Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Múlt héten viperát fogni voltam 1 hétig, jósokat sikerült fogni. Azok ugyan csak 40-70 centisek voltak, de némelyik nagyon agresszív volt. Vipera keresés közben fogtunk fekete özvegyet, meg skorpiókat is
Na, megyek is az állatvédelmi ombuccmanhoz.
Picit nagyon én is be...tam, mikor néztem. Ülök egyedül egy lakásban, ölemben a laptoppal és sikítottam, a gépet meg eldobtam
Szerintem hagyd abba a hallgatózást!
Te Dorina! ÁÁÁÁÁÁÁ... Ezt a beszaratós valóságot. Engem ez azért rémisztett meg, mert a múlt héten damilossal nyírtam a füvet szép nyugiban, erre felbukkan egy kövér, 1 méteres dög. Nem ez a pláne, hanem az, hogy a damil össze-vissza vágta. Volt ám félrenézés. Letettem a damilost és elmentem a négykerekű fűnyíróért, majd végrehajtottam a takarítást.
Ha jól emlékszem 18-as. De a fene se nézegeti. Ezért ha mégsem, bocsi! Vagy 16-os?
nah kurwa élet most már nem tom mivan! leszedtem a pipákat nem álllt lehet várrnom kellet volna még! most viszont a bal oldali hengerből valami ciripelés jön
Ez a tipikus oktánszámos kopogás akkor. Előgyujtásból kéne elvenni egy picikét.
kattogás alatt mit értesz?

Nekem olyat csinál..kb 75ezer kmes kora óta (115 van benne most..vagy talán kicsit több) hogy alapjáraton vagy nagyon picit felette néha,de nem mindig van valami kattogó hangja,nem gyorsan kattog ,csak módjával;és a kattanáskor a hengerfejen is érezni valamit,ha akkor oda teszem kezem. Mióta csinálja már volt vezérműlánc cserém is,néhány karbiszinkron meg szelephézag álítás is. Úgy néz ki,meg szerelő is azt mondja,hogy korral jár és idegesítőnek lehet hogy idegesítő,de ne foglalkozzak vele;bajt nem okoz.

Egy ideig próbáltam rendszert keresni abban,hogy mikor jön elő a hang,de nem jutottam sok mindenre. MOL-os benzinnel mindig csinálja,OMW-sel ritkán, külföldön meg érdekes módon soha. A használat módjával se függ össze (legalábbis nálam)
Meg tudnátok mondani, hogy milyen méretű gyertyakulcs kell a paripához?
Már kipróbáltam kb. 4-et, de egy se jó
nah szal a helyzet a következő kocogtattam... kiszedtem a gyertyát mint azt a képek is illusztrálják, elindítom mondom jön a leszedős modszer.... kattog jobbra ballra elég sűrün, nah bemelegetedd meg van az 1500 -as alapjárat erre elmult a kattogás..... nem értem , most megyek egy kört vele megnézem vissza jön-e!
nah ez jobb lett
jah és még valami a bal oldali karbin van valami fekete izé mintha korom lenne vagy nem tom
nah tehát mivel lövésem sincs hogy kell kinéznie ezért lefényképeztem a gyertyákat ! az első 3om kép jobb oldali az utolsó pedig a bal oldali gyertya, a képminősgésért bocs de marha 10 éves a digitális fényképező
Egyre többször hagyott ki, aztán már csak egyhengerezett
és mikor neked ilyen volt akkor abszolút nem ment az egyik hengered?

Az ifj.JJ farm egészen közel van Pestkalászhoz, akár ismételhetünk is érdeklődés esetén. A kacsatestet meg csak elhozná valaki ...
Nem csak az a baj! A nem működő henger a keveréket bedolgozza a kipufogóba és a kenőolajhoz. Nekem volt ilyen a ZZR-nél. Mikor megnéztük az olajat csupa benzin volt, fel is robbanhatott volna.
nem is bírná el. Csak 1 hengerrel szánalmasan kevés ereje lenne, alig vonszolná magát. Olyan 50-60nal lehet elszöttyögni vele ha nagyon muszáj.
Majd megjön a bátorság...
80-as és megvan, de városon kívülre nem nagyon merészkedek vele..
Na, az akkor fincsi!
A 125-ös megvan még , nem? Ha lassan is, eljutsz bárhova...
Nem tudom mennyire nagy !
Beszéltem egy szerelővel azt mondta, hogy mindenképpen szét kell húzni a blokkot, akár léptető villa akár csapágy............
Annyira nagy a baj? Nézetted már a váltót? Mi van vele?