Én mondjuk le szoktam szívni, és mehet a kannába vissza, csak vigyázz, hogy ne szívj bele nagyon, mert köpködhetsz egy ideig. A szűrő pedig csak két csavarral van a tankba belecsavarva (legalábbis a régebbi verzión, de nm hinném, hogy ezt megváltoztatták), ha le vetted a tankot, látni fogod, egyáltalán nem nehéz kivenni. A benzincsapon asszem 3 csavar van, azt is szét tudod szedni, és akkor meg tudod nézni, hogy műkszik e a membrán. Ezeket még sztem egyszerűen meg lehet nézni, és igazából ez időben sem sok. Ja és itt nagyon nem lehet sztem elcseszni vele semmi,t max rosszul dugod össze a csöveket, de ha a kép alapján csinálod nem lesz gond. Ellenben ezért nem nyúltam pl a karbiba, mert ott aztán szépen el lehet cseszni a dolgokat.
de a tankbol hogy szegyem ki a szűrőt? elöször gondolom le kell ereszteni a benzint de már ennek sem igazán tudom hogy álljak neki, a szerviz manuál fog kicsit segíteni mert találtam ilyesmi leírást! egyébként most hogy mondod lehet én is farsot szívok
Ha tényleg így van, vedd le a tankot, vedd ki a szűrőt a tank aljából, meg szedd szét a benzincsapot is. Azt pl leellenőrizheted, hogy a benzincsapban lévő membrán jó e, beleszívsz, és ha látod, hogy horpad a gumi, akkor fasza, bár nem hiszem, hogy ez lenne a baj, de hátha. Aztán ha ezek megvannak, kipucoltad a szűrőt, stb, akkor a kép alapján szépen odafigyelve összerakod, és akkor csak nem lesz vele gond. Én is szívtam ilyennel 2 éve, és mondjuk én a végén feladtam a dolgot, a karbiba pedig nagyon nem akartam belemászni már. Na akkor vittem el a real motorba, ezt mondjuk megcsinálták, igaz nem is volt olcsó. De hogy mit csináltak igazából meg nem tudom mondani, elvileg a karbikban cseréltek gumigyűrűket, hát nem tom. Azért próbálkozz, meg lesz az!
Megvaaaaaaan .
Most mobiénetről vagyok, így részleteket nem tudok írni. Kalandos volt, 2 eltévedéssel, jó nagy esővel, emiatt 4 óra volt a 150 km, igaz abból 2-t álltunk.
A két motor össze sem hasonlítható. Annyira sima, könnyed, kezes, magától értetődő a gép kezelése. És mindenhol mennydörgés kísér, pedig 5000 főlé nem forgathatom . Ez nagyon durva lesz...
Valahol van egy rakás robbantott ábra, az alapján szerintem menni fog. Ha más nem vasárnap átküldöm ha visszaérek a koleszba.
Amúgy nem olyan bonyolult, majd a hozzáértőbbek elmagyarázzák, kb 2 mondatból meglesz.
nah akkor az lesz hogy jövőhéten leszedem a tankot! úgy is kikell pucolni, és csinálok fényképeket hogy hova kell mit dugni , vagy esetleg ez fent van akmt?nah mind1 most mek aludni és kösz Bálint
a probléma az hogy mivan ha elfogy 8 liter benzinem és megin ez lesz, pedig még van bent 4 liter benzin minimum de mind1 most jó, az a lényeg hogy ne hagyam hogy elfogyon tartalékig aztán lehet leszedem a tankot és megnézem azokat a csöveket de ez majd max jövőhéten
ahogy itt a saját hülyeségem olvasom egyre gyanusabb hogy nincs tartalékom, mert sztem elvan tömődve ott valami, de akkor hogy hogy nincs PRI-se? vagy talán az magasabban van mint a RES?
szal úgy volt hogy ON ba közlekedtem azzal a tudattal hogy még van benne benzin mert még nem kellet RES-re rakni, de egyszer csak kifogyott de úgy hogy vártam egy picit és megint ment tehát amíg feltöltödött a karbi hogy melyik állásba folyt bele nem tudom mert tekergettem mindenhova, aztán bele öntöttem 4 litert, ezzel a probléma nem szünt meg de lehet csak nem jó állásba vollt , mind1 rátaktoltam aztán 8 litert és műkszik most! Én két dolgot tudok elképzelni! hogy a csővek rosszul lettekk rádugva esetleg a RES állásom elvan tömödve, plussz még a csövem is feljebb van mint annak ahogy lenni kéne!
Hát őszintén elég kusza történet, de megpróbálom értelmezni.
Megállt a motor mert nem volt benne benzin, aztán töltöttetek bele de nehezen akart menni, aztán megtankoltad rendesen.
A kérdés: ha van benne benzin akkor is leáll, mintha kifogyna? Előtte ezt nem tapasztaltad, csak karbitisztítás óta?
Lehet hogy fel lettek cserélve a benzincsövek, de ez nem okozna nagyobb gondot.
Lehet probléma a benzincsővel, a csap piszkos lehet, a karbi piszkos lehet, az úszószint alacsony lehet, ezeket ellenőrizd.
leereszteni a benzint?
lehuzod a csövet a karbirol aztánn tartalékra rakod
Eladó a Gs500F-em 2005.8. havi, 11 futott kilóméterrel, sérülésmentesen! Ár: 740000.- forint Érdeklődni lehet:0670-529-85-84
hiszen még az ég is Veled örül! :-)
dörgedelmes tapssal köszönti az új mocidat.
Most mobiénetről vagyok, így részleteket nem tudok írni. Kalandos volt, 2 eltévedéssel, jó nagy esővel, emiatt 4 óra volt a 150 km, igaz abból 2-t álltunk.
A két motor össze sem hasonlítható. Annyira sima, könnyed, kezes, magától értetődő a gép kezelése. És mindenhol mennydörgés kísér, pedig 5000 főlé nem forgathatom . Ez nagyon durva lesz...
Amúgy nem olyan bonyolult, majd a hozzáértőbbek elmagyarázzák, kb 2 mondatból meglesz.
Megállt a motor mert nem volt benne benzin, aztán töltöttetek bele de nehezen akart menni, aztán megtankoltad rendesen.
A kérdés: ha van benne benzin akkor is leáll, mintha kifogyna? Előtte ezt nem tapasztaltad, csak karbitisztítás óta?
Lehet hogy fel lettek cserélve a benzincsövek, de ez nem okozna nagyobb gondot.
Lehet probléma a benzincsővel, a csap piszkos lehet, a karbi piszkos lehet, az úszószint alacsony lehet, ezeket ellenőrizd.