Baja, Bbudapest irány?
Milyen útvonalon, ez még akár engem is érdekelne:)
Még úgysem láttam sok gs-t egyben. illetve akkor az enyém is áteshetne egy mustrán.
Üdv Zsolti
lasertec ami legalább melegen tapad ezek közül nagyjából.utána talán sport demon.contigo nekem nem jött be(nem gs-en volt,de szerintem nem releváns),pilot activ-ról sem hallottam jót.
A világot nem tudod megváltoztatni, és lassan elérünk egy határt, ahol már alkalmazkodni sem tudunk hozzá. Egyelőre ez van! Készül mindenki a legrosszabba és bízik, hogy nem következik be. (sajnos ez nem pesszimista, hanem realista mondat)
Nem lenne nehéz, ha nem akarná megváltoztatni a valós adatokat.
Be kéne írni, hogy igenis több mint 100.000 van a gépben stb stb.
És ( tudom így nem kezdünk mondatot ) , ha valaki meg akarja venni, és erre az oldalra téved tanácsért akkor lehet neki mondani, hogy IGEN kb. korrekt az adatlap, sőt az első három évéről percre pontos, vezetett szervizdokumentációja van, képekkel, videókkal, túra beszámolókkal stb. ........punk-tum.
Mikor éljük már azt meg, hogy az emberek nem hazudoznak össze-vissza?
Szeretném a segítségeteket, főleg a tapasztalataitokat ígénybe venni!
Szeretném lecserélni a gumikat a motoron csak kérdés mire és honnan!
Gs teddy leírását figyelembe véve
Pirelli SportDemon, Metzeler Lasertec, Continental ContiGo!, Michlen Pilot Activ maradtak, de ez még mindég nem 1 db. Így arra lennék kíváncsi kinek milyen tapasztalat van velük?
A másik hogy honan?
Itt szegeden nem nagyon tartanak ilyen gumikat csak megrendelik és mért fizessek felárat egy boltnak azért, hogy megrendelik ha azt én is meg tudom tenni?
Így ha tudtok olyan helyet ahol olcsón jó gumit lehet rendelni és meg is osztanátok azt nagyon jó lenne.
Előre is iöszönöm a segítséget és a tipeket!
Mindenképp utánajárást igényel a dolog. Elírás is lehet. Információt a motorodról szintén az Okmányirodában tudsz kérni... már ami a magyarországi hatósági történetét illeti.
Azért nézd meg az adattáblát is a motoron... hátha, az az igazat mondja. Gyártási év szempontjából segíthet (nem hiszem, hogy áttáblázták).
és, ha megkapod az új forgalmit, akkor minden adatott nézz meg, mielőtt átveszed...
az h lehet h a forgalmiban az "első nyilv. vétel időp" 2002.12.15
a gyártási év pedig 2003 mert jövhéten menek az ocsmányirodába és félek h hazaküldenek mert nem jó mert kérdezte a biztositó is h h h korábbi dátum az első nyilv vétel időp.
első nyilv vétel időp ez lenne az 1 forgalomba helyezés?
lehet ebből vmi bajom, annyi történhetett h elirták?
Ha eredeti, akkor igen... az szokott lenni. Bár a mai spórolós világban a fene sem tudja, hogy milyet tekernek bele. Fontos, hogy olajcserénél cseréld ki a réz alátétet is. Van, amikor ott elkezd csöpögni, ha többször van felhasználva.
hát az a csöpögés elmult, kétszer háromszor probáltam szivatozni és már nem csöpögött! De most kivittem a szerelőhöz a mocit nézzá át meg a kattogást mondtam neki, ma hívom fel remélem nem lesz egy nagy összeg
Néha azért forgasd el egy kicsit. Nem száguldásra ösztönözlek, de egyszer-egyszer nem árt, ha elhúzod mondjuk a 3-at, 4-et 8-9000-ig. Nem kormolódik el a masina. De egy-egy "autópályázással" is elevenen lehet tartani a blokkot.
Valahogy jobban szeretem, ha a motor kellemesen dohog. Ha magasabb fordulaton pörög, az az érzésem, hogy szétfeszíti magát, és zabálja a benzint. Amikor előzni akarok/kell, úgyis egy pillanat alatt visszaváltok.
Egyelőre ugyan az a gazda, aki elvitte Blue-tól. Csak azóta hátrafelé ment vele, és erősebb is lett a moci... éppen a napokban kokettáltunk róla. Nehéz lesz eladni egy ennyire ismert gépet.
GS-nél ez a tempó éppen 100-120 (persze autópályán). Szokj hozzá, nem gáz. 130-nál már nem rezonál, mert az már 6500-as fordulat. Kifejezetten 5-6000 között jellemző.
Rendbe jött a pacid? Június 6-án vasárnap, ha Baja felé jársz, akkor sok értő szem és fül is rá tudna nézni. És lenne társaságod Budapest felé délután.
Pont ezt akartam kérdezni én is. Természetesen ösztönösen váltok sebességet, és már 80 km/h-nál 6. fokozatban van a motor. Ennél feljebb nincs, viszont megnézném, hogyan rezeg 130km/h-nál...
(eddig nem mentem vele 100-nál gyorsabban)
Erősen gyanús, hogy a láncfeszességed nem oké, esetleg párosul ez némi gázbowden-holtjáték hiánnyal, és váltástechnika csiszolásra is szükség lehet. Így messziről ennyi a gondolatom.
Persze, hogy nem hiszik, hiszen az általánosság az, hogy 18-24000 kilométeresek a használt motorok Magyarországon. Ettől remél árelőnyt még az is, aki rendszeresen karbantartott motorral büszkélkedhet... ez nálunk mánia. Sajnos. Pedig egy "soktízezer" kilométeres masina, pláne az egy-kétgazdások, nagy valószínűséggel "örökre" lettek vásárolva.
Nos, ami még csavar egyet az ügyön, az az, hogy némely kevés kilométeres motorral lehetnek rossz tapasztalatok. Van olyan füles, aki megveszi a "0" kilométeres motort, és minden szerviz nélkül kiszorítja a szuszt belőle... sajnos általános, hiszen "fing" összegért el lehetett hozni valaha a 2-3-4 millás gépeket. És valljuk be sokan úgy hozták ki, hogy a hitelt tuti nem fogják visszafizetni... ergo a motorra nem kell vigyázni.
Ez lehet a háttér. Sajnos...
Jah, és a másik, amikor e leendő vevő féláron akar "majdnem új motort venni", hát kérem... az igény ki van elégítve a kilométervisszatekergetéssel. Ezzel jár az, hogy 10 évig Európa szeméttelepe voltunk, ami a használt autókat és motorokat illeti... gyorsan ki is alakult az "átbaxós rutin". Evvvan...
Igen, ez normális. A GS 5000-6000 között rezonál, néhol annyira, hogy a tükörben alig látsz hátra. És ez is teljesen normális... vele jár a konstrukcióval.
A kellemetlen, hogy ez éppen az a sebességtartomány 6-ban, ahol rendszeresen használod a gépet. Ezzel meg kell barátkozni.
Milyen útvonalon, ez még akár engem is érdekelne:)
Még úgysem láttam sok gs-t egyben. illetve akkor az enyém is áteshetne egy mustrán.
Üdv Zsolti
Be kéne írni, hogy igenis több mint 100.000 van a gépben stb stb.
És ( tudom így nem kezdünk mondatot ) , ha valaki meg akarja venni, és erre az oldalra téved tanácsért akkor lehet neki mondani, hogy IGEN kb. korrekt az adatlap, sőt az első három évéről percre pontos, vezetett szervizdokumentációja van, képekkel, videókkal, túra beszámolókkal stb. ........punk-tum.
Mikor éljük már azt meg, hogy az emberek nem hazudoznak össze-vissza?
ahonnan beszerezheted elég jóáron
http://www.r17.hu/
Szeretném a segítségeteket, főleg a tapasztalataitokat ígénybe venni!
Szeretném lecserélni a gumikat a motoron csak kérdés mire és honnan!
Gs teddy leírását figyelembe véve
Pirelli SportDemon, Metzeler Lasertec, Continental ContiGo!, Michlen Pilot Activ maradtak, de ez még mindég nem 1 db. Így arra lennék kíváncsi kinek milyen tapasztalat van velük?
A másik hogy honan?
Itt szegeden nem nagyon tartanak ilyen gumikat csak megrendelik és mért fizessek felárat egy boltnak azért, hogy megrendelik ha azt én is meg tudom tenni?
Így ha tudtok olyan helyet ahol olcsón jó gumit lehet rendelni és meg is osztanátok azt nagyon jó lenne.
Előre is iöszönöm a segítséget és a tipeket!
A májusi eső aranyat ér - mondta a gazda és kiúszott a kukoricásból
Azért nézd meg az adattáblát is a motoron... hátha, az az igazat mondja. Gyártási év szempontjából segíthet (nem hiszem, hogy áttáblázták).
és, ha megkapod az új forgalmit, akkor minden adatott nézz meg, mielőtt átveszed...
Sok a kérdés, de tisztázható.
a gyártási év pedig 2003 mert jövhéten menek az ocsmányirodába és félek h hazaküldenek mert nem jó mert kérdezte a biztositó is h h h korábbi dátum az első nyilv vétel időp.
első nyilv vétel időp ez lenne az 1 forgalomba helyezés?
lehet ebből vmi bajom, annyi történhetett h elirták?
Rendbe jött a pacid? Június 6-án vasárnap, ha Baja felé jársz, akkor sok értő szem és fül is rá tudna nézni. És lenne társaságod Budapest felé délután.
Ha rendben a gép akkor is szívesen látunk.
(eddig nem mentem vele 100-nál gyorsabban)
Nos, ami még csavar egyet az ügyön, az az, hogy némely kevés kilométeres motorral lehetnek rossz tapasztalatok. Van olyan füles, aki megveszi a "0" kilométeres motort, és minden szerviz nélkül kiszorítja a szuszt belőle... sajnos általános, hiszen "fing" összegért el lehetett hozni valaha a 2-3-4 millás gépeket. És valljuk be sokan úgy hozták ki, hogy a hitelt tuti nem fogják visszafizetni... ergo a motorra nem kell vigyázni.
Ez lehet a háttér. Sajnos...
Jah, és a másik, amikor e leendő vevő féláron akar "majdnem új motort venni", hát kérem... az igény ki van elégítve a kilométervisszatekergetéssel. Ezzel jár az, hogy 10 évig Európa szeméttelepe voltunk, ami a használt autókat és motorokat illeti... gyorsan ki is alakult az "átbaxós rutin". Evvvan...
A kellemetlen, hogy ez éppen az a sebességtartomány 6-ban, ahol rendszeresen használod a gépet. Ezzel meg kell barátkozni.