Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oks, nekem is jobb a vasárnap
remek, nekem akár most hétvége is jó lenne (inkább vasárnap), néztem előrejelzést de fojamatosan esőt mond , nekem csiklandozza a fantáziám a bunker dolog és reméltem h nemkell egyedül mennem
majd konzultálunk
Szia! Van kedvem. Hétvége is ok (kivéve esti órák), ill. néha délután 2-3 között végzek mhelyemen.
Ezzel a motorral valami biztos, hogy nem kóser, máskülönben nem adná ennyiért! A futott km-t nyugodtan tekintsd semmisnek, nem tart sokból visszatekerni az órát, a kompressziómérés sokkal többet elárul. Ne legyen igazam, de nincs kizárva, hogy ezt a motort egyszer már ripityára törték. Ha gondolod, menj el és nézd meg, de anélkül semmiképp se vedd meg, hogy átnézetnéd egy szerelővel!
albaregia
ha még van kedved az orosz bunkert meglesni írj, elvileg vége a sulinak nekem "szinte bármikor" jó.
dáááááááááh ezt a matricázást és a kijelzőt tuti valami ovodás dizájner alkotta.

az előbbi szürke F nekem jobban bejövős, talánmert emlékeztet az enyémre.
23e-el vettem csúsztak vele, dekli ugyan ugy mint ezen sérült. az eredeti hátsú gumi full kopott volt (23e-nél reális) eredti láncal volt a sérülések miatt olcsó volt és megvette, eddíg semi baj nemvolt vele nagyon pöpec.
bele nem látsz, anyi h az F-be kevesbb a Km ha a lánc eredeti akkor valós lehet a km, ha a vázon és máshol nincs sérülésnek nyoma, próbakört megfelelően teljesíti és az idomos közelebb ál a szívedhez......
UI: olcsobb pézér kapsz egy fiatalabb mocit és h késöbb milesz azt senkinemtudja megjósolni bármeiket is választod
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500_e-3798344

errő
l mi a véleményetek? km állása reális lehet(uj gumik) sajnos nekem nincs nagyobb motoron rutinom igy nem tom h mikor kell cserélni gumit, de ha jól gondolom 2 gumit használt eddig el 2*17000km az ugy okés lehet nem?felakarom hivni mit érdemes megkérdezni mindenképpen? mire kérdezzek rá? köszi a segitséget

pár matrica am szerintem csúnya de azt le lehet venni :)
..ne is mond

3an voltunk.. kutatni mentünk am ki.. volt közösbe a benzin pénz, meg nekem volt még 147 eurom(ruhát ezt azt akartam belőle venni kint albániában)... úgyhogy a két másik sráctól, akive mentem kértem kölcsön.. mert a másik megoldás a 0 euro 15 nap börtön lett volna. a hét első napján... -20 euroval a zsebemben hagytam el szerbiát.. takarékoskodtam így egész héten
Azé' az is egy-két tank benzin...
én ezt nem akarom elhinni hogy ez ilyen olcsó én majdnem ennyiért vettem egy 2001-eset 35.000 km-el
Szerintem meg kellene kérdezni meg van-e hozzá az eredeti dob. Lehet azért cserélte le azt meg a sárvédőt mert sportmotor fílinget akart. A csúszásban nem vagyok biztos mert pl az első indexen és a kormányvégsúlyon nincs nyoma sérülésnek, a blokkon meg több nyoma lenne akár egy 30-as elcsúszásnak is.
Nem megyek Szerbiába!
Türelmessel Mecsekelünk! (bár ezt lehet Ő még nem tudja)
Ejjjjj, rossz fijjjjjjúúúúúú!

A lényeg, hogy elengedtek...
Haliho

Mi történt az elmúlt 1 hétben ha szabad kérdeznem? nem voltam gépközelben, mert belecsavartam egy vw poloba 3000 kmet ...albániában voltam főleg.. meg kicsit a szomszédos országokban. Motorozni jobb lett volna, de van olyan jó keresztben csúszva szerpentinezni mint lábtartót koptatni.

Szerbiában meg vigyázzon mindenki, 8 orát voltam rendőrségen, és 165 eurora büntettek zárovonalon előzésért..
Hali!

Első blikkre. És kutyafuttában. Ha 25 kW-os a papír, akkor a motor is annyi. A számok nem jönnek össze. Egy hátsó gumi elmegy a GS-en 16-20000 km-t (persze, használatfüggő). A gyári gumi biztosan elballag 16-ot. Ergo 23.000-nél minek lenne rajta új gumi. Miért csinálna meg egy olajcserét 500 kilométerrel a periódus elől. Ha eldőlt a motor, akkor miért csak a tank karcolódott a jobb oldalon... az idom miért egészséges ugyanazon az oldalon.

Gyanús, hogy csúszott... ennek áldozata lett a kipuffogó is... ezért lehet rajta sportdob. A hátsó sárvédő lé van vágva. Nincs rajta a macskaszem, a műszakin így nem megy át.

Szóval, a sérülés nagyobb lehet, a kilométer pedig nem igaz... csak ennyi elsőre.

Persze, ne legyen igazam! Meg kell nézni a pacit.
Sziasztok Gs-esek :)

3 hónapos tervezgetés netezés utánnaolvasás stb. végén a döntésem a gs500F mellett tenném le, leginkább az ár érték miatt, régi nagy álmom cbf 600 vagy cbf 500 de az ár...majd idővel :) több tapasztalattal biró tulajt szeretnék megkérdezni h mi a véleménye erről a motorról

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs500f-3820
108

én eléggé olcsónak találom a többihez képest de viszont lehet azért mert eldölt(engem nem zavar) persze csak ha apró sérülés

remélem még májusban találok nekem tetsző gs500-at és a nyarat végigmotorozhatom :)
Az Úr angyalai az utolsók akikre gondolok mikor rájövök hogy a kanyar szűkebb a vártnál, a szembejövő gyorsabban jön mint gondolnám, vagy vészfékezéskor egyértelművé válik hogy nem fogok tudni megállni.
Inkább gyakorlok, és igyekszek sokat motorozni.
Dehogy, nem vágyam. Inkább úgy motorozok, hogy ne legyen rá szükség. Van, amikor már nem tőlem függ, de az Úr angyalai vigyáznak rám. Remélhetőleg.
Asszem a kabát 90e környékén mozog szövetesben.
GS-be nem hinném hogy be lehet szerelni ABS-t mert nincs meg a helye.SV más ott megvan de abba is utólag drága beépíteni.
Kő keresni szívósan egyet amiben van ha ez a vágyad.
Igen, most kifizetnék 100.000 Ft-ot egy ABS-ért, ha beépítenék (ha be tudnák) a motoromba. Nem éppen mai találmány, nem értem, miért lenne többe. Pár éve olvastam motoros légzsákról, ami a ruhába van beépítve, és borulás, ütközés esetén kívülre felfújódik.
(biztos van vagy félmillió Ft..)
Felkerült a múltheti Mecseki kirándulásom is a videók közé.
Annyit bőven megér ha van rá keret.
Na meg talál az ember ilyet.
Nekem az SV-n most +1K pénz volt.
Talán 2-300e a felár alaphelyzetben.Ennyi van egy nagyobb perecen.Ha csak egyíet ment a többi már ingyé van.
Mennyibe kerül egy ABS? Úgy értem, miért nem építik bele alapból minden nagyobb motorba?