Zimacsnak megtört a motorja. Összekötnélek vele. Addig ezekre az alkatrészekre találj ki egy árat légy szíves:
fejidom vagy első lámpa
kormányrúd mindenestül (index, tükör, fékkar)
tank (ha lehet kapni 10-15e HUF körül)
kipufogó leömlő
első villapár + villakifli
első sárvédő
első kerék
első féktárcsa (szóval minden ami elől van)
csomagtartó (kettétört)
Amid van ezekből és teljesen egészséges, azt egy-két napig tartsd nekünk kérlek!
Most járunk a bontóban-utánanézésnek, árazásnak az elején. Szólok neki, hívni fog!
Azért egy E30as 325 ös kupé bömbire nagyon szívesen beneveznék, csak legyen lelkiismeretesen felújítva (már mind szét van hajtva) és legyen korlátlan benzinkártyám ...:). Na nem álmodozok!
A BMW mindig híres volt arról hogy figyel minden olyan apró részletre ami könnyebbé teszi a sofőr (és az utasok) életét.
Szerelőm most vett egy BMW K1200LT túramotort, és lenyűgöző miket tud közel 10 éves létére.
Van benne rádió, beépített csomagtartó rendszer, elektromos szélvédő állító, a fékek elektromosak, és asziszem a futómű állítás is elektromos. Akkora mint egy anyahajó.
Nagy Banditról átülve azt mondja sokkal kényelmes mint az. Ment már FJR-el és PanEuropeannal is hosszabb úton. Azt mondja az FJR nem kényelmesebb mint a Bandit, a honda igen, de a legjobb a BMW.
Nekem is nagyon tettszenek a BMW-k, részemről egy k1300r-t vagy egy f800r-t elfogadnék (ha ott tartanék)
Hát igen, most valahogy nekem is a DL az álmom (elég a 650-es, nem kell 1000-es). A BMW-k akkor is túl vannak árazva, státuszszimbólumok. Nekem vörösödne el a fülem, ha ilyen csillió Ft-os motorral jelennék meg mondjuk a haverok előtt (nem is beszélve a giccslerakat bőrüléses Vespa robogókról) , vagy szimplán a belvárosban valakikkel találkozva. Nem is szeretem mutogatni a motoromat. Az az enyém, csak hozzám tartozik, ne amiatt veregessenek vállon.
Én nem is tudom mit tennék, ha cicire dobnának egyet. Azt hiszem eladnám... És baromi sokat motoroznék az árából a DL-lel. Aztán a maradékból vennék egy új DL-t.
Nekem meg aztán bőven nem szívügyem a BMW, sem autóban sem motorban. Csak el lehet lesni okos és egyszerű megoldásokat.
A Mercedes autókban is olyan dolgok vannak, amitől érzi az ember, hogy igazán meg van tervezve, végiggondolva, kipróbálva.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_f-3869480
Zimacsnak megtört a motorja. Összekötnélek vele. Addig ezekre az alkatrészekre találj ki egy árat légy szíves:
fejidom vagy első lámpa
kormányrúd mindenestül (index, tükör, fékkar)
tank (ha lehet kapni 10-15e HUF körül)
kipufogó leömlő
első villapár + villakifli
első sárvédő
első kerék
első féktárcsa (szóval minden ami elől van)
csomagtartó (kettétört)
Amid van ezekből és teljesen egészséges, azt egy-két napig tartsd nekünk kérlek!
Most járunk a bontóban-utánanézésnek, árazásnak az elején. Szólok neki, hívni fog!
Előre is köszi!
70 317 9083
Szerelőm most vett egy BMW K1200LT túramotort, és lenyűgöző miket tud közel 10 éves létére.
Van benne rádió, beépített csomagtartó rendszer, elektromos szélvédő állító, a fékek elektromosak, és asziszem a futómű állítás is elektromos. Akkora mint egy anyahajó.
Nagy Banditról átülve azt mondja sokkal kényelmes mint az. Ment már FJR-el és PanEuropeannal is hosszabb úton. Azt mondja az FJR nem kényelmesebb mint a Bandit, a honda igen, de a legjobb a BMW.
Nekem is nagyon tettszenek a BMW-k, részemről egy k1300r-t vagy egy f800r-t elfogadnék (ha ott tartanék)
És vagyunk páran így...
A Mercedes autókban is olyan dolgok vannak, amitől érzi az ember, hogy igazán meg van tervezve, végiggondolva, kipróbálva.
Jó is az a dölö...
Bár figyelemreméltó a BMW "extrázottsága". Az biztos, hogy feladta a leckét a versenytársaknak.