Én a csupasz gépen 120 fölött kezdtem anyázni, mert tépett a szél. Nem is szívesen mentem gyorsabban.
Most az SV-n van az a kis fejidom és eszméletlen mennyit számít. Olyan, mintha ~40-el lassabban mennék egy fejidom nélküli gépen.
Hétvégén kiruccantam a rokonokhoz Zala megyébe, kapott a gép 500 km-ert.
Hazafelé mikor jöttem rááltam egy 140-es tempóra a pályán ami előfordult, hogy felkúszott 150-ig. 7000-7500 fordulat körül mozgott.
Ez még belefér a motornak, ha ennyivel megyek, vagy vegyek vissza kicsit? :)
Jólesett egy kicsit lendületesen menni.
Abban gondolom az a durva, hogy ha van (lenne) is pénzem Japánból alkatrészt hozatni hozzá, mindenre várni heteket nem túl felemelő, amikor 3 hónap van hátra a nyárból, közben pedig még mindig őszi az időjárás ...
Hosszabb a löketed, és nagyobb a furatod. Van két darab 325 ccm-es hengered, ebben, ha pukkan valami, akkor nagyobbat szól, mint egy ugyan akkora összlökettérfogatú sor 4 -ben. Aminek minden hengere fele a tiédnek. De van ott még némi gyújtástérkép és egyéb nyalánkságok, amivel ellensúlyozzák a két henger hiányát. No, és ne felejtkezzünk el az "érzésről"... más hang, más rezgések... ez nem "húz", hanem "tol", és hajlamosabbak vagyunk azt hinni, hogy sokkal nyomatékosabb. A megnevezett 600-as Bandit 60 Nm, az SV meg valami 64... hát ez az a sok. A kevesebb henger miatt kisebb "holt tömeget" kell mozgatni egy kéthengeresnél (kevesebb szelep, kevesebb "utazó" dugattyú...stb.)
És ezen kívül még száz és ezer különbség van a két építési forma között, amit nem tudok korán reggel megnevezni...
Most az SV-n van az a kis fejidom és eszméletlen mennyit számít. Olyan, mintha ~40-el lassabban mennék egy fejidom nélküli gépen.
Nekem Pacikám szerette nagyon ezt a sebességet amit írtál. Kényelmesen bírta a tempót megpakolva is.De ez nem egy túratempó.
Hétvégén kiruccantam a rokonokhoz Zala megyébe, kapott a gép 500 km-ert.
Hazafelé mikor jöttem rááltam egy 140-es tempóra a pályán ami előfordult, hogy felkúszott 150-ig. 7000-7500 fordulat körül mozgott.
Ez még belefér a motornak, ha ennyivel megyek, vagy vegyek vissza kicsit? :)
Jólesett egy kicsit lendületesen menni.
Igazságot azonban ne akarjunk tenni a különböző építési módok között, hiszen mindegyik valamiért jó. Ki, mire esküszik.
Nekem az a lényeg, hogy működjön!
És ezen kívül még száz és ezer különbség van a két építési forma között, amit nem tudok korán reggel megnevezni...
De okosabb az nem vagyok. :D