Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

És mi újság a folyó benzineddel?
én is ilyesmit vettem kicsit lepukattat, most cseréltem bent gyertyát meg légszűrőt, nem mentem vele sokat de érezhetően jobb volt
igazad van,én most vettem 38000 el,az előző tulaja egy ganéj volt, de legalább látszott rajta hogy őszinte és nem sumákolt el semmit.Elmentünk megnézini a motor,hót dzsuva volt meg kosz még a madár fos is ott volt rászáradva,hazahoztuk,megmostam kipucoltam,most fog uj olajat meg szűrőket kapni és menni fog ez még sokat :)
Én szívesebben veszek sok km es motort, mint feltűnően kevéssel rendelkezőt.
persze, meg a szűrőben is van egy 2 deci, onnan is fog folyni
a motorolajat igaz csak a motor hasa alatti csavaron kell leereszteni? máshol nem?
Ha rendesen karbantartották akkor az még legalább 10 évig motor lesz. Az meg hogy itthon senki nem hisz a normális állapotban lévő 100ezer felett futott motorokban, az szégyen.
100-150 de a 100az tutkeráj mégha papírkutyák is hazsnálták
Te jó ég! ebbe már hány km lehet?:D:D
megint eladó BLUE régi motorja, de már majdnem annyival amenniyvel eladta
azt akartam kérdezni hogy nektek is 5000-es fordulat felett elkezd rezonálni a gép?
Bal oldali idom horzsolódott+a tank enyhén meghorpadt. Kis horzsolás van még a deklin, de nem vészes. A motor a közép-sztenderen csúszott ezért más nem sérült, meg nem is volt nagy a sebesség, szerencsémre. A lecserélt cuccokat meg megvette egy csóka, ha jól emlékszem innen a fórumról.
Évfolyamtársam volt 4évig a fősulin. Csak az idomok sérültek? A régiek is megvannak?
Sziasztok,

megkímélt, felújított állapotban lévő, 2001-es évjáratú Suzuki GS 500E túramotorom (2011.06-ig érvényes műszakival) keresi új gazdáját.
A motor szezonra fel lett készítve (új láncszett, új olaj + olajszűrő, új fékbetétek, új gyertyák), új Bridgestone gumikkal (első: 110/70-17 BT45F; hátsó: 130/70-17 BT45) lettek felrakva.

Teremgarázsban tartott, túraplexivel és hátsó túradoboz tartó konzollal és platnival rendelkezik (igény szerint egyéb alkatrészekkel).
A valós futásteljesítmény kb. 26 000 km.

Akit érdekel, annak privátban tudok képeket illetve infót küldeni.

Petya
Csáó. Ja, Miszi a haverom. Ismerjük egymást? Csúsztam a géppel, de nem lett átfényezve, hanem le lettek cserélve az idomok+a tank, szóval gyári a fényezés.
Hát inkább az időt üsd el, mint valakit!
Az is vicces lenne, lefújna róla a szél, és Batman-jelmezként libegnék fölötte, hevesen kapaszkodva a kormányba
Na jó, lehet ez kicsit sötét humor, de ha már ilyen gáz az idő legalább elütöm az időt egy kis humorizálással Persze ha valakit idegesítek vele... csak szóljon
Akkor ne kockáztasd meg. Menj motorral.
Ezt a borzalmasan ramaty időt... MOst mikor lenne időm menni a géppel, a szobában nézem a hajladozó fákat, és azon gondolkodom hogy ha ennyire fúj odakint a szél, holnap hogy jutok el a munkahelyemre. Ha esik az eső és ernyőt kell nyitnom, félő hogy Mary Poppins-sá válok
Az Enyém már Jet-sky-sedik!
Robee!
miért lett átfényezve a motorod? olyan szép volt az a zöld szín. És az még gyári volt?
Miszlai Zoli a haverod?
A hétvégére muszáj lesz az időnek megjavulnia, mert elég szar lenne 3 napot esőben motorozni.
Üdv. Van itt pár eladó gép a fórumon, közöttük az enyém is az.

Olyan idő van itt hogy a motort lassan becserélhetem egy tutajra, csónakázni lehet a kocsival is. Mikor lesz itt jóidőőőőő?
Hali! Egyre inkább azon agyalok, hogy a mostani motorom megy amennyiért megy, és nézek egy gs-t. Szinte mindennapi használatra megéri megvenni egy idősebbet, gondolok it kb95 körülire, tudom persze ha vigyáztak rá, akkor nem lehet gond de sok szart árulnak mindenből. Csak úgy általánosan érdekel....
Kissé átalakulóban van a klíma. Ilyen feltételek mellett a 12 hónapból 3 hónap motorozható normálisan... A mostani szezon után tutira kivonatom a motoromat a forgalomból, a következő beállításig. Erről a műveletről van vkinek tapasztalata?