Fogyasztás rohadtul motorozós stílus vagy ha úgy könnyebb csuklófüggő.
Ha valaki megszokta hogy gyorsan felkapcsol magas fokozatba és lendületből kicsi gázzal a forgalom ritmusát felvéve motorozik keveset fog enni.Ha olyan mint én hogy rázuhanok az autó hátára majd ki előzni akkor kajál rendesen.
Csak kanyar ne jöjjön.
Karcokról csak annyit hogy a murva baxottul tud karcolni de kis festék meg gitt mindent megold.
Úgyhogy a csizma még nem is a legrosszabb.
Bár gombát nagyon gyorsan fel kéne rakni.Iszonyatos sokat véd.Nameg a speciális váltókar sem árt ha fennvan.Egy sima feldőlés és nuku váltóhasználat.Ami nekem fenn van avval felnyaltam az 577-et és semmi baja.
Szerintem az enyémet nem hozza már helyre, mert nincs festék egy kisebb babszemnyi területen a csücsöknél. A cippzár dörzsöli ki. Átmenetileg ráhúztunk a lábára egy térdvédőt, de nem tudom mi a megoldás erre. Egyelőre lecsiszolom, lefóliázom, de lehet, hogy kellene egy új csizma.
Persze biztos meg lehetne csinálni, venni gyári javítófestéket, lakkot, polírozni csiszolni, stb., de ennyit nem akarok foglalkozni vele, mert nyilván eltelik pár hónap és csomó karcolás lesz úgyis a gépen. Tanktáska, oldaltáska, kabát, lerúgom, beakad, hozzáér, stb., stb...
Az ülés alatti idom kopása kivédhatő! Jó utast kell vinni és nem mindegy mi van a lábán! Tapasztalat! De másfél óra polír helyre hozza! Bár a fólia se rossz ötlet, csak csúf!
Hogy a bánatban eszik egy GS 3 litert ezt sosem értettem. Nekem 3,7 volt a legjobb fogyim, de akkor mindenhol max 80-90 és 1 személlyel... Az elmúlt 1,5 év és 8000 km alatt nekem 4,3 volt a GS-el az átlag. Ebben volt mindenféle, abszolút vegyes.
Én az SV fogyasztását is eköré várom, pláne, hogy jelentősen nem változik a vezetési stílusom. Az elmúlt 700 km alapján 4l/100km, ez túlnyomórészt országút 2 személlyel, mint azt írtam.
Hehe,ha SV650-es haverral megyünk motorozni,az övé 5.5 körül eszik,az enyém meg 5-5.2-t!Pedig várossban 50,kivül meg max 90-95km/h a sebesség!És pláne az az egészben,hogy másik GS meg 3litert eszik!
Szerintem meg ez kicsit gyanús!
Sziasztok!
Ha érdekel valakit, vannak eladó 0 KM-es oldaltáskáim!(1 pár)
Igazából van dobozom, és nem használtam még őket soha.Jár hozzá egy csomó szíj, meg felfogató akármi!
Vízhatlanná lehet tenni, azaz rá lehet húzni esővédő burkot is.
Az ára 12000(irányár)
További szép napot!
Teljesen, hiszen a V-Strom 67 LE, az SV 72. Nekem a legdurvább fogyasztásom nem egészen 6 liter volt... úgy, ahogy írtad (zárt pályán). Érdekes... nem gondoltam volna...
Be.Pláne ha forgatod.6-7e közt váltod el.Fék-gáz,fék-gáz. stb.Néha 8-9e előzéseknél 140-150 be karcol az ember.Főleg város rövid utakon.Kanyargós szerpentinen nem mert én nagyon lassú vagyok kanyargósban.
Szerintem a DL inyektorvezérlése tökbe más lehet.
Gratulálok az új szerzeményhez! Örülök, hogy tetszik!
A fogyasztáshoz szokj hozzá. Lightos tempóban kevesebbet fog enni, mint a GS. A hétvégén néztünk megint egy fogysztást, laza tempó mellett 264 kilométer után tankoltunk: Tibkin GS-e ugyan annyit evett, mint Erik Banditja... a DL, meg egy literrel beljebb volt mindkettőnél ezen a távon.
Nekem rendszeresen kevesebbet eszik, mint a GS annak idején. Csípem is a dögöt. A blokkunk ugyan az, bár a teljesítmény más... de a fogyid jó lesz. Ha téped neki akkor is nehéz lesz a 6-ot megetetni a döggel!
Nem áztam el, haha .
De szétküldtem az összes kanyart, már amennyire 5000-es RMP-ig félgázon szét lehet küldeni és amennyire bénaságom engedi...
Egy tény, amíg GS-em volt nekem is, mint tankapnak, végig gyorsabb volt minden kanyarban. Most viszont bármikor körberajzolhattam volna a kanyarokban és NEM az erőtöbbletről beszélek! (Hanem arról, hogy tankap másnapos volt? )
Komolyra fordítva a szót, a 20 év az 20 év a technikában. Az SV gyakorlatilag beveszi azt a kanyart helyettem, ahol a GS-el már gondolkodtam. És tankap azóta nem lett rosszabb és én sem lettem jöbb.
Tankap váltójához: a váltója olyan, mintha "szurok" lenne a másik végén. Nincsenek egyértelmű váltási pontok, nem "klattyan be", hanem ilyen határozatlan és nyúlós az egész. Nekem furcsa volt, mert az enyémen is sokkal jobb volt annó. Nekem Castrol 20W50 volt benne mindig (ezt óccsóért tudom szerezni ). Tankapé egyértelműen rosszabb jelenleg. Én az olajra gyanakodtam.
Este dobok képet róla.
Na ezért nem töröm én sem annyira magam...
"Bár gombát nagyon gyorsan fel kéne rakni."
Fent van 0km-es kora óta.
"Nameg a speciális váltókar sem árt ha fennvan"
Ez mi ez?
Ha valaki megszokta hogy gyorsan felkapcsol magas fokozatba és lendületből kicsi gázzal a forgalom ritmusát felvéve motorozik keveset fog enni.Ha olyan mint én hogy rázuhanok az autó hátára majd ki előzni akkor kajál rendesen.
Csak kanyar ne jöjjön.
Karcokról csak annyit hogy a murva baxottul tud karcolni de kis festék meg gitt mindent megold.
Úgyhogy a csizma még nem is a legrosszabb.
Bár gombát nagyon gyorsan fel kéne rakni.Iszonyatos sokat véd.Nameg a speciális váltókar sem árt ha fennvan.Egy sima feldőlés és nuku váltóhasználat.Ami nekem fenn van avval felnyaltam az 577-et és semmi baja.
Köszi a közreműködést , amint lehet megyek érte (sajnos nem tudom így előre, hogy mikor, mert dolgoz van erősen )
Amúgy a varázslat: Asszony főz, mos, férfiember motorozik!
több motorosboltban kapható,és ember legyen a talpán aki megmondja hogy van-e a motoron
Persze biztos meg lehetne csinálni, venni gyári javítófestéket, lakkot, polírozni csiszolni, stb., de ennyit nem akarok foglalkozni vele, mert nyilván eltelik pár hónap és csomó karcolás lesz úgyis a gépen. Tanktáska, oldaltáska, kabát, lerúgom, beakad, hozzáér, stb., stb...
Én az SV fogyasztását is eköré várom, pláne, hogy jelentősen nem változik a vezetési stílusom. Az elmúlt 700 km alapján 4l/100km, ez túlnyomórészt országút 2 személlyel, mint azt írtam.
Szerintem meg ez kicsit gyanús!
Keress meg légyszíves a jegember kuk freemail pont hu címen.
Kellene a táska.
Ha érdekel valakit, vannak eladó 0 KM-es oldaltáskáim!(1 pár)
Igazából van dobozom, és nem használtam még őket soha.Jár hozzá egy csomó szíj, meg felfogató akármi!
Vízhatlanná lehet tenni, azaz rá lehet húzni esővédő burkot is.
Az ára 12000(irányár)
További szép napot!
Szerintem a DL inyektorvezérlése tökbe más lehet.
A fogyasztáshoz szokj hozzá. Lightos tempóban kevesebbet fog enni, mint a GS. A hétvégén néztünk megint egy fogysztást, laza tempó mellett 264 kilométer után tankoltunk: Tibkin GS-e ugyan annyit evett, mint Erik Banditja... a DL, meg egy literrel beljebb volt mindkettőnél ezen a távon.
Nekem rendszeresen kevesebbet eszik, mint a GS annak idején. Csípem is a dögöt. A blokkunk ugyan az, bár a teljesítmény más... de a fogyid jó lesz. Ha téped neki akkor is nehéz lesz a 6-ot megetetni a döggel!
Sok balesetmentes kilométert kívánok!
Azt gondoltam egy ilyen izmosabb motor már többet eszik mint egy GS.
Ma hazafelé kaptam egy jó kis záport a nyakamba, de legalább leáztak a tegnap M0-on rámragadt rovarok.
De szétküldtem az összes kanyart, már amennyire 5000-es RMP-ig félgázon szét lehet küldeni és amennyire bénaságom engedi...
Egy tény, amíg GS-em volt nekem is, mint tankapnak, végig gyorsabb volt minden kanyarban. Most viszont bármikor körberajzolhattam volna a kanyarokban és NEM az erőtöbbletről beszélek! (Hanem arról, hogy tankap másnapos volt? )
Komolyra fordítva a szót, a 20 év az 20 év a technikában. Az SV gyakorlatilag beveszi azt a kanyart helyettem, ahol a GS-el már gondolkodtam. És tankap azóta nem lett rosszabb és én sem lettem jöbb.
Tankap váltójához: a váltója olyan, mintha "szurok" lenne a másik végén. Nincsenek egyértelmű váltási pontok, nem "klattyan be", hanem ilyen határozatlan és nyúlós az egész. Nekem furcsa volt, mert az enyémen is sokkal jobb volt annó. Nekem Castrol 20W50 volt benne mindig (ezt óccsóért tudom szerezni ). Tankapé egyértelműen rosszabb jelenleg. Én az olajra gyanakodtam.