Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Idom nélkül 150-ig sima liba.A felett már toszogat a szél de 180-ig simán bírható.
Mégtöbbet számit a plexinál az, hogy az SV-n előredölve motorozol, nem egyenesen mint egy vitorla a GS-en.
Nekem mindig volt plexim.
Én a csupasz gépen 120 fölött kezdtem anyázni, mert tépett a szél. Nem is szívesen mentem gyorsabban.
Most az SV-n van az a kis fejidom és eszméletlen mennyit számít. Olyan, mintha ~40-el lassabban mennék egy fejidom nélküli gépen.
Szia
Nekem Pacikám szerette nagyon ezt a sebességet amit írtál. Kényelmesen bírta a tempót megpakolva is.De ez nem egy túratempó.
Sziasztok!

Hétvégén kiruccantam a rokonokhoz Zala megyébe, kapott a gép 500 km-ert.

Hazafelé mikor jöttem rááltam egy 140-es tempóra a pályán ami előfordult, hogy felkúszott 150-ig. 7000-7500 fordulat körül mozgott.
Ez még belefér a motornak, ha ennyivel megyek, vagy vegyek vissza kicsit? :)
Jólesett egy kicsit lendületesen menni.
ÚÚÚúúúúúúúúúúú, vazze, télleg! Már megint kiment a fejemből, jó hogy szóltál. Na, minnyá megalakítom.
Mennyire igazad van. Na jó egy kis motorozásért felkelek majd később. Örülök,hogy tegnap hazaértetek csomagokkal együtt!
Csak ne kapdoss! Minnyá megint este, oszt fekhecc vissza.
Na jó akkor kikelek az ágyból!
Van ami van hozzá, de nem minden. És valóban egyes csücskös esetekben baromi sok időt kell várni.
Abban gondolom az a durva, hogy ha van (lenne) is pénzem Japánból alkatrészt hozatni hozzá, mindenre várni heteket nem túl felemelő, amikor 3 hónap van hátra a nyárból, közben pedig még mindig őszi az időjárás ...
Múúúúúkodj!
Az nem azért lett volna anyagi csőd, mert sornégyes, hanem mert japán belpiacos...

Igazságot azonban ne akarjunk tenni a különböző építési módok között, hiszen mindegyik valamiért jó. Ki, mire esküszik.

Nekem az a lényeg, hogy működjön!
...és én még sor4-es, 250ccm-es Yamahán is gondolkodtam a motorvásárlás előtt, mert viszonylag óccsó volt. Asszem anyagi csőd lett volna.
Szép jó reggelt mindenkinek! Nekem még nehezen megy az ébredés!
Január óta mondogatjuk:-)))
Hosszabb a löketed, és nagyobb a furatod. Van két darab 325 ccm-es hengered, ebben, ha pukkan valami, akkor nagyobbat szól, mint egy ugyan akkora összlökettérfogatú sor 4 -ben. Aminek minden hengere fele a tiédnek. De van ott még némi gyújtástérkép és egyéb nyalánkságok, amivel ellensúlyozzák a két henger hiányát. No, és ne felejtkezzünk el az "érzésről"... más hang, más rezgések... ez nem "húz", hanem "tol", és hajlamosabbak vagyunk azt hinni, hogy sokkal nyomatékosabb. A megnevezett 600-as Bandit 60 Nm, az SV meg valami 64... hát ez az a sok. A kevesebb henger miatt kisebb "holt tömeget" kell mozgatni egy kéthengeresnél (kevesebb szelep, kevesebb "utazó" dugattyú...stb.)

És ezen kívül még száz és ezer különbség van a két építési forma között, amit nem tudok korán reggel megnevezni...
a nyirtéti motoros felvonuláson ki volt közületek?
Legaláábis én igy gondolom.
De okosabb az nem vagyok. :D
A sornégynél meg 4 löketre van elosztva a tengely minél gyorsabban zuz a nyégy henger annál gyorsabban pörög.
Szerintem csak annyi hogy könyebben megadja a hajtókar lendületét a két oldalról történő felváltott lökés. Nem?
Valaki, aki okos mondja már meg nekem, hogy a V motornak miért ébred jóval alacsonyabban a nyomatéka, mint a sorosnak. A dolog FIZIKÁJA érdekelne.
Aha kösz! Rémlett hogy valahol a pilis környéke.
600-as bandit nem hinném.Az is KB ugyanazt a teljesítményt tudja.