sztem bármi más, de minőségi olajat teszel bele, akár 20w-50est, akár csak 15w-set, megoldódik a problémád.. nekem az az egy próba is bőven sok volt castrollal..
na, én leszek a hírmondó, mert jegember valószínűleg épp ázik hazafelé:
megvan az SV, megvannak rajta az első karcok is: az igazán idióta tervezésnek köszönhetően az utas csizmája szépen lekoptatja az ülés alatti idom fényezését: kivédhetetlen, max ha fóliázod
már van benne neki 700 km, gyakorlatilag jövő héten viheti vissza ezres szervízre gyönyörű szép a gép, megy mint a disznó, s olyan jó hangja van gyárilag is...
kipróbáltam, nagyon tetszett. Minden forint többlet benne van, amivel drágább volt, mint a gs: én 2007ben 1.1-ért vettem újonnan a gs-t, ez most 1.5 volt. Ha csak az ABS-t, a plusz lóerőket, a V2-es okozta nyomatékot, a szélesebb gumikat, az injektort, a műszerezettséget nézem, már bőven túl lennénk az árkülönbözeten... s ahoyg megy: kívánja a döntögetést, a kanyarokat, úgy megy kanyarban is íven, mintha vonalon húznák végig, fantasztikus mindazonáltal nekem ez a versenyző-pozíció, ahogyan ültem rajta fuar volt, nem tudom, hoyg milyen lehet utassal lenyomni egy nap 300-400 km-ert vele egy túrán.
Összességében látszik a motorgyártás és a technika fejlődése a GS óta, nekem nagyon tetszett s szerintem 1.5ben az ára is teljesen rendben volt.
Sok balesetmentes kilométert kívánok jegembernek hozzá!
Más: jegember ment a GS-emmel, amíg én az sv-vel élvezkedtem, s azt mondta, elég szar a váltóm. ebben leeht valami, mert a negyedik és az ötödik között rendszeresen megtalálok egy ürest, illetve néha vajpuhán vált, máskor meg azért elég rendesen oda kell taposni neki. Castrol ActEvo 20W50 van benne, gyakorlatilag csak 10 foktól-10 fokig használom. Többször felmerült itt, hoyg más olajjal a váltó működése is finomabb. Próbálkozzak következő olajcserekor másik olajjal?
Igen, az lenne a harmadik megoldás, mondjuk a bukósisak belsejébe szerelni (jó kérdés, hogyan), vagy a szájához szigszalagozni, de tartok tőle, hogy ide-oda rángatna a kép, mivel vezetés közben nézelődni kell. De azért poén, kipróbálom.
Most végre motoron is kipróbáltam a minikamerát (autóban is, teljesen jó), és a korábban a tanksapkára szerelt, szivacs aljú tartókonzolra akarom szerelni. Van valami trükk, amivel a rezgést lehet csillapítani? Gumitalp, minirugók...?
Ha közvetlenül a motor acélvázára szerelném, akkor lehet, hogy még jobban remegne az egész.
megoldódott az ON-benzincsapos gond. mentem vele másfél nap alatt 150 Km et vegyes használattal, és már ment annyit a rendszer hogy kiment belőle a piszok.valószinünek tartom hogy az előző tulaj mivel már télen meghirdette a motort ,ő azóta szinte nem is ment vele csak az állt és leülepedett benne a finom szennyeződések.de az a lényeg hogy már jó
nem leheth a az új levegőszűrő a ludas? ha megvana régi tedd visza és próbáld ki úgy. Mintha annó itt fórumon olvastam volna h az ezerféle hejről szerzett leegőszűrők közül nem mind1ik felelt meg.
FELADOM.... csövek ,tank tiszta benzin simán folyik, megnéztem mielött rádugtam a csapra, csapból is folyik! tehát a probléma vagy a karbiba van vagy a levegővel, de mivel a levegő szűrő új ezért sztaam karbi lesz úgy hogy valahogy ki kell szenvednem a gépet a szerelőhöz...
Sztem mondjuk nem muszáj, mert ami fulladáskor rákerül esetleg, azt utána ha beindul, egyből le is égeti magáról, legalábbis így gondolom. De végül is nem nagy dolog kitekerni, megtisztítani, hátha hamarabb beröffen a gép.
áhh a rajz nem is nagyon kell , hát rávan írva a csapra mi micsoda a szűrőböl meg egy ovodás is kikövetkezteti hogy kell a tankra rádugni a cuccot holnap össze rakom és meglátjuk mi lesz gyertyát érdemes lenne kiszedni ugye? ilyen sok fulladás meg stb után lehet koszos?
Nagyon fura, de nekem is hasonló tüneteket produkált korábban, ez az amit írtam. Most meg nem mondom h mi lehet a baj, akkor én egy hónap szerelés után feladtam. Viszont az, hogy sötét trutyi folyt ki, az lehet h okozta a leállást. Trutyis volt a csöved, ergo nem tudott elég gyorsan lefolyni a benya a karbiba, leállt, közben szépen lefolyt, és mehetett tovább. Legalábbis ezt el tudom képzelni. Az hogy van cső az akksin azért van, mert ahogy esetleg melegszik az akku, nagyobb lesz benne a nyomás, előfordulhat, h kis csöppök csöppennének belőle, és így tudnak hova csöppeni. A rádugott csőnek csak az a lényege, h az akkusav ne marja meg az akku melletti részt. A karbinál túlfolyóra, meg hasonlókra mondjuk nem emlékszem, bár nekem régebbi a moci, Mikuni karbis, nem tudom, hogy az újabbakban is ilyen van e, de ha mindent úgy dugsz össze, ahogy a rajzon van, elvileg baj nem lehet. Csak jó lesz az!
jah más ...az aksira miért kell csövet dugni? és baj-e hogy nekem nem volt rádugva, és a lenti három csövet követtem ami a motor alján van, de egyik se a karbi túl folyója van-e annak egyáltalán csöve vagy hol kéne kifolynia a benzinnek ha PRI-n hagyom a csapot?
űNah 1,5 óra szerelés után, több benzinnel a számban mint a kannában, szét szedtem a motor, Tankot leszedtem, benzin csapot szétszedtem és kiszedtem a szűrőt a tankból! A membránon nincs szakadás az elvileg jó, a tanki szűrő nem lukas jó állapotban van, bele fúlytam minden likba minden tiszta, egy csunya észre vételem volt mikor lehúztam a csapról a csövet és engedtem a benzint a kannába mind a két csőböl elöször egy csunya fekete trugymó folyt ki, kérdésem hogy okozhatta-e ez a benzin problémáim? Ma úgy jöttem haza hogy elindultam 1km után leáll vártam vártam megin tudtam menni egy km-t ezt eljátszottam 4 szer 4 km-re lakom a melóhelytől és lefulladva gurultam a kapunkba! Aki tud kérem segítsen hogy mi lehet a probléma véleményem szerint benzin probléma, de az is lehet hogy farsot szív! ( nincs pénzem szerelőre és hülye is vagyok) köszi
megvan az SV, megvannak rajta az első karcok is: az igazán idióta tervezésnek köszönhetően az utas csizmája szépen lekoptatja az ülés alatti idom fényezését: kivédhetetlen, max ha fóliázod
már van benne neki 700 km, gyakorlatilag jövő héten viheti vissza ezres szervízre gyönyörű szép a gép, megy mint a disznó, s olyan jó hangja van gyárilag is...
kipróbáltam, nagyon tetszett. Minden forint többlet benne van, amivel drágább volt, mint a gs: én 2007ben 1.1-ért vettem újonnan a gs-t, ez most 1.5 volt. Ha csak az ABS-t, a plusz lóerőket, a V2-es okozta nyomatékot, a szélesebb gumikat, az injektort, a műszerezettséget nézem, már bőven túl lennénk az árkülönbözeten... s ahoyg megy: kívánja a döntögetést, a kanyarokat, úgy megy kanyarban is íven, mintha vonalon húznák végig, fantasztikus mindazonáltal nekem ez a versenyző-pozíció, ahogyan ültem rajta fuar volt, nem tudom, hoyg milyen lehet utassal lenyomni egy nap 300-400 km-ert vele egy túrán.
Összességében látszik a motorgyártás és a technika fejlődése a GS óta, nekem nagyon tetszett s szerintem 1.5ben az ára is teljesen rendben volt.
Sok balesetmentes kilométert kívánok jegembernek hozzá!
Más: jegember ment a GS-emmel, amíg én az sv-vel élvezkedtem, s azt mondta, elég szar a váltóm. ebben leeht valami, mert a negyedik és az ötödik között rendszeresen megtalálok egy ürest, illetve néha vajpuhán vált, máskor meg azért elég rendesen oda kell taposni neki. Castrol ActEvo 20W50 van benne, gyakorlatilag csak 10 foktól-10 fokig használom. Többször felmerült itt, hoyg más olajjal a váltó működése is finomabb. Próbálkozzak következő olajcserekor másik olajjal?
Ha közvetlenül a motor acélvázára szerelném, akkor lehet, hogy még jobban remegne az egész.
http://vasnepe.hu/cimlapon/201...
Korán vitted el a láncdeót, mert most a pólóid vannak Nálam!
és még egyik se csereérett
Itt van sokféle új motoros holmi 1 Ft-os aukcióban, köztük egy Suzukis dzseki!
Vatera link