Csak okoskodunk a távolból.
Remélem, hogy lesz eredménye. Az azonban elgondolkodtató, hogy egy szerelő "mit nem akar" észrevenni, ha a keze alatt van a motor!
Remélem, hogy jó felé kúpászkodunk itt, és gyorsan egészséges lesz a motorod!
ok kösz szépen tényleg mindent... holnap írom az infókat hogy mit tapasztaltam, de ezt az úszós cuccot már másodjára hallom egy autó szerelő ismerősöm is ezzel jött
Az a légszűrő ház "tiszta" oldalán van. A házból folyik ki. Ahhoz nagyon sok benzinnek kell ott lenni, hogy beleérjen a szűrő. Ha pedig benzines lesz a szűrő, majd megszárad... De ezen a pár kilométeren-napon semmi nem fog múlni. Cseréld nyugodtan a legutolsónak azt.
A régi gyertyáid láttad? Mert az is támpont lehet, ha az egyik kormos volt, a másik nem... a kormosnál hagyhat ki a gyújtás, vagy az a henger kaphat sok benzint.
Az sem kizárt, hogy az úszód van felakadva valamelyik karbiban.
Holnapi teendő:
1. Megkocogtatni az úszóházakat. Érzéssel, mert öntvény, és repedhet. Szóval a kalapács fa nyelével párszor koccants rájuk. Ha rendbe jön a baj, akkor fel volt akadva az úszó.
2. Járó motornál vedd le a gyertyapipát az egyik hengeren. Figyeld, amikor jönne a "kattanásod". Ha megáll, akkor az a henger nincs rendben. Felváltva ismételd meg. A fordulat egy hengerrel le fog esni, de a jó henger működésekor nem áll le a moci. Így megtudható, hogy melyik hengered rakoncátlankodik. Ezután nézd végig a "rosszalkodó" hengerhez tartozó pipát, és gyújtókábelt, hogy nincs-e valahol kidörzsölődve, elszakadva. Aprólékosan, figyelmesen. Ha megtaláltad a rendellenességet, akkor ismét megvan egy hiba. Ha ez nem segít, okoskodunk tovább a gyújtótrafó felé...
jah és akkor a köv kérdés most ami azon a csövön kifolyik benya az át megy a légszűrőn tényleg? vagy ettől még érdemes lenne kicserélni a légszűrőt mert esetleg nem érheti benzin? mert nem akarom hogy az új légszűrő is benzines legyen
Nah tessék! Nem figyel az ember egy percre oszt sarokba állítják! Ezek után úgy gondolom, hogy szabad veled fenyegetőzni! Háááá' beszól az okmányirodában is, meg regulázza itten a népet! Mi ez, ha nem ok a fenyegetőzésre...
Már arra is gondolok, hogy Jégember nem eladta, hanem odaadta neked a motort!
aha értem akkor ez lesz... jó nem is mondok semmit erre a pápai motor kereskedésre és a szerelőjére.... nem mondom melyik kereskedés de egy van csak..... ha pri re állítom amit ma eljátszottam akkor ömlik belőle, de hidd el most tartalékon van és így is csinálja de sztem ez nem egy nagy probléma remélem és ha ennek van köze a leálláshoz is akkor hálát adok istennek ha ráhúzom a szívatot egyébként nem történik semmi max 2000 ig megy fel a forulat viszon a csövön csöpög a benzin.... egyébként hétfőn nem ehez a szerelőhöz viszem a gépet
Tudat alatt információt adtál... Így megtudtuk a nyilvánosság előtt, hogy amit nem minősítettem az jó! (én csak mocis nő fenekéről beszéltem) Tehát, a rendszámot figyelem!
Az a kupak bezony mindegyiknél ki van vágva. A szerelőd ehhez nem ért akkor. Ugyanis a "gumicsöcs" lényege, hogy kifolyni engedi a cuccot, befelé viszont nem enged szívni. Gondold csak el, hogy a szűrt levegőbe ezen a csövön beszív a motor némi port alulról. Szóval, az a csöved rendben van.
A csöpögésed oka pedig, hogy nem tartalékon van a csapod, hanem "átfolyó"-PRI állásban. Tekerd "RES"-re, vagy "ON"-ra és megoldódik a bajod.
Persze az is előfordult már nem egyszer, hogy hozzá nem értők megcserélték a három gumicsövet, és "összekeverték" az állásokat. Ezt is ellenőrizd.
Ha nem a gyújtás miatt hagy ki az egyik hengered, akkor könnyen lehet, hogy belefullad a benzinbe alapjáraton.
Gyanús, hogy a csap lesz a te bajod...
Teddy, megbüntetlek! Hát szabad velem fenyegetőzni? JÉgember biztos gurul a röhögéstől, ő már látta hogy milyen magas vagyok, és hogy mennyire fenyegető Szerencséd, hogy már fáradt vagyok Nyugovóra is térek hogy holnap formában legyek Jó éjt fórumosok
a benzin csapom jelenleg tartalékon van! nah tehát van ott a motor alján azt hiszem 3 db cső abból az egyiknek van valami szar a végén hogy zárt legyen és ha minden igaz és hihetek a szerelőnek akkor az a légszűrőház csöve vagy mi.... nekem abból csöpög a benzin ha ráhúzom a szívatót, de elvileg nem csöpöghetne belőle semmi mert nem szabadna hogy legyen rata rés de az enyém ki van vágva! de ez a kisebb probléma a henger leállás mitől lehet?
szintén vizsga? amúgy a nagy izgalomban meg sem kérdeztem hogy hogy sikerült a mai számonkérés és... igen, ez már az én rendszámom, vigyázzatok, közlekedem
nah az égés csak a kábel testelése volt az kicserélték! Hát pl hogy a reflektor vissza jelző kis szines üveget elhagytam de már csak nvetek az ilyenen meg a festés az hát jah..... nah szal pénteken cserélek bent gyertyát olajat és olajszűrőt, légszűrőt nem merek mert mint kiderült a légszűrő csövén folyik a benzin aminek zártnak kéne lenni de az enyém kivan vágva, de csak akkor folyik ha szivatót húzok tehát szivató nélkül használom hogy ne csöpögjön, mert megszívja magát a légszürő vagy mi a fene, bár én nem értek hozzá hétfőn viszem szerelőhöz aki a többi cuccot megcsinálja rajta vagyis elöször csak diagnózist kérek mennyi lesz azért is csinálom meg a szervízt itthon mert spórolnom kell
JÉgember, ha nem az ocsmányirodában sittingelek akkor nekem jó a péntek. Ha megint kritizálnak előveszem a tancsinénis kioktató stílust és elmagyarázom a dolgokat. Azért hülyének ne nézzenek minket, ugye? Tetszik a rendszámod amúgy Ha én is így dolgoznék rettentő sok hülyegyerek lenne mint ahogy ezeket a papírmunkákat végzik, de komolyan
én épp most intézem az átíratás gyönyörű és idegőrlő pillanatait. Ha van elég időd, és szerencséd van akkor max egy hét alatt megvan. Én is most csináltattam az eredetet, viszonylag hamar kaptam időpontot, a biztosítás is kb egy délután, és nem muszáj hogy a te neveden legyen a forgalmi, adásvételivel simán megkötheted még ha a papírok a régi tulaj nevén vannak akkor is. Na nekem ezek simán mentek. Az okmányirodánál volt gondom mert nem írtuk rá a forgalmi sorszámát és a törzskönyv számát. Ráadásul kaptam egy gépelési hibás doksit a nőtől. HOlnap megyek vele az ocsmányba, leírom hogy mi volt.
Remélem, hogy lesz eredménye. Az azonban elgondolkodtató, hogy egy szerelő "mit nem akar" észrevenni, ha a keze alatt van a motor!
Remélem, hogy jó felé kúpászkodunk itt, és gyorsan egészséges lesz a motorod!
Egy GS-nek menni kell!
A régi gyertyáid láttad? Mert az is támpont lehet, ha az egyik kormos volt, a másik nem... a kormosnál hagyhat ki a gyújtás, vagy az a henger kaphat sok benzint.
Holnapi teendő:
1. Megkocogtatni az úszóházakat. Érzéssel, mert öntvény, és repedhet. Szóval a kalapács fa nyelével párszor koccants rájuk. Ha rendbe jön a baj, akkor fel volt akadva az úszó.
2. Járó motornál vedd le a gyertyapipát az egyik hengeren. Figyeld, amikor jönne a "kattanásod". Ha megáll, akkor az a henger nincs rendben. Felváltva ismételd meg. A fordulat egy hengerrel le fog esni, de a jó henger működésekor nem áll le a moci. Így megtudható, hogy melyik hengered rakoncátlankodik. Ezután nézd végig a "rosszalkodó" hengerhez tartozó pipát, és gyújtókábelt, hogy nincs-e valahol kidörzsölődve, elszakadva. Aprólékosan, figyelmesen. Ha megtaláltad a rendellenességet, akkor ismét megvan egy hiba. Ha ez nem segít, okoskodunk tovább a gyújtótrafó felé...
Már arra is gondolok, hogy Jégember nem eladta, hanem odaadta neked a motort!
A csöpögésed oka pedig, hogy nem tartalékon van a csapod, hanem "átfolyó"-PRI állásban. Tekerd "RES"-re, vagy "ON"-ra és megoldódik a bajod.
Persze az is előfordult már nem egyszer, hogy hozzá nem értők megcserélték a három gumicsövet, és "összekeverték" az állásokat. Ezt is ellenőrizd.
Ha nem a gyújtás miatt hagy ki az egyik hengered, akkor könnyen lehet, hogy belefullad a benzinbe alapjáraton.
Gyanús, hogy a csap lesz a te bajod...
Rád uszítom a Tanárnőt, oszt lesz "ééégggyes" a Zellenőrzőben!
Úgy legyen .
Aki nem tudná UAJ a rendszámom. Izé, julcsi rendszáma. Az enyém egyelőre AAA111.
Péntek nekem oks, kábé 7-ig van óra.