Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alaphelyzetben azért mert fáj.Cseszettül.
Másodsorban amortizálja a ruházatot.
Ez is fáj de máshogy.
harmadsorban a motor egészségi állapotán drasztikus változás lép életbe.

Bár engem az a csinos támkerék érdekelne.
Pont rád gondoltam mikor feltöltöttem.
Nem értem. Miért nem jó egy kis piruett és szaltó? Mások fizetnek érte balettiskolában.
Ezért ragaszkodtam az ABShez:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Valami billentyűkombinációkkal kell hadakozni. Nem bonyolult. Csak leírás nélkül persze ki tudja.
Sajnos nincs meg már nekem a leírása (az enyém is ilyen, 9000 Ft volt). Valamit sikerült levadásznom a netről, de nem világos, hogy az érzékenységét hogyan kell beállítani. Tudnál segíteni?
Ezek után pedig rögtön lehet is közös motoros túrára menni a Balaton köré, 40 fokos hőségben.
Volt már olyan aki ezen végig ért egy teljes kört?
Lépés, szívás...
Szevasztok Ideseim!

Minden új motor gazdának sok-sok balesetmentes kilométert és rengeteg örömködés kíván a Macitest!
Nem volt, szerintem értelmetlen dolog.
Nekem legnagyobb érzékenységen sem reagált mindenre. Aztán persze lehet, hogy pont fordítva állítottam be és a legkisebbre hittem, hogy legnagyobb
Ennek is brutális hatótávolsága van. 60 méternél még gond nélkül működött úgy, hogy a garázs fala és egy fóliaváz is köztünk volt. Az érzékenységet 1-től 5-ig tudom állítani. 1-esen csak durva behatásokra reagál, 5-ös fokozatban a mellette elfutó emberre is beriaszt.
A motorindító rész be volt kötve neked?
...és egy használt szelephézagoló lapkám
Amúgy maradt pár ÚJ alkatrészem. Nem kell valakinek?

- Első fogaskerék (gyári méret)
- Hátsó fogaskerék (gyári méret)
- Olajszűrő (HIFLO)

Mind bontatlan. Odaadom a nagyvasos ár 80%-ért + posta.
De, de

De "olcsó" volt.
Azért írtam 90fok körülit, nehogy valaki a chopper blokkokat is ideértse, miközben a japán, olasz 90fokosokra meg a KTM 75 fokos v2-eseire gondolok.
Monnyuk asszem ez is 90 fokos.
Tapasztalt már valaki kormányszitálást GS-nél? Bár ez kicsit erős szó rá, inkább bizonytalankodásnak nevezném.
Hát nemtudom, mintha nem tudták volna eldönteni, merre álljanak, aztán arra jutottak hogy egyik erre, másik arra, aztán majd mindenki eldönti melyik jön be, a másikat meg egy flexel le lehet szedni.

Egyébként külsőre a 90 fok körüli v2-es blokkok a legszebbek valóban.
Szerintem csak volt szépérzékük.
Bár japoknál ez ritka.
A gs -en szépen egymás mellett vannak.
Az SV-nél meg olyan nagyon vízszintes az egyik, mintha mingyá leesne, pedig az is suzuki. Hogy nem tűnt fel a gyárban?
Nono.