Házimozim van 2, igaz az egyik nem működik. Egy nyári este becsapott a környékre a villám és itt nálunk is szétzúzott mindent ami be volt dugva. Szerencse hogy volt biztosítás. Szóval a másodikat a biztosító fizette. Kp. érdekel, gyűjtök mocira, egyszer csak megtelik a persely.
Az előbb kipróbáltam a magnót, benyomtam a helyére, aztán alig tudtam kiszedni, szóval most már használt, igaz kb. 15 percet ment, beépítőkeretén a fülek beakadtak a házba, de sikerült kiműteni
Hali.
Csere nem érdekel, most próbálom elpasszolni a GS-t valami nagyobb gép reményében. Kipróbáltam a magnót az előbb, működik rendesen, sőt ennyiért egész jó. 3 féle equalézer van, magasat mélyet külön is lehet állítani, stb. Igaz az Alpine-nál nem jobb ami a verdámban van, de ez nem is kerül 50rugóba. Szóval ha érdekel megoldhatjuk az üzletet, pl. átutalással.
Szép napot mindenkinek, délután meló.
Alapvetően nem rossz olaj, a legnagyobb nyári kánikulában és autópályázás közben is csak minimálisat csipeget belőle a motor, viszont ahogy előttem már írták, melegen kemény lesz a váltó tőle és érezhetően lomhább a motor (ami még mindig lehet, hogy csak nekem tűnik fel és mást nem zavarna). Inkább az 5100 15w50-et tedd bele. Ja, ne az olajshopon vedd, hanem a nagyvason, ott olcsóbb!
10W-vel meg szétrugod a váltót!Amikor a gyári elöirást gyártották a Japók,még nem nagyon lehetett 10W-40 félszintetikus!1989-ben!Azóta meg csak olyan van!Szerintem és sok olajhoz értö szerint ez a GS-en a legnagyobb buktató!Ezt nálam sem szereti.Kb1000-1500-öt mentem az idén a 10W-vel,de szenvedés!
Oljaszűrő bolti ára rettenetes 1120Ft, 800-ért vihető. Holnap megyek suliba, illetve pénteken is, ha gondolod elviszem, csak előtte dobj egy SMS-t, számomat tudod.
Majd amikor először fogod csőgázon 6000 fölé forgatni, akkor jön majd a "hátbavágós" meglepetés, szóval kapaszkodj.
én sem értem miért tesztek bele 20w-50es olajat a motorba amikor a gyár szerint a 10w-40 a tuti és a legtöbb olaj választó is ezt az olajat ajánlja, egyébként a 10w-nek nem sok köze van a 10cSt-het ez az érték a meleg oldali viszkozitáshoz tartozik tehát a 10cSt-t egy 30as olaj tudja hozni a 40es az egy kicsivel több kb 12,14cSt ami bőven elég.
Jó reggelt!
Van egy eladó MNC autómagnóm, ha érdekel valakit. Zsír új, garanciás, számlával. 10ezerért eladó, Media Marktban 15rugó. Ajándékba kaptam de nincs rá szükségem mert a kocsimban már van, kettő meg felesleges. Ilyen: MNC Innocd Ha valakit érdekel jelezze.
Én is idő előtt fogom csinálni,kb 5000-nél mert nyáron külföldön leszek egy darabig és nem akarok kint szöszölni az olajjal.
A 20W-s olaj pedig kérdéses, hogy jó-e.
Én habár friss GS tulaj vagyok és olajcserénél 20W-s olajat tettem bele, de lehet nem volt a legjobb választás, mert olyan kemény a váltóm időnként mint egy Kraz-nak -20 fokban.
Lekgözelebb max 15-ös olajat teszek bele.
Beszéltem egy pacákkal aki olajakban aránylag képben van és azt mondta, hogy érdemes tartani a gyári előírást. Tudom nyáron a kánikulában elmelegszik, stb..., de a gyári 10W-s olaj sem esik 10 cSt alá ami elegendő.
Sokat olvastam ezekről az olaj dolgokról ,de még mindig nem tudom, hogy mi lenne a legobb a gépeinkbe.
2,5 másodpercig nyomni kell az élesítés gombot. Ekkor világítani kezdenek az indexeknek. Ezután a motorindítás gombbal 1-től 5-ig szabályozható az érzékenység (pittyegésekkel jelzi). Ha beállítottad a kívánt szintre az élesítés újbóli megnyomásával mentheted a beállítást.
Ha nem felejtem el, holnap be is scannelem a lapját.
Ja és bekötöttem a távirányítós motorindítást. Kis fejtörést okozott, de aztán 2 relével sikerült faján megoldanom, hogy ne kelljen elölről hátrahúzogatnom a vezetékeket a világításkapcsolótól.
Nagyon nem akarok most belekotyogni, de tény hogy pl az én olajamat most olyan 2000 km-esen cserélem le, mert sokat állt a motor a festés miatt. És pl a gumimban is volna még sztem 2000 km legalább,kb ott lenne vége, csak nagyon csúszkálós, régi. Meg kell nézni, kompressziót mérni, kipróbálni, és mivel használt, reménykedni hogy nem lesz gond:)
Teddy!
Amiket kifogásolsz lehetnek igazak meg nem is. Lehet hogy valaki tényleg elmegy egy gumival 20-22 e kmt, vagy már a harmadik garnitura van rajta (vagy csak hátul), ha még sokkal kevesebbet.
Miértne csinálhatna az ember máskor olajcserét mint 6 ekm-emként?
Pl 1000km-es túrát tervez, vagy jön a tél és azt akarja hogy friss olaj legyen benne.
Az idomokat nyilvám megcsináltatta-becsülendő- ha még alatta is van sérülési nyom.
Érdekes módon az F-es arányában kevésbé tartja az árát, biztos mert minden sérűlés jobban látszik és több százezerrel drágább rendbehozni,ha eldobják.
Viszont nagyon egyetértek veled, mert látni kell, mert biztos egész más jelentős hibája lehet(ett), ami a képeken nem látszik, az árbóél gyanitható.
JÉgember, egy olajszűrőre lehet vevő leszek , jól megy a gép nagyon, ma voltam kicsit meghajtani a járgányt. Egy élmény volt. Viszont lassacskán esedékes lesz az olajcsere Szóval várom az árajánlatod akár emilben is. KÖszke.
Az előbb kipróbáltam a magnót, benyomtam a helyére, aztán alig tudtam kiszedni, szóval most már használt, igaz kb. 15 percet ment, beépítőkeretén a fülek beakadtak a házba, de sikerült kiműteni
Csere nem érdekel, most próbálom elpasszolni a GS-t valami nagyobb gép reményében. Kipróbáltam a magnót az előbb, működik rendesen, sőt ennyiért egész jó. 3 féle equalézer van, magasat mélyet külön is lehet állítani, stb. Igaz az Alpine-nál nem jobb ami a verdámban van, de ez nem is kerül 50rugóba. Szóval ha érdekel megoldhatjuk az üzletet, pl. átutalással.
Szép napot mindenkinek, délután meló.
szétment a váltóóóóómmm!
1es 2es és ennyi! Az ia nagyon nehezen!
Oljaszűrő bolti ára rettenetes 1120Ft, 800-ért vihető. Holnap megyek suliba, illetve pénteken is, ha gondolod elviszem, csak előtte dobj egy SMS-t, számomat tudod.
Majd amikor először fogod csőgázon 6000 fölé forgatni, akkor jön majd a "hátbavágós" meglepetés, szóval kapaszkodj.
Nagyon elgondolkodtat.
Kérdésem. Érdekel-e esetleg csere. Van egy Kappa 35l-es topcase dobozon GS-re való tartóval, esetleg GS-re karbon láncvédő.
Van egy eladó MNC autómagnóm, ha érdekel valakit. Zsír új, garanciás, számlával. 10ezerért eladó, Media Marktban 15rugó. Ajándékba kaptam de nincs rá szükségem mert a kocsimban már van, kettő meg felesleges. Ilyen: MNC Innocd Ha valakit érdekel jelezze.
Idő előtti olajcserével kapcsolatban:
Én is idő előtt fogom csinálni,kb 5000-nél mert nyáron külföldön leszek egy darabig és nem akarok kint szöszölni az olajjal.
A 20W-s olaj pedig kérdéses, hogy jó-e.
Én habár friss GS tulaj vagyok és olajcserénél 20W-s olajat tettem bele, de lehet nem volt a legjobb választás, mert olyan kemény a váltóm időnként mint egy Kraz-nak -20 fokban.
Lekgözelebb max 15-ös olajat teszek bele.
Beszéltem egy pacákkal aki olajakban aránylag képben van és azt mondta, hogy érdemes tartani a gyári előírást. Tudom nyáron a kánikulában elmelegszik, stb..., de a gyári 10W-s olaj sem esik 10 cSt alá ami elegendő.
Sokat olvastam ezekről az olaj dolgokról ,de még mindig nem tudom, hogy mi lenne a legobb a gépeinkbe.
Ha nem felejtem el, holnap be is scannelem a lapját.
Ja és bekötöttem a távirányítós motorindítást. Kis fejtörést okozott, de aztán 2 relével sikerült faján megoldanom, hogy ne kelljen elölről hátrahúzogatnom a vezetékeket a világításkapcsolótól.
http://www.olajshop.hu/termeke...
Amiket kifogásolsz lehetnek igazak meg nem is. Lehet hogy valaki tényleg elmegy egy gumival 20-22 e kmt, vagy már a harmadik garnitura van rajta (vagy csak hátul), ha még sokkal kevesebbet.
Miértne csinálhatna az ember máskor olajcserét mint 6 ekm-emként?
Pl 1000km-es túrát tervez, vagy jön a tél és azt akarja hogy friss olaj legyen benne.
Az idomokat nyilvám megcsináltatta-becsülendő- ha még alatta is van sérülési nyom.
Érdekes módon az F-es arányában kevésbé tartja az árát, biztos mert minden sérűlés jobban látszik és több százezerrel drágább rendbehozni,ha eldobják.
Viszont nagyon egyetértek veled, mert látni kell, mert biztos egész más jelentős hibája lehet(ett), ami a képeken nem látszik, az árbóél gyanitható.