h érdemes inditani a GS-t? ugy h beinditom rá a szivató félig ugy hagyni 2 percig utánna szivató ki vagy ugy szokás h szivató csumára be és ugy fokozatosan csökkenteni lefelé? vagy ugy h ien 10 fok körülig csak fél szivató hidegebben meg csutka szivató?még csak 1 napja van meg gondolom rákérdezek az a biztos, MZnél ien problémák nem voltak :)
Mert a szerelő ezt ajánlotta. Azóta lefutott cirka 45ezer km úgy néz ki igazolja is.
Az a tapasztalat, hogy egy olyan sokat futott gépnek mint az enyém, jobb ez. Nem eszi annyira (alig eszi). Nekem hidegindítási gondjaim se voltak vele soha. Télen -5,-8 fokban még lazán előveszem a motort, és ott is hagyom az utcán akár órákra is. Azt az 5-8 percet amíg akkor felmelegszik meg kivárom mielőtt elindulnék vele. Igazság szerint csak akkor szoktam vele elindulni ha már meleg a henger fala, nem csak langyos. A nyári kánikulában is királyságos. 4 óra 43 fokban araszolás is zökkenőmentes volt vele (közben a gsxr 110 fokos vízhőmérsékletet mutatott).
Az actevo GP egy rakás szar. Nekem mióta megvan a motor csak 20w-50es olaj volt benne, mindig valvoline, egy esetet kivéve, akkor ez a castrol. Pont 3szor annyi olajat evett meg belőle a gép ezren mint a valvolineból. Meg is ijedtem, hogy valami baja lehet a gépnek.
Nem akarom lefikázni a 20w -50 -et de nem az igazi. Amikor állandó 40 fok hőség van hónapokon keresztül akkor jó. Amugy nagyon vastag. Nehezen indul, nehezen melegszik. Meg fogy.
Nem véletlenül van a nivópálca kupakján 10w-40.
Halisztok!
Nekem tavaly 20w -50 volt benne Castrol actevo GP.
Hát elég jól ette! Fél litert utánna kellet önteni.
30.000 nél Motul 10w -40 került bele. Ebből még egy csepp sem hiányzik pedig vettem hozzá pótolajat. Még ki sem bontottam....
33000 nél még szinte nem is hiányzik belőle bár kissé már szineződik de az nem baj.
Helyzetjelentés ocsmányiroda szinten: hát halljátok, ma három órás sittingelés után sikerült végre magaménak tudnom a mocim. Először is ne higyjetek az interneten sok helyen meghírdetett hosszabbított nyitvatartásnak, mert több mint valószínű hogy sorszámot csak fix ideig kaptok. Én ma így jártam. Értem én hogy péntek meg ilyenek, de ha egyszer az van odaírva hogy este hatig van ügyintézés és kész akkor elhiszem hogy ez tényleg így van. Most már tudom hogy naiv vagyok.
A másik, már nem kaptam sorszámot, pedig még rendelési időben mentem, mert erre a napra csak 7 ismétlem HÉT darab sorszámot programoztak be abba a hülye gépbe. Na gondoltam ha én már itt vagyok akkor kiülöm az időmet hatig, akár van sorszám akár nincs, csak sorra kerülök és ha már ott vagyok meg neki is ott kéne lennie akkor csak megcsinálja. Na hagy ne mondjam hogy a csiga gyorsabb volt az ügyintézésben mint aki ma csinálta. EGy csomó mindenkit elküldtek a módosított szerződésváltozások miatt, úgyhogy aki vásárló nagyon nézze meg milyen a szerződés és hogy rajta van e minden adat, mert elküldenek. Én ma már másodjára mentem, hasonló probléma miatt, mákom is volt a végére. EGy türelmetlen ember feladta a várakozást és kedvesen átadta nekem a sorszámát, így még mondhatni emberi időben sorra kerültem. Szóval legyetek ügyesek és türelmesek, nektek is lehet szerencsétek. De azért nekem kicsit betette a kiskaput hogy sok hűhó és hülyének néznek. Úgy gondolom az átíratás pillanatai szükséges rossz, de hogy még szemétkednek is...
Na szebb napot mindenkinek, és remélem tudtam picit segíteni annak aki hasonló cipőben jár mint én.
Gratulálunk a géphez, a kép alapján szép állapotú. Bár én a GS és a "S" matricát leszedném a vázról, a SUZUKI felirat még elmegy. De ez az én ízlésem...
Széles utat és balesetmentes közlekedést kívánok!
megvan a GS, nagyon boldog vagyok, gyorsan lecsavartam vele 120 km-ert és nagyon bejövös, mind a hangja, tudása, gyakorlómotornak NB1-es már most imádom
Mint minden jármü vásárlásánál ez szabály!Olajcsere!Nem kell senki szavában megbizni,mert mért is tennéd!Az eladó úgy is mindent kicserélt rajta elméletileg,de mi van ha nem?Szóval csere és 5-6000km-enként és nincs rizikó!
Szerintem ne használj 10w-40et csak télen,aztán ha jobb idö van 15 vagy20w-50 a megoldás!
Én kb. félig szoktam húzni, olyan 2000-2500-as fordulatig, olyan 2 percig. Aztán alapjáraton jár még kicsit és góóóó. Dereggelvanmég....