Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt én is megerősítem! Többször voltam már Romániába és nem kell "útdíj" !
Semmi nem kell a motorra! Csak zöld kártyád legyen!
Nem tudja valaki ,hogy romániába ,motorra is kell a "vignetta"
(valami útdíj féleség ha jól értesültem,nem autópálya matrica,vagy oda is jó? )
Ha a has és oldalidom ,,csak" 50000 hozzá festéssel akkor én simán megvenném. Azok nélkül úgy néz ki mint egy sáska.

,,Ha majd elesek és cserélni kell a fejidomot is..." Szép kilátások, ilyet azért ne tervezz

Más: ma volt alkalmam ülni egy cbr600rr-en... hát érdekes. Nekem nem tettszik. Az ülés nagyon kemény, a lábam a nyakamban van, és a plexit szó szerint haraphatom ha ráhajolok. Nagyon gubbasztós az egész, nem tudnék hosszabb távot elképzelni vele, nem mintha ez a veszély fenyegetne.

Ugyanez a 600rr és egy 2008-as Pan European tudok eladót jó állapotban, jó árban, ha valakit érdekel.
Mi van ottan, hogy mindenki ott lesz?
Hali! Ha még valaki nem látta!
http://video.google.com/videop...
Ja, este 6-7 között!
Pénteken Mi mindnyájan a Nagykanizsai Tesco parkolóban leszünk, hozd oda megmutatni!Kis kerülőút hazafele!
Köszi!
Természetessen úgy is megnéztem a láncot hogy
terheléssel(ráültem) is legyen játéka (úgy 1cm maradt ,2.5cm-re állítottam terheletlenül. )Én sem vagyok az az etióp fajta.
Éljenek a kardános motorok.
Mire megírtam ,már megelőztél.
akkor csak gondold végig amit írtam utánna...
Nem kötekedés képp de a műszaki "vizsga" szerintem kicsit elavult.
Pl. izzócsere új autókon.(nem mindenki tart magánál 20 rugós xenon izzót tarcsiba. )
Így nem merném kijelenteni hogy minden motor esetében "így kell" ellenőrizni a feszességet.
Szerintem ez ma már tipus specifikus,ezért én követtem a manualt.
Leülhettek! 5-ös!
ebben az esetben=terhelés nélkül beállítva
Korrekt.
Én is igy lőttem be az egyenes futást.
A gépkönyvem oldalsztenderre való állítást ír,és így 20-30mm a lógást.Az osztások nálam is csak tájékoztató jellegűek.
ha emlékszel a jogosítványmegszerzéshez tartozó műszaki részre, ott is terhelt állapotban kellett nézni.
De egyébként ha belegondolsz, akkor ebben az esetben mondjuk nálad még talán nem fog megfeszülni a lánc, de nálam, mivel én jobban "elrontom" a geometriát (lévén egy-két súlycsoporttal feljebb vagyok), már megfeszülne a terheletlenül beállított lánc...
Mivel a lógás a várható útegyentelenségek miatt kell, ezért kell még terhelt állapotban is hagyni némi lógást.
a harmadik lépésben a kereket nem előrefelé kell tolni?
2 dolgot fűznék hozzá:

1. A gépkönyv szerint NEM KELL RÁÜLNI a gépre és úgy kell beállítani az 1-2-cm-es lógást.
2. A lengővilla oldalán lévő osztásos megoldás igazából csak "nagyjából" jó szerintem, annál sokkal pontosabb, ha fogsz egy tolómérőt és leméred, hogy hány mm lóg ki az anya mögött a csavarból.
Tényleg soha nem állítottál láncot? A képeid alapján pedig volna tapasztalt motoros a közelben... és te sem ma kezdted, ahogy látom.
Hali!

Ennek fuss neki még egyszer légy szíves!

Láncfeszítés (nem hittem volna, hogy ezt egyszer le kell írnom):

1. Lazítsd meg a hátsó tengelyt (nem kell letekerni az anyát, csak lazítsd meg rendesen)
2. A lengővilla végén (hátul) van egy-egy csavar. Ezeket egyformán tekerd befelé (néha elég fél fordulat is). Addig húzod ezeket a csavarokat, ameddig a láncod a következő képet mutatja: felülsz a motorra, és a lánc alsó ágán (középen) tudsz mozdítani függőlegesen 15-20 mm-t. Ha így áll a dolog, akkor meghúzod a tengelyt ebben az állapotban.
3. Ha túlhúzod az állítócsavarokat, akkor visszaengeded őket, hátrahúzod e kereket és kezded elölről, ameddig nem éred el a fenti láncfeszességet.
4. Vannak a lengővilla oldalán tájékoztató jelzések, hogy a kerék párhuzamos legyen. Erre nagyon figyelj! Mert ha nem fut egyenesen a kerék, akkor elnyalod a láncod, lánckereked és a motorod sem fog egyenesen menni.
5. Ha ennyire "steril" vagy a témában, akkor kérj meg egy közeli motorost, hogy mutassa meg a műveletet.

Remélem, hogy boldogulsz!

U.i.: Az adatlapod töltsd ki légy szíves, szeretem látni, hogy kivel beszélek...
a láncot hogyan kell megfesziteni a motoron?mert a tárcsafék stabilan fogja a tartó konzol,vagy elég csak a szögét állitani?
Erik!

sok bóldog névnapot,



olvastam valamelyik nap a másikon,hogy lesz valami Nano féle Osztrák túra ,ezzel kapcsolatban azt a megjegyzést tenném,hogy az Anna-hegyi kilátónál az MO-on lebontották a benzinkutat ill. mindent és az egész egy nagy munkaterület,nem lehet odahajtani,szemben vele a MOL kút az még áll,hétvégen arra jártam!