remek, nekem akár most hétvége is jó lenne (inkább vasárnap), néztem előrejelzést de fojamatosan esőt mond , nekem csiklandozza a fantáziám a bunker dolog és reméltem h nemkell egyedül mennem
majd konzultálunk
Ezzel a motorral valami biztos, hogy nem kóser, máskülönben nem adná ennyiért! A futott km-t nyugodtan tekintsd semmisnek, nem tart sokból visszatekerni az órát, a kompressziómérés sokkal többet elárul. Ne legyen igazam, de nincs kizárva, hogy ezt a motort egyszer már ripityára törték. Ha gondolod, menj el és nézd meg, de anélkül semmiképp se vedd meg, hogy átnézetnéd egy szerelővel!
dáááááááááh ezt a matricázást és a kijelzőt tuti valami ovodás dizájner alkotta.
az előbbi szürke F nekem jobban bejövős, talánmert emlékeztet az enyémre.
23e-el vettem csúsztak vele, dekli ugyan ugy mint ezen sérült. az eredeti hátsú gumi full kopott volt (23e-nél reális) eredti láncal volt a sérülések miatt olcsó volt és megvette, eddíg semi baj nemvolt vele nagyon pöpec.
bele nem látsz, anyi h az F-be kevesbb a Km ha a lánc eredeti akkor valós lehet a km, ha a vázon és máshol nincs sérülésnek nyoma, próbakört megfelelően teljesíti és az idomos közelebb ál a szívedhez......
UI: olcsobb pézér kapsz egy fiatalabb mocit és h késöbb milesz azt senkinemtudja megjósolni bármeiket is választod
errő
l mi a véleményetek? km állása reális lehet(uj gumik) sajnos nekem nincs nagyobb motoron rutinom igy nem tom h mikor kell cserélni gumit, de ha jól gondolom 2 gumit használt eddig el 2*17000km az ugy okés lehet nem?felakarom hivni mit érdemes megkérdezni mindenképpen? mire kérdezzek rá? köszi a segitséget
pár matrica am szerintem csúnya de azt le lehet venni :)
3an voltunk.. kutatni mentünk am ki.. volt közösbe a benzin pénz, meg nekem volt még 147 eurom(ruhát ezt azt akartam belőle venni kint albániában)... úgyhogy a két másik sráctól, akive mentem kértem kölcsön.. mert a másik megoldás a 0 euro 15 nap börtön lett volna. a hét első napján... -20 euroval a zsebemben hagytam el szerbiát.. takarékoskodtam így egész héten
Szerintem meg kellene kérdezni meg van-e hozzá az eredeti dob. Lehet azért cserélte le azt meg a sárvédőt mert sportmotor fílinget akart. A csúszásban nem vagyok biztos mert pl az első indexen és a kormányvégsúlyon nincs nyoma sérülésnek, a blokkon meg több nyoma lenne akár egy 30-as elcsúszásnak is.
Mi történt az elmúlt 1 hétben ha szabad kérdeznem? nem voltam gépközelben, mert belecsavartam egy vw poloba 3000 kmet ...albániában voltam főleg.. meg kicsit a szomszédos országokban. Motorozni jobb lett volna, de van olyan jó keresztben csúszva szerpentinezni mint lábtartót koptatni.
Szerbiában meg vigyázzon mindenki, 8 orát voltam rendőrségen, és 165 eurora büntettek zárovonalon előzésért..
Első blikkre. És kutyafuttában. Ha 25 kW-os a papír, akkor a motor is annyi. A számok nem jönnek össze. Egy hátsó gumi elmegy a GS-en 16-20000 km-t (persze, használatfüggő). A gyári gumi biztosan elballag 16-ot. Ergo 23.000-nél minek lenne rajta új gumi. Miért csinálna meg egy olajcserét 500 kilométerrel a periódus elől. Ha eldőlt a motor, akkor miért csak a tank karcolódott a jobb oldalon... az idom miért egészséges ugyanazon az oldalon.
Gyanús, hogy csúszott... ennek áldozata lett a kipuffogó is... ezért lehet rajta sportdob. A hátsó sárvédő lé van vágva. Nincs rajta a macskaszem, a műszakin így nem megy át.
Szóval, a sérülés nagyobb lehet, a kilométer pedig nem igaz... csak ennyi elsőre.
3 hónapos tervezgetés netezés utánnaolvasás stb. végén a döntésem a gs500F mellett tenném le, leginkább az ár érték miatt, régi nagy álmom cbf 600 vagy cbf 500 de az ár...majd idővel :) több tapasztalattal biró tulajt szeretnék megkérdezni h mi a véleménye erről a motorról
Az Úr angyalai az utolsók akikre gondolok mikor rájövök hogy a kanyar szűkebb a vártnál, a szembejövő gyorsabban jön mint gondolnám, vagy vészfékezéskor egyértelművé válik hogy nem fogok tudni megállni.
Inkább gyakorlok, és igyekszek sokat motorozni.
Asszem a kabát 90e környékén mozog szövetesben.
GS-be nem hinném hogy be lehet szerelni ABS-t mert nincs meg a helye.SV más ott megvan de abba is utólag drága beépíteni.
Kő keresni szívósan egyet amiben van ha ez a vágyad.
Igen, most kifizetnék 100.000 Ft-ot egy ABS-ért, ha beépítenék (ha be tudnák) a motoromba. Nem éppen mai találmány, nem értem, miért lenne többe. Pár éve olvastam motoros légzsákról, ami a ruhába van beépítve, és borulás, ütközés esetén kívülre felfújódik.
(biztos van vagy félmillió Ft..)
majd konzultálunk
ha még van kedved az orosz bunkert meglesni írj, elvileg vége a sulinak nekem "szinte bármikor" jó.
az előbbi szürke F nekem jobban bejövős, talánmert emlékeztet az enyémre.
23e-el vettem csúsztak vele, dekli ugyan ugy mint ezen sérült. az eredeti hátsú gumi full kopott volt (23e-nél reális) eredti láncal volt a sérülések miatt olcsó volt és megvette, eddíg semi baj nemvolt vele nagyon pöpec.
bele nem látsz, anyi h az F-be kevesbb a Km ha a lánc eredeti akkor valós lehet a km, ha a vázon és máshol nincs sérülésnek nyoma, próbakört megfelelően teljesíti és az idomos közelebb ál a szívedhez......
UI: olcsobb pézér kapsz egy fiatalabb mocit és h késöbb milesz azt senkinemtudja megjósolni bármeiket is választod
errő
l mi a véleményetek? km állása reális lehet(uj gumik) sajnos nekem nincs nagyobb motoron rutinom igy nem tom h mikor kell cserélni gumit, de ha jól gondolom 2 gumit használt eddig el 2*17000km az ugy okés lehet nem?felakarom hivni mit érdemes megkérdezni mindenképpen? mire kérdezzek rá? köszi a segitséget
pár matrica am szerintem csúnya de azt le lehet venni :)
3an voltunk.. kutatni mentünk am ki.. volt közösbe a benzin pénz, meg nekem volt még 147 eurom(ruhát ezt azt akartam belőle venni kint albániában)... úgyhogy a két másik sráctól, akive mentem kértem kölcsön.. mert a másik megoldás a 0 euro 15 nap börtön lett volna. a hét első napján... -20 euroval a zsebemben hagytam el szerbiát.. takarékoskodtam így egész héten
Türelmessel Mecsekelünk! (bár ezt lehet Ő még nem tudja)
A lényeg, hogy elengedtek...
Mi történt az elmúlt 1 hétben ha szabad kérdeznem? nem voltam gépközelben, mert belecsavartam egy vw poloba 3000 kmet ...albániában voltam főleg.. meg kicsit a szomszédos országokban. Motorozni jobb lett volna, de van olyan jó keresztben csúszva szerpentinezni mint lábtartót koptatni.
Szerbiában meg vigyázzon mindenki, 8 orát voltam rendőrségen, és 165 eurora büntettek zárovonalon előzésért..
Első blikkre. És kutyafuttában. Ha 25 kW-os a papír, akkor a motor is annyi. A számok nem jönnek össze. Egy hátsó gumi elmegy a GS-en 16-20000 km-t (persze, használatfüggő). A gyári gumi biztosan elballag 16-ot. Ergo 23.000-nél minek lenne rajta új gumi. Miért csinálna meg egy olajcserét 500 kilométerrel a periódus elől. Ha eldőlt a motor, akkor miért csak a tank karcolódott a jobb oldalon... az idom miért egészséges ugyanazon az oldalon.
Gyanús, hogy csúszott... ennek áldozata lett a kipuffogó is... ezért lehet rajta sportdob. A hátsó sárvédő lé van vágva. Nincs rajta a macskaszem, a műszakin így nem megy át.
Szóval, a sérülés nagyobb lehet, a kilométer pedig nem igaz... csak ennyi elsőre.
Persze, ne legyen igazam! Meg kell nézni a pacit.
3 hónapos tervezgetés netezés utánnaolvasás stb. végén a döntésem a gs500F mellett tenném le, leginkább az ár érték miatt, régi nagy álmom cbf 600 vagy cbf 500 de az ár...majd idővel :) több tapasztalattal biró tulajt szeretnék megkérdezni h mi a véleménye erről a motorról
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500f-3820
108
én eléggé olcsónak találom a többihez képest de viszont lehet azért mert eldölt(engem nem zavar) persze csak ha apró sérülés
remélem még májusban találok nekem tetsző gs500-at és a nyarat végigmotorozhatom :)
Inkább gyakorlok, és igyekszek sokat motorozni.
GS-be nem hinném hogy be lehet szerelni ABS-t mert nincs meg a helye.SV más ott megvan de abba is utólag drága beépíteni.
Kő keresni szívósan egyet amiben van ha ez a vágyad.
(biztos van vagy félmillió Ft..)
Na meg talál az ember ilyet.