Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aki ráér és nem tudja hirtelen mit csináljon ma napközben!


MA VAN AZ AKMT - HELP2010 - napja.....

Vagyis pattanjon fel a mocira, és jöjjön le 10:30-ig Adonyba.
Innen elmegyünk DÉG-re a Bálint Gyula Gyermekotthonba, ahol az otthonban lévő gyerekeknek viszünk 4db PC-t, valamint minden gyereket 1-1 körre elviszünk motorozni a faluba.
(Adony-Dég 66km)


további infó nálam: 70 373 negyvenhat 70





Az elmúlt évek HELP-jei itt olvashatók:
http://www.akmt.hu/help.html
Zimacs!
Nem jött emil barátom!
Nah kösz mindenkinek! Elég kielégítő válaszok voltak!
Szval hidegen felkeménykedik melegen kicsit puhább de nem mindig . Meg nem rendszeresen. Valószínűnek tartom télleg hogy kicsi víz van a rendszerben. Vagy már szar a olaj. Ugyhogy asszem csere lesz.
Csak még húzza ki köv szervízig. Még 2500km. Hamar beledarálom.
köszönöm, túl egyszerű mert énis megtudom csinálni,
THX
Viszont így ajánlom hogy semmit ne felejts bedugva mondjuk ha elmész ebédelni mert tolás lesz a vége.
röviden igen
Ühüm!
szivargyujtó beszerelésén töröm afejem, olvastam akmt-n ehez okosságot.
Tehát : megfelelő pórusokat az akkumlátor sarujára kötöm (a pozitív vagyis piros vezetéket elvágom és beiktatok egy biztosítékot)
ENYI?
igen tehát nem voltam elég körültekintő

valaki azt mondta nekem hogy ebben a két fokozatban mokol a gép a gyujtáson valami környezetvédelmi okból...
Hát arra, hogy 1-esből ne 4-esbe válts!
Nem hivtam fel ... de ha megadjátok a számát..

Viszont teknikai jellegü kérdésem lenne.
2004-es gs-t hajtok , megépitettem az interneten fellelhető fokozatvisszajelzőt. Két nyák dejódák . Az a bökkenő , hogy az eredeti csatiban az üresen kivül a 2. ill. 3 -as is benne volt s ha ezeket bekötöm bár fél fényerővel , de világit minden led.
Valaki + tudná mondani mire való e két fokozat ...
Most az írjon be, aki még nem hívta föl ZiMacsot!
Már hívott Ő!
Van itt elég: Naszály Ring, 577-es Ring
Megy valaki jövö héten a ringre a nyilt napra?Esetleg kerülni pár kört?
Hívd fel!
Zimacs!
Figyeld csak az előzményeket!
Már kértem is árajánlatot néhány kárpitostól. Gondolom én is, hogy nem ügy nekik egy piti kis motorülés a bazinagy heverők és ágyak után.:-) Másrészt én ott fehér holló lennék, mert nem motorosokra utaznak, akikről tudják, hogy amúgy is fizetnek, mint a katonatiszt, ha egyszer motorozni akarnak. A zselés seggalátét jó ötlet, egyébként kicsit drágábban mérik. A biciklimhez valami 5000 Ft-ba került (Decathlon) a zselés nyereg.
HA elmész egy tesco,vagy lidl elött,menj be vegyél zseléés bicikli ülést azzal az elsö kárpitos mestert megtalálod !Vesz egy fogót és kihuzogálja a tüzökapcsot az ülés aljából,leszedi a mübört,cserébe kiszabja a rendes bört!Aztán jön a nehéz rész,vesz egy fóliát és mindent összeragaszt esetleg a szivacsot is cserélheted akkor!Aztán tüzökapocs és ráfeszités az kicsit bonyodalom,de neki nem nagy cucc!Felénk 3ezer pénzt kérnek,esetleg ha nagyon lehúz akkor 5-öt! De szerintem ezt te is megtudod csinálni.
nekem f800 st kell , remélem mire kinövöm a gs-t elterjed itthon kicsit
Sima kárpitost keress, azok nem fognak remélhetőleg lehúzni.
Tavaly nekem 8000 forintért lett újrahúzva az ülésem, és ebben benne volt az anyagár meg a munkadíj is! Igaz nekem a szivaccsal semmi problémám nem volt, ahhoz nem kelett nyúlni.
Az egyik bőrhuzatoló műhelyt megkérdeztem, és a számla meg sem állt volna 50.000,- Ft-ig, most érdeklődtem egy magánembernél.
A végén én veszek hozzá szivacsanyagot (a meglévőre egy vékonyabb felső réteget), egy lap bőrt, rávarrom és erősítem, osztjónapot.
Tudom, 49000km-t ültem már bele!
Csak mert annyira gagyi, trabantos műbőr van az enyémen, és a párnázása is olyan kockás, kemény...
Általában azok vannak széthajtva amik még az eredeti autóban vannak. 325-ösök közül viszont sokat lezúztak és az ezekből származó 1-200000km-es motorok bőven jók még sokáig. Unokatesóméba is ilyen van.