Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Újonnan valami 70000 Ft. Felújíttatni, kb. 15.000-ért, garanciával itt tudod:

KÁRÁSZY Lengéscsillapító

Volt a csapatban rá példa, hogy ezt meg kellett oldani.
Nem egy ártalmas dolog, bár kevesen használjuk. Például a világ legcsendesebb sisakjának kikiáltott Shuberth sapkákban 100 km/h tempónál 85-90 dB a szélzaj. Ez annyi, mintha egy benzines fűnyíró csühögne a füled mellett. Adott esetben órákon át. Ha ennél nagyobb a tempó, akkor lazán elmegy 110-115 dB-ig a zaj... ami 3 perc után tartós halláskárosodást okoz.
Van benne valami, nekem is szokott csengeni a fülem egy-egy egész napos tekergés után. Arról nem is beszélve, hogy a zaj fáraszt, és elvonja a figyelmet.
Valahol olvastam is egy füldugó tesztet. Olcsó szivacsdarabtól kezdve a patikai 3000 Ft-oson át a csúcsnak számító 9000 Ft-osig kipróbáltak mindent. Természetesen utóbbi volt a legjobb... nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy érdemes lenne odafigyelni a fülünkre, csak többekkel egyetemben én is elfelejtem ezt.

Ez nem azt jelenti, hogy síri csendben motorozol, mert a jobb (drágább) füldugók a káros zajokat szűrik meg. A motor és a környezet hangjait érzékeled... állítólag.
folyik a hátsó rugóstagból az olaj !de már annyira hogy már nem is tart csak libeg az egész.a spirál tartja már.mit lehetne tenni,és hogy kéne megbontani a motort hogy kivegyük belőle?
A bukóm 100 felett elég hangos, hosszabb túrákra. Ill. ha a zenekarral játszunk, és a színpadon nagy a hangerő, ott is jól jöhet...
Mire kell a füldugó?
Hali! Köszi szépen. A bukómat náluk vettem, az általad leírtak alapján elég jók az áraik. Jövő héten pár napig Erdélyben leszek, így inkább a nagyvasról rendeltem a 12 ezres szervizhez:
Hiflofiltro levegőszűrő 3530 Ft
Hiflofiltro olajszűrő 1110 Ft
NGK DPR8EA-9 gyújtógyertya 815 Ft
Repsol ásványi 4T motorolaj 15W50 (1) 1830 Ft x 3 l
plusz egy garnitúra füldugó 390 Ft.
Júni végéig nekem most sajnos nem aktuális. Utazás + vizsgák + munka... ez így azt hiszem minden időt felemészt.
Még szerencse, hogy a barátnőzés és a motorozás együtt is működik, különben még annyira se érnék rá.
Szvsz, a gumi fékcsőnél a "gumislag" egyszerűen elöregszik egy idő után, fémnél ez a veszély nem áll fenn..leginkább ez miatt (is) hasznos. Elvileg a csere a gyári kézikönyvek szerint 5 évente előírt, fém fékcső esetén a legtöbb, komoly gyártó élettartam garanciát ad, sose kell cserélni...
Egyébként mikor mutatod meg a gépet?Úgy láttam a képen,hogy szép grafitszürke mint az enyím!Valamelyik hétvégén Visegrád vagy valami?(Buddal meg Csomival meg aki jön......)
Nekem csak a 8-as szám maradt meg belőle, abból asszociáltam
Helló!
NGK CR8E.
Elvileg 8-9 körül indulok, 10-kor már ott kellene lenni.
Csak akkor, ha a szövet elpattan valahol a csőben... ez a korral járhat. Ha kap egy fém köpenyt, akkor nem veszed észre, de a szál attól még elpattanhat. Csak ebben az esetben türemkedhet ki a normál fékcső... és sajnos magyarországi viszonyok között nem cseréljük a fékcsöveket 3-4 évente, ahogy az elő van írva. De a fene sem tudja... sosenemvót még fém csövem...
Jó: A férjeddel elhatározzátok, hogy nem lesz több gyerek.
Rossz: Nem találod a fogamzásgátló tablettáidat.
Rosszabb: A lányod felhasználta azokat.
Legrosszabb: Nem hatottak.

Jó: A fiad sokat tanul a szobájában.
Rossz: Nem tanul, hanem régi pornófilmeket néz.
Rosszabb: Te szerepelsz rajtuk.
Legrosszabb: Az osztálytársainak is kölcsönadta őket.

Jó: A férjed ért a divathoz.
Rossz: Nőnek öltözik.
Rosszabb: Jobban néz ki, mint te.
Legrosszabb: Fel is szedett egy pasit.

Jó: A fiad szerelmes.
Rossz: A szomszéd csajba.
Rosszabb: Te is.
Legrosszabb: A feleséged is.

Jó: A lányodnak elmagyarázod, hogyan születik a gyerek.
Rossz: Állandóan félbeszakít, mert ...
Rosszabb: ... folyton kijavít ...
Legrosszabb: ... és igaza van.

Jó: A feleséged nem beszél hozzád.
Rossz: Rájött, hogy megcsalod.
Rosszabb: Válni akar.
Legrosszabb: Ügyvéd.

Jó: A lányod végre dogozik.
Rossz: Mint kurva.
Rosszabb: A munkatársaid hozzá járnak.
Legrosszabb: Több pénzt keres, mint te.

Jó: A fiad jár valakivel.
Rossz: Egy férfival.
Rosszabb: A család legjobb barátjával.
Legrosszabb: Az egész utca tudja.

Jó: A feleséged terhes.
Rossz: Ikrei lesznek.
Rosszabb: Hármas ikrei.
Legrosszabb: Két éve megmondta az orvos barátod, hogy nem lehet gyereked.
erről a fémfékcsődologról meg van amúgy a véleményem.. Szerintetek egy ilyen ipari hidraulikacsövet mint a motorok fékcsöve annyira bikák vagyunk hogy ki tudjuk tágítani? mert a fémet azért istenítik, mert az nem tágul, és állítólag pontosabb lesz a nyomáspont vele. nemtom
Nem hülyézi az SV-t! Mert pofon lesz!
Tanusítom, ilyen érzés. Velem ráadásul ez az ellevegősödés egyszerre következett be a hátsó dobfékem elkopásával (becsületére legyen írva, 100 ezer kmet bírt). Nagy élmény volt. Nagyfokú előrelátásra és esetlegesen az óhajtottnál mélyebbre való döntésre sarkallt.

Apropó!Fém fékcsővel van valakinek tapasztalata?
Ez a hétvége mit takar?
Mennyetek utána euroringre.
Én Én Én!
Hétvégén megyek Győrbe Esztergomból 1000-es szervzre, aztán vissza. Valaki(k) egy közös gurulás?
Igen, megvettem.
A táskákat megvetted? Mert ha nem kell, engem érdekelne.
Tehát gyerekek, ne fékezzetek túl sokat.
Amúgy köszönjük, szerintem ez hasznos leírás volt!
akko elmodonom mi van (forraltam má el féket pályán) kétféle dologról beszéltek: a felkeményedik, inkáb ba fékalkatrészek fel vagy túlmelegedése miatt lehet, hogy megtágulnak az alkatrészek lenn, és már egyből fog ha hozzányúlsz, magyarán nicns az a puha átmenet ahogy alapban, ekkor ugye megfogod a kart és máán kemény, nicns nagyon hová húzni, de használják légtelenítésnél is, hogy addig baszod, amíg fel nem keményedik, mikor már nem megy be a kar a kormányig, mert minden levegőbuboprékot kieresztettél a légtelenítő csavarnál fékfolyadékcserénél. a másik mikor a régi fékfolyadékban már túl sok a nedvesség (mivel az is többek között a odlga h megkösse a vizet hogy ne roahdjon be a rendszer) mert a folyadékban túl sok már a beoldott víz, de ezt a színén kívül normál használatnál észre sem veszed nagyon, főleg mivel lassú a folyamat, évek alatt jut el ide a szmötyi, naszóval ha RENDESEN használod a motort, és megfingatod rendesen rendes fékezésekkel (főleg egy ilyen egyfékes cuccot) akkor felmelegszik az apparát, amúgy üzemi hőmerékletre, nade ott van már aminek nem kéne lennie, a sok beleoldott víz, így az egyszercsak általában előzmény nélkül az egyik kanyarban felforr, és mikor fékeznél a következőnél hoppáá. ciki van, nem a fékfolyadékot préselnéd össze ami ugye nem lehetséges hanem építenéd ezáltal bele a betétet a tárcsába, hanem az előző fékezésalatt légneművé vált víz gázát nyomod össze, ami abban nyílvánul meg hogy bazzmegg, bekoppan a fékkar a kormányra, és jön a sóderágy vagy a szalagkorlát. ha nem szargeci 4ujjas féked van akkor még rosszabb esetben majréból olyat húzól, hogy el is töröd a kormányon lévő maradék két ujjad hogy mégjobb legyen. Aztán ha nem törted össze a motort és magadat, megállsz hogy mi a franc, de egy-két perc mulva ahogy kicsit lehűlt a szmötyi megint fog a fék.
Na kész vagyok.
Környezet.