sziasztok van 1 kis problémám lecseréltem az olajat a GS em ben és minden fasza csak van 1 kis bibi egymás után jönnek a gondok :/ így szokott ez lenni!ha leveszem a váltónál a deklit ott a váltónál van 1 kis szimering ami nagyon kicsit átereszti az olajat az azt jelenti hogy 1 nap alatt 2 csepp:S na most a kérdésem az lenne hogy lehet kikellett volna már cserélnem? 25000km er van a motorban.vagy van ennek köze ahoz hogy most kapott ujj olajat Repsol 15W50 et öntöttem bele.cseréltem olajszűrőt is amihez kaptam 2 különböző tömítést is az egyik nek a helye a delkliben van ugyebár amit leszerelsz és a másiknak nem találtam a helyét:/ lgondoltam arra is h esetleg az régebbi gs be való tömítés és azért adtak 2 különbözőt eggyik az ujjabhoz a másik a régebbi tipushoz jó! most cseréltem még először magamnak olajat így kissé tapasztalatlan vagyok ezek terén !ha valaki bármi hozzá fűzni valót tanácsot tudna mondani azt megköszönném! előre is kössz széles utat üdv srácok!
Attól függ mire fogja használni.Nyugis kisvárosi/elővárosi jó úton kevés forgalomban melóba/bótba nem túl nagy távra megfelelnek bár nekem az új 4t nek még így is hurka a teljesítménye az aeroxé még megelelő.
Ha egy 2x2 2x3 sávoson jár picit zúzósabb nagyvárosi forgatagba akkor meg fogja gyűlölni a motorozást.Ide inkább egy használt 70-es tuningos kicsit robbanékonyabb gépet vagy nagyobb 125-ös 4t gépet lehetne.Vagy az aerox 100-as gyári változatát.
Ha rossz az útminőség akkor mindenképp nagykerekű.
Üdv! A kedvemért vetnétek egy pillantást erre a két dologra? A barátnőm most Dublinban van, és robogót akar venni. Utánajártam valamennyire, robogós fórumban is, de gondoltam, itt is megkérdezem. Vannak használtak, mint pl. ez: http://www.gumtree.ie/dublin/0...
és van egy angol robogó-manufaktúra: http://www.scooter.co.uk/50cc-...
vajon melyik lenne jobb választás?
az egyik használt, de ha nincs vele baj, akkor tökjó,
a másik új, de kérdés, milyen minőségű?
köszönöm a megtiszteltetést
Indulás 10:00 székesfehérvári nagy TESCO parkolóra gondoltam az elkerűlőn (Szent Flórián körút és Aszalvölgyi utca kereszteződésben)
nviktor90@gmail.com -ra akkor akit érdekel írja meg h neki melyik nap lenne a legjobb. (május 8 VAGY május 24 pünkösd hétfő)
gondolom ti már ismeritek egymást akik messzebről jönnek úgyis megbeszélik hogy együtt érkeznek......
na mivan még....... a legrövidebb út a "gyorsforgalmin" lenne veszprém felé 2x2 sáv vagy (egyeseknek már ismerős útvonalon) várpalótától Tés-Zirc-Hárskút felé kerülni.
(lehet h ez útóbi ötletem fszság de gondoltam h a 90-100 as tempó lehet kevés a 8-ason, vagy lehet elférnénk a szélsőbe és nemdudálnának le, erről is írjátok meg véleményeteket)
nviktor90@gmail.com
erre a címre írjatok (fórumos nick nével IS) hogy
MELYIK IDŐPONT
MELYIK ÚTVONALAT JAVASLOD
és persze indulással(hely, időpont) minden egyébel kapcsolatos ötleteket esetleg pihenők stb várom az ötleteket
kicsit soklett , írjatok és én itt fórumon mindent összegzek!
Blue
A 0-kmes Gs500 akkor 1.398.000.- Bogláron!F-es!Amikor a bandit ment 1.350.000.-ért!A Hollós bespájzolt 75 db-ot belöle!De csak bordó meg szürke volt belöle,aztán valahonnan meg elökerültek a más szinek is!Viszont a faxom sem érti ezeket,mert a GSX1400 már 2 éve az utolsó db volt Bogláron,most meg 2 is van!Megkölkedzett.
MOndom az asszonynak: NA ERRE A TÚRÁRA elmegyek:-)
Pünkösd hétfő - úgy se dolgozok.....
Azt eszembe jutott, hogy Én nem "nyakkendős vagyok" - így megnéztem a beomat.....
NANÁ hogy reggeles vagyok:-((((( hiszen e hétvégén megyünk Dégre, vagyis akkor leszek hosszú szabis megint (Mához 5 hétre)
IBJ
Ár ügyben...
Szerintem is lehet valamai a BB-s Full Gasnál, hiszen tudtommal Bexi is ott vette 2 motorját (Marauder, GSX) és ezek szerint Mr. Ewing is.
A Hollós azért akciózott, mert bevásárolt rendesen és ugye a nyakán maradt volna. Sehol máshol nem volt ennyi a bandit.
DE! Emlékeztek mi volt GS ügyekben?
A végén már valami 850.-ért mentek ZSÍR újonan! Pont mikor Mi kezdtük el árulni.
Nem emlékszem pontosan, de Piet is valami NAGYON jó áron jutott hozzá anno....
Én 2004-ben 1.248.000-ért vettem.....2005-ben felment 1.350.000-re és onnan már csak zuhant, mert féltek a szalonok, hogy a nyakukon maradnak - mivel 2008-tól nem lehet forgalomba helyezni ÚJONNAN BEHOZOTTAT.....de azt sokan nem tudták, hogy ami már bent van azt lehet - így leakciózták....
Pedig mennyien keresik ezt a modelt:-)
NO!
Nem tépem a szám:-) 1 óra 20 perc múlva indulás a nagy napra:-))))
MOst jutott eszembe:-)
2. alkalommal
a 2. IGEN kimondásakor
2 nőt veszek el és mégse vagyok bigámista?
2008-ban a full-gasnál voltam B.bogláron Sv ügyben.Mondom a Gabinak,hogy mit kér a 650S-ért?1.648.000.- akciósan!Mondom neki,hogy a Hollósnál 2 napja 1.350.000.- volt!Erre ö,hogy az lehetetlen annyi nem lehet,bla bla bla!De amik a Hollósnál voltak,azok nem jók ám! Miiiiiiiiiii?Maximum neki nem jók...
A javaslatom az, hogy a túraszervező kezdjen el jegyzetelni. Vagy az e-mail címére küldjünk "Bejelnetkezést". Mert így nem lehet majd számon tartani a szerveződést.
Itt nem tudunk külön topicot nyitni a túrának, így ez a kézenfekvő.
Javaslom, hogy a vezető minden reggel rakja be ide a túratervet, a dátumot, az indulás pontos helyét, és idejét, várható időtartamát. Javaslom, hogy valami egyértelmű helyen lévő benzinkút legyen a talipont, és akkor mindenki tele tankkal tud nekivágni.
Minden nap írj fel ezzel kapcsolatban (akár copyzva az előző napit és az itinert), mert nem mindenki jár fel és nem biztos, hogy az érdeklődő olvassa a 3-4-5-6 oldallal ezelőtti infókat. Tehát Viktory, kezdd el szervezni életed talán első nagylétszámos túráját!
nekem végülülis az is jó.
akik eddíg érdeklődtek ők is nyilvánítsanak véleményt! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
a "társaság" is jelezze hogy ők pünkösd hétfőn számszerint menyien lennének. ! ! ! ! ! !
Végeredmény=megtudjuk hogy az időpontváltozás létszámnövekedést eredményezne-e.
ismeretlenül is sok boldogságot mindhármótoknak!
ez a nap legyen a tartalékerőtök közös utatokon!