Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én direkt ezt vettem, mert környezettudatos vagyok és ennek jobb a környezetvédelmi besorolása. Csak ez motivált. Nekem ez megéri a többletköltséget, bizonyáááám.
Nem pont az kell bele, amit a kolléga itt írt?
gyújtógyertya NGK DPR8EA-9 - 1050/db

Nekem tisztára úgy rémlik.
De amúgy gondolj bele, hogyha 2x annyi a gyertyák száma, akkor 1 gyertya átlagosan fele annyira kopik, tehát dupla időközönként is elég cserélni.
Kellett neked 0 Km-es vatta új darab.
K6 ban csak kettő van.Igaz nem 2500 ért van.Talán ha 1600-1700-at fizettem érte.
Bár ezt nem tom biztosra tavasz elején volt.
És sajnos nem 1000 Ft darabja, mint a GS-ben... hanem 2000-2500. Én is így vagyok vele. Mondjuk nem is cserélem le 12 ezrenként (a GS-ben sem tettem). Szóval, a dupla gyertya mennyiség négyszeres költség... evvvan.
Erről most beugrott, hogy a hülye SV-be 4 gyertya kell, pedig csak 2 hengeres
Alapban keménynek kell lenni, ha kemény akkor már nem lehet"keményebb". Ahogy a rendszer felpuhul ha felmelegszik, mert a gőz összenyomható.
Max ugy tudom elképzelni, hogy valahol enged a rendszer: elöször puha de ha nagyon nyomja csak megvan a nyomás és kemény, aztán egy idő után tovább szökik a folyadék és megint puha lesz.
De akkor a tartályban kell látni, hogy egyre kevesebb a folyadék.
hahó
albaregia én a motorsprintben (Sárkeresztúri út) vásároltam a gyertyákat és a légszűrőt is!
gyújtógyertya NGK DPR8EA-9 - 1050/db
légszűrő Hiflofiltro HFA 3503 - 3550/db

minden jót!
Én így értelmeztem: "Fékezek, felkeményedik egy idő után."

Tehát kidolgozza a buborékot. Ergo, puha volt, és kemény lett (éppen, mint egy Potemix reklám). Aztán megint puha, és megint felkeményedik...

Na, erre gondoltam én.
Ekkor szerintem nem felkeményedik, hanem felpuhul és "pumpálni" kell.
Ezt gondold át még egyszer! Ha a fékfolyadék túlmelegszik, csökken a fékhatás. A fékfolyadéknak éppen az a tulajdonsága, hogy nem változtatja a térfogatát a hőmérséklet hatására (üzemi hőmérséklet-tartományról beszélek).

Szóval, itt az ok az lehet, hogy van egy csepp víz valahol a rendszerben, amiből gőz képződik. A gyakori fékezgetéskor ezt a gőzt kidolgozza magából a rendszer. Ha visszahűl, akkor azonban újra vízcsepp lesz belőle. És kezdődik minden elölről.

Én erre gyanakodnék. Ha ez az ok, akkor fékfolyadék csere. Érezni kellene azt a féket, úgy pontosabban be lehetne lőni a dolgot.
ha sokat használod erősen nagy tempónál a féket,felmelegedik az olaj a fékben és a tágulás hatására keményebb lesz...
Lenne egy kérdésem. Az mitől van ha néha ugy érzem hogy kicsit felkeménykedik az első fék?
Egy tipp:ha jobban és egyformán akarod telitankolni, akkor rajta ülve tankolj.
Ne írj már ilyeneket, mert már megint elkezdek álmodozni-számolgatni-legyinteni...
Jelentem, kész a beszámoló, lehet olvasgatni
http://jegember.uw.hu/sv650/
nagyvason ha jól láttam most van valami tükör akció
A motoromra keresek jobb oldali tükört felfogatással együtt meg plexit,ha vki tud segiteni,vagy ajánlani vmi oldalt akk lécci irjatok
Oké!
Osztrák és Olasz autópájyát úgy csinálják,hogy megy egy gép,amibe burogatják az aszfaltot és az amit az útból felmar azt keveri össze és fekteti is le!Az hegyekben is igy müködik,de ott a hegyet darálja és kész is!Az Autobahn Beton vastagsága 70cm!Nálunk 15cm!Szerintetek itt nem vonatkoznak az uniós szabványok?Csak amikor fizetnünk kell!350.-/l benzin! Azt a büdös..........
Egyszer a rádióban volt egy riport az utakról. A riporter beszélgetett egy útépítő mérnökkel, és feltette neki a nagy kérdést: nálunk miért és osztrákoknál miért nem? A válasz: az aszfalt ugyan az, de ott kinn van egy pár milis koptató réteg, ami elég kemény. Ez nincs nálunk meg. Csak a számlán.
Lehet.Csak szarul fog festeni utána.
Vagy olyan minőségűnek kéne lennie mint az Új M0-nak.
Mert a betont nem lehet sózni.
Madrid: egyik nap felmarták az utcát, másik nap leöntötték, harmadnap kész lett a remekmű. (éltem ott 1 hónapot)
Az egész városban nagyítóval kell keresni az úthibákat. Persze, kb. 35 évvel előttünk járnak...
Lehet szidni jó sok mindent meg mindenkit, de ezen a munkán is meglátszik a tipikus hazai belesz@rás. "Jó lesz a'!" Ezen kívül, kap érte az alvállalkozó 100.000 Ft-ot, de 50ért csinálja meg.

Mifelénk néhány helyen új utat raktak le, mert a régi már nem út volt, hanem aszfaltdarabkák absztrakt halmaza, és ahol nem jár a sok sz@r kamion meg 20tonnás teherautó (ide nem jöhetnek be), ott nem is verik szét. Ahol viszont nehéz járművek mennek, előbb a csatornafedelek környékét kezdik ki (Budapesten szerintem legalább 30.000.000 csatornafedél van, lehetőleg a kerékvonalon, kiemelkedve vagy gödör képében), aztán kész a repedés, majd a kátyú, és hiába javítják, a széleken mindig szétesik. Nem értem, miért nem lehet az út szélére kivinni a csatornafedeleket, és leönteni betonnal az egész útfelületet, hogy atombiztos legyen?
Sziasztok

Felteszem újra a képeket, hátha valakit érdekel.

Eladók az alábbi cuccok. Kappa hátsó doboz (35l) 10.000.- Ft, GS500-ra doboztartó 4000.- Ft, Kevlár láncvédő 4000.- Ft