az uj az uj!
Nem tudom hányan vannak itt közületek,aki nem iszik és nem dohányzik esetleg nem pont azokat a kajákat eszi,amit más!Szóval szinte mindenki képes lenne másra elbaszni a pénzt,de nekünk fontosabb a motor!Nem járunk el bulizni minden hétvégén és nem basszuk el az esetleges csekk árát pl cigire,vagy piára!Szóval egy havi cigi költségböl sokan vehetnek (vehetnének) uj gépet!
Nem?