Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Buzizik az oldal, nem hagy helyet kibontakozni.
Sztem ezek a lidl-ös meg teszkós motoros cuccok egy kalap sz@rt sem érnek. Néztem, múlt héten a tecsóba volt akció.
http://www.sportmotor.hu/motor...


EZ VALAMI BESZARÁS! :)))))
nah megvettem a lidlis takaróponyvát, az van ráírva nem 100% ig vízálló de ahogy halottam nem nagy baj mert ami igen az is befülled és párás lesz bent tehát majdnem ugyan ott tartok, jah meg vettem még egy vesedédőt is és 3500 Ft volt a kettő eggyüt, sztem jól jártam vele és méretbe is pon passzol rá
6 liter? Azt meg hogy?
Eléggé sportosan vezetek, de 4-4,1 liternél többet nem tudok vele megetetni túrázás közben! Akkor szokott 4,5-öt enni, ha autópályán folyamatosan 140-et megyek vele, de 130 alatt sehol nincs az óra!
Nem lehet, hogy a blokkod kezd gyengülni?
Jól láttam nem rég ,hogy megint vmi külföldi túrára készülsz?
Ha már voltál ,ne felejts el beszámolni ,fényképekkel! :) ;)
http://www.corbin.com/product/...
így működik egy jó plexi/szélvédő
simán lehet,ennek az állatfajzatnak(foregon) kicseréltem a légszűrőt(ami szemmérték alapján már rég ott tevékenykedett) és olyan bivaly lett a gs hogy majdnem leesett róla
de tényleg azt mondta hogy lényegesen jobb.
és ugyanilyen megközelítésből a tied is elképzelhető
Biztos nagyon vadulsz
Nekem ugy tűnik egy friss szerviz (főkéntlégszűrőcsere) csökkentette a fogyasztást fél literrel, lehetséges?
Én már lassan másfél éve nem tudom elérni a régi, megszokott 4,2es átlagfogyimat. Lehet hogy kevés már a motor.. nem úgy mint az elején. Nem ritkán sikerül elnyalatnom vele 6 litert is ha nem figyelek..
Mi baj a DOT5-el?
377Km-t mentem 15.2L benyával
jólszámolom h az kerek 4L/100Km-re jön ki?
egy újabb érv a motor mellet, szerintem a robogó se megy el kevesebbel.
Megvan a forgalmi.
Holnap remélhetőleg a motor is meglesz.
Egy a lényeg, hogy ne kisebb számozású és ne DOT5 legyen benne. Mondjuk ebben megállapodhatunk.
gs-re nézek első gumit, 25 van agépbe és gumi repedezet a profilméjség pedig csücskös.....
Bridgestone 110/70 zr17 <-- róla mi a vélemény?
Fékfolyadék ügyben, amit én tudok: a GS-en (és általában minden utcai motoron) minimum DOT4 az előírás (ez vana tartályon is), és a lényeg a "minimum", vagyis a jobb, magasabb hőtűrésű 5.1 is használható. Az, hogy utcai használatnál van e jelentősége, jó kérdés.
Ez mekkora aranyigazság!
lehet szegényt védeni de nem érdemli meg
hagyjad csak irigykedik mert cseszneken tehetetlen volt amíg volt motorom
Ace-szel majd gurulhatnánk egyet,ha eljön az időm.'Szokásos' helyen
Figyu most pillanatnyilag -aki itt forumozik- mind csak fejben motorozunk ugyan ugy mint Kalev
össze nem nyomható,de az áteresztés az igaz lehet egy olyan rendszernél,mint az enyém volt(18 éves)
Nos én 40 éve voltam utoljára fizikaórán, de ott azt tanultam hogy a folyadékok nem nyomhatók össze, egyik sem (ezért használják a fékhez ) Szoval tudtommal mindegy hogy sűrűbb a folyadék vagy hígabb- nem nyomható össze. A fékfolyadék meg olyan összetételű, hogy magasabb hőfokon se gázosodjon el, mert a gáz összenyomható és nincs fékerőd.Ezért nem szabad viznek se lenni benne (pedig hidrofob!), mert ugye az 100 fokon gázneművé válik.
te asszed nem tom hol lax?