Alaphelyzetben azért mert fáj.Cseszettül.
Másodsorban amortizálja a ruházatot.
Ez is fáj de máshogy.
harmadsorban a motor egészségi állapotán drasztikus változás lép életbe.
Sajnos nincs meg már nekem a leírása (az enyém is ilyen, 9000 Ft volt). Valamit sikerült levadásznom a netről, de nem világos, hogy az érzékenységét hogyan kell beállítani. Tudnál segíteni?
Nem volt, szerintem értelmetlen dolog.
Nekem legnagyobb érzékenységen sem reagált mindenre. Aztán persze lehet, hogy pont fordítva állítottam be és a legkisebbre hittem, hogy legnagyobb
Ennek is brutális hatótávolsága van. 60 méternél még gond nélkül működött úgy, hogy a garázs fala és egy fóliaváz is köztünk volt. Az érzékenységet 1-től 5-ig tudom állítani. 1-esen csak durva behatásokra reagál, 5-ös fokozatban a mellette elfutó emberre is beriaszt.
A motorindító rész be volt kötve neked?
Hát nemtudom, mintha nem tudták volna eldönteni, merre álljanak, aztán arra jutottak hogy egyik erre, másik arra, aztán majd mindenki eldönti melyik jön be, a másikat meg egy flexel le lehet szedni.
Egyébként külsőre a 90 fok körüli v2-es blokkok a legszebbek valóban.
A gs -en szépen egymás mellett vannak.
Az SV-nél meg olyan nagyon vízszintes az egyik, mintha mingyá leesne, pedig az is suzuki. Hogy nem tűnt fel a gyárban?
Másodsorban amortizálja a ruházatot.
Ez is fáj de máshogy.
harmadsorban a motor egészségi állapotán drasztikus változás lép életbe.
Bár engem az a csinos támkerék érdekelne.