Az előző gazdája úgy gondolta, kevés a gyári hangja.. Ezért tett rá egy ilyet.. Hogy milyen is, egy suzuki swift középdobból lett 2 db összehegesztve és felrakva.
Hangra nekem bejön, szerintetek a motornak árthat?
Üdv Zsolti
A láncnak van egy pár centis kötelező lógása. Namost amikor gyorsítasz, fölül feszül, alul lóg. Amikor motorfékezel, alul feszül fölül lóg. Ehhez hozzájön a blokkban lévő fogaskerekek kopottsága miatti játék is.
Ha még jó állapotban van a láncszetted, és nem lóg 5-6 centit a láncod, akkor nagy baj nem lehet.
mitől lehet az,hogy mikor váltok a motorral olyankor a kuplung finom kiengedésekor kicsit mintha ugrana a motor?és a gáz elengedésekor is hirtelen torpan egy kicsit. és ugyanigy van visszaváltásnál is,mitől lehetnek ezek?először a kuplungra gyanakszom,38000 van a gépben,vagy a gázbowden lehet esetleg(nyúlás vagy fesz szabályzás állitatlansága?
Most néztem az osztrák Lajos honlapját. Bécsben van egy Süd és egy Nord. Melyikbe érdemes menni, hol nagyobb a választék? Gondolom Mo-ra nem szállít az Online Shopjuk?!
Viszont vannak olajmérö órák a Lujiz-nál,azt becsavarjátok a beöntö helyére és nyomban látjátok a olajhömérsékletet.Amit nyomban kilopnak a motorostalin!
Nos
Motul 20w50 azért ment bele,mert most vettem ki a castrol14w40-et a motorból,mert hidegen még jó volt a váltóm,melegen meg nem!
Egyébként 20w-t rak bele a full-gas is,de az is lehet,hogy azok nem értenek hozzá!Amugy meg azért ilyen van benn,mert NEKEM ez vált be! DE ÉN SEM ÉRTEK HOZZÁ!
Amúgy meg a 16 éves motorom nem eszi a 10-est sem,de a 20-at meg föleg!(bár ez fizika,ne menjünk bele)
A motult,meg ne hasonlitsd össze a castrollal,mert nem egy árban vannak!De ez is más kérdés.
A 20 éves fullos kurvának elöbb fizetsz 30.000.-et,mint az öreg löttyedt húsú fogatlan nyanyának nem?
Neked az az olaj vált be nekem meg nem!Szerintem a gépek sem egyformák! Meg a vezetési stilus sem!Szóval ki a fax tudja mitöl nem ,vagy igen?De az is lehet hogy de?
Hideg motornál teljesen ráhúzom a szivatót az indítás előtt, ahogy elindult, kb félig visszatolom, és fokozatosan állítom vissza. Közben 3 ezer alatt tartom a fordulatot. Viszont az enyém 2 ezer alatt hidegen néha lefullad (leesik az alapjárat). Két-három percig így melegítem, majd indulok vele, közben nem pörgetem nagyon, míg teljesen üzemmelegre fel nem melegszik.
A 3 ezer alatti állandó fordulatszámot melegen sem nagyon szereti, ezen kívül ott nagyon nyomatékszegény is. Az alapjáratom meleg motornál 1200-1400 között van. GS500E, K7
Nálam az indítás: hidegben teljesen, melegben félig, ha csak pár órát állt, akkor semennyi szívató, indítás, pár másodpercig még nem tudja mit akar, aztán amikor felpörög, tolom vissza addig, hogy 1500-2000 között forogjon. Így melegítek, amíg felveszem a bukót-kesztyűt, lámpát ellenőrzök, ráülök, aztán visszatolom és indulok, de még egy darabog nem pörgetem 3-4000 fölé (mondjuk városban azután sem nagyon). Ha hideg van (kb. 10fok alatt), akkor pár percig kis szívatóval haladok, annyival, ami üzemi alapjáraton tartja, aztán tolom vissza.
Hangra nekem bejön, szerintetek a motornak árthat?
Üdv Zsolti