Elég mocsok az 51-es néhány szakasza. Ha lefelé jövet nem lesz elegük belőle, akkor visszafelé is arra mennek. Ha nem, akkor a 6-oson. Az neked kézenfekvőbb.
Az még jó is lehet, mondjuk én a Duna túlpartjáról tudok csatlakozni, ha az idő és az egyetem is azt akarja, de vasárnap tervezek feljönni Pestre. Az útvonalat megkérdezhetem? Jól érzem, hogy az 51-es vonalán?
Meg lett beszélve hogy ha lesz autó akkor abba ,,besegítenek" otthon Amit nem is leszek rest kihasználni. A motor az más. Abba ne segítsenek, majd én intézem meg finanszírozom ahogy tudom.
"Ezek a "fiatalok" mindig szét akarják kapni atomjaira a pacit"
Én eleve azon voltam az nsr-nél hogy ha megy,akkor jó,isten ments hogy akármilyen zavaró tényező miatt megbontsam.azt a tanulópénzt már megfizettem.
most is csak a lehetőséget vázoltam fel,hogy ha valaki tökéletes motort akar.és abból indulok ki hogy nekem a kocsin ingyen volt az önindító javítás,tehát nagy kár nem ért
Mármint a GS-be se amiatt kell, mert sz@r lenne. Csak országúton gyorsan peregnek a km-ek, fogy a benzin, a gumi, minden. Havi 1-2 ezer km-t motorozok, de ez kevés. Szívem szerint havi 3-4-5 ezer biztos bele menne, és ez zavar hogy nem tudok annyit menni amennyit akarok és bár rendszeres használatban van, mégis úgy érzem nincs kihasználva.
Ó, azok még megvalósításra várnak.
De olyan nincs hogy motor nincs, szóval kell valami amivel el lehet az időt, egy bokorugróba meg nem megy annyi km, ergo kevesebbe kerül fenntartani.
Dehogy akarom szétkapni, asziszem kitépném a hajam
A GS-n drága lenne megtanulni megtanulni szerelni. Autó mellé lesz valószínűleg egy dt 125 terepezni, ha miden jól alakul, azon szívesebben szerelgetek majd.
Akksit szerintem nem cserélek mostmár, majd a következő tulaj. Bele vannak kalkulálva az árba a javítani valók azért ennyi
Még ennél gyorsabban is tönkremegy. Ellenőrizd benne az elektrolit szintet, ha kell töltsd utána ioncserélt vízzel, és töltsd fel hálózatról. No, és rámérhetsz a töltésre is, miközben jár a moci. Esetleg egy akkus boltban megmérik, hogy mennyire tartja a töltést.
Ha így stimmel minden, akkor kezdj el gyanakodni más irányba.
Ezek a "fiatalok" mindig szét akarják kapni atomjaira a pacit...
Onnan vissza is kell menni. Szóval, pénteken (júni 4-én) jönnek a népek Bajára és vasárnap (6-án) mennek vissza a Nagyfaluba. Nem sok GS lesz már közöttük, de mindegyiknek volt köze hozzá. Vasárnap reggel-délelőtt megtalálható a csapat egy része a Futrinka utcában.
bár egy másik példából mondom,de önindító is lehet,mert pl a kocsimnál az egyik szénkefe le volt szakadva és nagy volt az áramfelvétel.tehát egy önindító felújítás jól szokott esni sok használat után,vagy persze egy erősebb és/vagy újabb akksi.
Halihó.
Látom azért van itt élet.
A gumi témához: Sport Demonnal tökéletesen elégedett vagyok. Lasertecet nem ismerem, állítólag az Arrowmax is jó. Nekem az csak elöl van, elégedett vagyok.
Holnap viszem a motort szerelőhöz karburátort átnézetni, úszószintet beállítani. Eddig 3-an jelentkeztek be hétvégére hogy megnéznék a motort, remélem lesz valami eredménye.
Úgy érzem kezd meghalni az akkumulátorom. Ez mennyire gyorsan szokott bekövetkezni?
Igazából nekem nincs vele problémám, mert ha egyszer elindulok, akkor a következő 150-200km-en nem fogom leállítani, és olyankor nincs vele gond. De pl amikor városban van használva és 20 percen belül 6-szor van leállítva és újraindítva, akkor az a kellemetlenség lép fel hogy nincs elég erő megforgatni az önindítót a sokadik indításnál, és be kell lökni. Mintha nem töltődne elég gyorsan vagy ilyesmi.
Innen ismerős lehet majdnem mindenki. Legalábbis a neve.
Itt szerveződünk
Egyébként így ismeretlenként: milyen társaság is megy majd? (Motorok, emberek)
Csak kiváncsi lennék:)
Zsolti
Én eleve azon voltam az nsr-nél hogy ha megy,akkor jó,isten ments hogy akármilyen zavaró tényező miatt megbontsam.azt a tanulópénzt már megfizettem.
most is csak a lehetőséget vázoltam fel,hogy ha valaki tökéletes motort akar.és abból indulok ki hogy nekem a kocsin ingyen volt az önindító javítás,tehát nagy kár nem ért
De olyan nincs hogy motor nincs, szóval kell valami amivel el lehet az időt, egy bokorugróba meg nem megy annyi km, ergo kevesebbe kerül fenntartani.
A GS-n drága lenne megtanulni megtanulni szerelni. Autó mellé lesz valószínűleg egy dt 125 terepezni, ha miden jól alakul, azon szívesebben szerelgetek majd.
Akksit szerintem nem cserélek mostmár, majd a következő tulaj. Bele vannak kalkulálva az árba a javítani valók azért ennyi
Ha így stimmel minden, akkor kezdj el gyanakodni más irányba.
Ezek a "fiatalok" mindig szét akarják kapni atomjaira a pacit...
Jó kis video, rávilágít néhány dologra, bár néha elfogult... én fenntartásokkal néztem, de összességében hasznos.
Látom azért van itt élet.
A gumi témához: Sport Demonnal tökéletesen elégedett vagyok. Lasertecet nem ismerem, állítólag az Arrowmax is jó. Nekem az csak elöl van, elégedett vagyok.
Holnap viszem a motort szerelőhöz karburátort átnézetni, úszószintet beállítani. Eddig 3-an jelentkeztek be hétvégére hogy megnéznék a motort, remélem lesz valami eredménye.
Úgy érzem kezd meghalni az akkumulátorom. Ez mennyire gyorsan szokott bekövetkezni?
Igazából nekem nincs vele problémám, mert ha egyszer elindulok, akkor a következő 150-200km-en nem fogom leállítani, és olyankor nincs vele gond. De pl amikor városban van használva és 20 percen belül 6-szor van leállítva és újraindítva, akkor az a kellemetlenség lép fel hogy nincs elég erő megforgatni az önindítót a sokadik indításnál, és be kell lökni. Mintha nem töltődne elég gyorsan vagy ilyesmi.