Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most nézem Csoki h Tápi vagy. Kutinnyut nem ismered véletlenül?
Én mondjuk le szoktam szívni, és mehet a kannába vissza, csak vigyázz, hogy ne szívj bele nagyon, mert köpködhetsz egy ideig. A szűrő pedig csak két csavarral van a tankba belecsavarva (legalábbis a régebbi verzión, de nm hinném, hogy ezt megváltoztatták), ha le vetted a tankot, látni fogod, egyáltalán nem nehéz kivenni. A benzincsapon asszem 3 csavar van, azt is szét tudod szedni, és akkor meg tudod nézni, hogy műkszik e a membrán. Ezeket még sztem egyszerűen meg lehet nézni, és igazából ez időben sem sok. Ja és itt nagyon nem lehet sztem elcseszni vele semmi,t max rosszul dugod össze a csöveket, de ha a kép alapján csinálod nem lesz gond. Ellenben ezért nem nyúltam pl a karbiba, mert ott aztán szépen el lehet cseszni a dolgokat.
csokki mit csinálsz hétfőn?
mit nemtucc már megin?
leereszteni a benzint?
lehuzod a csövet a karbirol aztánn tartalékra rakod
de a tankbol hogy szegyem ki a szűrőt? elöször gondolom le kell ereszteni a benzint de már ennek sem igazán tudom hogy álljak neki, a szerviz manuál fog kicsit segíteni mert találtam ilyesmi leírást! egyébként most hogy mondod lehet én is farsot szívok
Gratu, és majd azért egy terjedelmesebb élménybeszámolót, meg képet dobhatnál fel!
Ha tényleg így van, vedd le a tankot, vedd ki a szűrőt a tank aljából, meg szedd szét a benzincsapot is. Azt pl leellenőrizheted, hogy a benzincsapban lévő membrán jó e, beleszívsz, és ha látod, hogy horpad a gumi, akkor fasza, bár nem hiszem, hogy ez lenne a baj, de hátha. Aztán ha ezek megvannak, kipucoltad a szűrőt, stb, akkor a kép alapján szépen odafigyelve összerakod, és akkor csak nem lesz vele gond. Én is szívtam ilyennel 2 éve, és mondjuk én a végén feladtam a dolgot, a karbiba pedig nagyon nem akartam belemászni már. Na akkor vittem el a real motorba, ezt mondjuk megcsinálták, igaz nem is volt olcsó. De hogy mit csináltak igazából meg nem tudom mondani, elvileg a karbikban cseréltek gumigyűrűket, hát nem tom. Azért próbálkozz, meg lesz az!
vissza jött az a fránya benzin probléma, de össze vissza van nem értem már, így már csak valami dugulás lehet ugye?
Gratula! Hát igen, más dimenzió...Sok szerencsét hozzá!
Olvasd csak el, amit írtál!
Sziasztok Hölgyek, Urak!
Eladó a Gs500F-em 2005.8. havi, 11 futott kilóméterrel, sérülésmentesen! Ár: 740000.- forint Érdeklődni lehet:0670-529-85-84
Jegember!
hiszen még az ég is Veled örül! :-)
dörgedelmes tapssal köszönti az új mocidat.
Megvaaaaaaan .
Most mobiénetről vagyok, így részleteket nem tudok írni. Kalandos volt, 2 eltévedéssel, jó nagy esővel, emiatt 4 óra volt a 150 km, igaz abból 2-t álltunk.
A két motor össze sem hasonlítható. Annyira sima, könnyed, kezes, magától értetődő a gép kezelése. És mindenhol mennydörgés kísér, pedig 5000 főlé nem forgathatom . Ez nagyon durva lesz...
király köszi , most nem tudom megnézni majd csak jövőhéten mert most melozok mindkétnap
bekukkantottam lefekvés előtt, és most talán tudok egy picit tudok segíteni. Uh holnap is megnézheted:)! sok sikert hozzá
nem baj azért nem bánnám ha átküldenéd vasárnap, megköszönném, szeretnék majd majd én is hozzá értő lenni
Valahol van egy rakás robbantott ábra, az alapján szerintem menni fog. Ha más nem vasárnap átküldöm ha visszaérek a koleszba.
Amúgy nem olyan bonyolult, majd a hozzáértőbbek elmagyarázzák, kb 2 mondatból meglesz.
nah akkor az lesz hogy jövőhéten leszedem a tankot! úgy is kikell pucolni, és csinálok fényképeket hogy hova kell mit dugni , vagy esetleg ez fent van akmt?nah mind1 most mek aludni és kösz Bálint
Akkor egyértelműnek tűnik hogy fel lett cserélve két cső.
a probléma az hogy mivan ha elfogy 8 liter benzinem és megin ez lesz, pedig még van bent 4 liter benzin minimum de mind1 most jó, az a lényeg hogy ne hagyam hogy elfogyon tartalékig aztán lehet leszedem a tankot és megnézem azokat a csöveket de ez majd max jövőhéten
Hát most már végképp nem értem Ha azóta nincs probléma, akkor mi a probléma? Vagy max a csövek rosszul vannak visszadugva? Vagy nem tudom.
ahogy itt a saját hülyeségem olvasom egyre gyanusabb hogy nincs tartalékom, mert sztem elvan tömődve ott valami, de akkor hogy hogy nincs PRI-se? vagy talán az magasabban van mint a RES?
szal úgy volt hogy ON ba közlekedtem azzal a tudattal hogy még van benne benzin mert még nem kellet RES-re rakni, de egyszer csak kifogyott de úgy hogy vártam egy picit és megint ment tehát amíg feltöltödött a karbi hogy melyik állásba folyt bele nem tudom mert tekergettem mindenhova, aztán bele öntöttem 4 litert, ezzel a probléma nem szünt meg de lehet csak nem jó állásba vollt , mind1 rátaktoltam aztán 8 litert és műkszik most! Én két dolgot tudok elképzelni! hogy a csővek rosszul lettekk rádugva esetleg a RES állásom elvan tömödve, plussz még a csövem is feljebb van mint annak ahogy lenni kéne!
Hát őszintén elég kusza történet, de megpróbálom értelmezni.
Megállt a motor mert nem volt benne benzin, aztán töltöttetek bele de nehezen akart menni, aztán megtankoltad rendesen.
A kérdés: ha van benne benzin akkor is leáll, mintha kifogyna? Előtte ezt nem tapasztaltad, csak karbitisztítás óta?

Lehet hogy fel lettek cserélve a benzincsövek, de ez nem okozna nagyobb gondot.
Lehet probléma a benzincsővel, a csap piszkos lehet, a karbi piszkos lehet, az úszószint alacsony lehet, ezeket ellenőrizd.
de rátankoltam 8 litert és most jó, vagy ez még mindig lehet szenny?