Banki visszavett és "szeretném" megvenni, hacsak a "haverok" eddig nem vitték el és csak az "illúzió" kedvéért van fent a reklám.
Soha nem vettem még ilyen helyről semmit, de esélyesnek tartom, hogy nem fogok tudni próbautat menni és talán még abba se mennek bele, hogy viszgálatra elvigyem/elvigyék egy közeli márkaszervízbe. Erről mi a véleményetek? Így gondolom nem szabad belevágni.
A másik kérdésem, hogy Kecskemét környékén nincs valaki, aki tudna segíteni nekem megvenni, átnézni, esetleg tárolni, stb.? Természetesen nem ingyen.
Nekem amúgy az is furcsa, hogy télen készült a kép és a hirdetés csak most került fel.
Herend felől felfelé egy sorompót kikerülve egészen a létesítményig betonút! vezet fel! ! hogy ott milesz majd meglátjuk. de az elmesélések alapján már csak a kültéri látványért érdemes elmenni.
Herend bunkerféle túra május 8.! ! ! ! !
Indulás 10:00 székesfehérvári nagy TESCO parkoló benzinkútjától(shell) az elkerűlőn (Szent Flórián körút és Aszalvölgyi utca kereszteződésben)
nviktor90@gmail.com-re írjon akit érdekl. vagy itt jelezze elérhetőséggel(mail címével) ha jön!
(rossz idő, egyéb ellenálások esetén elérhetőségeken tudjunk konzultálni)
Ha már 1 valaki hajlandó eljönni velem én úgy is nkeivágok.
Teddy, akkor jövőhéten értekezünk.
Kedd délutántól szerda kora délutánig, illetve csütörtökön estefelétől péntek reggelig leszek Szegeden. Na most akkor vagy te elnézel arra, vagy én elmegyek Bajára.
Na, ilyet se hallottam még! Csak okoskodok, hátha kisül belőle valami: tényleg meg kéne nézni, hogy nem verte-e el a gyűrű a tengelyen lévő nútot. Bár kérdés, hogy mitől verte volna ki? Hiszen csak hangyányi holtjáték van ott. Olyanra nem is gondolok, hogy nem lett visszarakva rendesen a helyére! Tengelyirányban is csak picit "lötyöghet" a fogaskerék!
A szimeringnek nincs köze az olajcseréhez! Attól függetlenül enged át! Valszeg elfáradt, vagy kosz ment alá. Bár ott 2 is van: a váltónál és a kuplung tengelyénél. Ez a tengely az a sima rudacska. Ha óvatosan kihúzod, és megtörölgeted, lehet, hogy megjavul. Én már jártam így! De ha nem, cserélni is egyszerű. Simán ki kell piszkálni - óvatosan! - és mehet be az új. Sajna a méretét nem tudom.
És igen, a tömítésből az egyik más motorhoz van, eldobhatod.
Figyu! A szervezést nem szabad így indítani, hogy ki merre akar menni. Mert akkor ahány ember, annyit mond. Itt nincs demokáré, kőkemény diktatúra kell! Tényleg. Állítsd össze a progit, írd ki a túrát, és aki akar, az jön - vagy megy. Hidd el, ez is tapasztalat!
Az AKMT-s oldalon van olyan topic, hogy 2010 tervei stb, ott látható, hogy mikor merre megyünk - lehet egyébként csatlakozni! Azért írtam a Pünkösdöt, mert a csapat nagy része azon a hétvégén lenn lesz a Mura környékén, és hazafelé jövet vasárnap megalszunk Balatonkenesén. Innen viszont már csak egy ugrás Herend, ergo össze lehet kötni a kettőt. De ha az előző dátum jobb nektek, menjetek nyugodtan, majd eljutunk mi is egyszer oda.
Esztergályosműhelyben leszabályozzák. Én még anno a TZR-nél csináltattam, jó lett.
Más. Van 2 eladó telóm ha érdekel valakit. Mindkettő garanciális. Samsung GT-S5230 és Nokia 5530 Xpress Music. Mindkettő garanciális, szép állapotú, érintős.
Sziasztok! Tanácsot kérnék én is.
Eléggé le vannak gatyásodva a féktárcsáim, 48.500 km van a vasban.
A hátsó a cikisebb, itt kb. mindkét oldalon 1-1,5 mm-rel van elkopva a tárcsa. A legszélén még látszik az eredeti méret, és ahol a fékbetét éri a tárcsát ott körben be van maródva. Az első is hullámos körkörösen, de ott kb. 0,5 mm a bemaródás.
Néztem a Nagyvason és a Biker-world-ön, de elég horror az ára az új tárcsáknak...[első 40eFt, hátsó 20 eFt] Tudtok esetleg olyan műhelyt ahol érdemes felszabályoztatni a tárcsát? Volt valakinek már ilyen tapasztalata? Előre is kösz; egyenlőre még meg tudok állni...
azt nem tudja valaki hogy honnan tudok F-es idomot szerezni? törötett vagy mit tom én milyen olyan alsóidomot akarok a naked-re, írtam egy csomó motorbontósnak de senkinek nincs ilyene
Hello mindenkinek.
Én ma megjártam ezt a radarállomást Herend felett.
Fel lehet jutni földesúton (én igy tettem) , de nem való a gs-nek :)
Visszafelé herendnek jöttem . A sorompónál (surranóágon) a kerités mellett éppen át lehet jutni.
Figyelem ! 5 vagy 6-os köracélok tekeregnek a füben .!
Valószínű , hogy valaki nekiált szétbontani a helyen mert a ládavadászok honlapján egy hónappal ezelötti log-ban még van kerités + acélajtók a teherbeállón.... friss földmunka nyomait találtam...
A toronyba fel lehet mászni, bár necces.
A bunker eggyetlen "müködő " bejáratával is történhetett valami mert nem találtuk .
Utánaolvasva az X jelöli a helyet , de az x nél a szelöző tele van szeméttel ,sittel.
Hát enny. Viszont tényleg jó a hely.
seeger gyűrű-t ledobta? meglett vagy elveszett és másikat raktatok hejette és azis elveszett vagy hogy?
Szerintem vagy a seeger gyűrű a hibás....de ezen még a válaszod után gondolkodom vagy ha a seeger gyűrű jó, tehát megfelelően feszes, beleszorul a tengelybe esztergált "gödörbe", beleül!
Akkor az is lehet hogy ez a "gödör" kifelé lekopott, nem sarkos és ledobja.
DE miért dobná le miféle oldalirányú erő hat rá? , talán az első és hátsó lánckerék nem egy síkban fut! esetleg nagyon kopott és mibánat tudja az hat rá így.
Nagyon szépen kérem,h segítsetek!
2004es GS500F-ről van szó!
Az első fogaskerék fogta magát,lejött és utat tört magának a deklin. Arra gyanakodtunk,h nem lett jól felrakva a fogaskerék, bár ez képtelenség, ugyanis az előző lánckerékszett óta több ezer km-t ment a vas. Meghegesztették a deklit, felrakták a fogaskereket és újra működőképes volt a motor. De csak volt.... 2km után ismét ledobta az első fogaskereket.
Szerintetek mi lehet a baja a motornak? Hátsó rugózásról is kiderült,h megadta magát, de az is cserélve lett. Vagy ez lehetett a probléma?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s-3
793540
Banki visszavett és "szeretném" megvenni, hacsak a "haverok" eddig nem vitték el és csak az "illúzió" kedvéért van fent a reklám.
Soha nem vettem még ilyen helyről semmit, de esélyesnek tartom, hogy nem fogok tudni próbautat menni és talán még abba se mennek bele, hogy viszgálatra elvigyem/elvigyék egy közeli márkaszervízbe. Erről mi a véleményetek? Így gondolom nem szabad belevágni.
A másik kérdésem, hogy Kecskemét környékén nincs valaki, aki tudna segíteni nekem megvenni, átnézni, esetleg tárolni, stb.? Természetesen nem ingyen.
Nekem amúgy az is furcsa, hogy télen készült a kép és a hirdetés csak most került fel.
Indulás 10:00 székesfehérvári nagy TESCO parkoló benzinkútjától(shell) az elkerűlőn (Szent Flórián körút és Aszalvölgyi utca kereszteződésben)
nviktor90@gmail.com-re írjon akit érdekl. vagy itt jelezze elérhetőséggel(mail címével) ha jön!
(rossz idő, egyéb ellenálások esetén elérhetőségeken tudjunk konzultálni)
Ha már 1 valaki hajlandó eljönni velem én úgy is nkeivágok.
Teddy, akkor jövőhéten értekezünk.
Kedd délutántól szerda kora délutánig, illetve csütörtökön estefelétől péntek reggelig leszek Szegeden. Na most akkor vagy te elnézel arra, vagy én elmegyek Bajára.
És igen, a tömítésből az egyik más motorhoz van, eldobhatod.
Az AKMT-s oldalon van olyan topic, hogy 2010 tervei stb, ott látható, hogy mikor merre megyünk - lehet egyébként csatlakozni! Azért írtam a Pünkösdöt, mert a csapat nagy része azon a hétvégén lenn lesz a Mura környékén, és hazafelé jövet vasárnap megalszunk Balatonkenesén. Innen viszont már csak egy ugrás Herend, ergo össze lehet kötni a kettőt. De ha az előző dátum jobb nektek, menjetek nyugodtan, majd eljutunk mi is egyszer oda.
Más. Van 2 eladó telóm ha érdekel valakit. Mindkettő garanciális. Samsung GT-S5230 és Nokia 5530 Xpress Music. Mindkettő garanciális, szép állapotú, érintős.
Eléggé le vannak gatyásodva a féktárcsáim, 48.500 km van a vasban.
A hátsó a cikisebb, itt kb. mindkét oldalon 1-1,5 mm-rel van elkopva a tárcsa. A legszélén még látszik az eredeti méret, és ahol a fékbetét éri a tárcsát ott körben be van maródva. Az első is hullámos körkörösen, de ott kb. 0,5 mm a bemaródás.
Néztem a Nagyvason és a Biker-world-ön, de elég horror az ára az új tárcsáknak...[első 40eFt, hátsó 20 eFt] Tudtok esetleg olyan műhelyt ahol érdemes felszabályoztatni a tárcsát? Volt valakinek már ilyen tapasztalata? Előre is kösz; egyenlőre még meg tudok állni...
http://www.sokmotor.hu/hirdete...
Férjül adtuk a főnököt!
Betontömbok miegymás
A lényeg kimaradt.
gondolom több bejárata is van!
Én ma megjártam ezt a radarállomást Herend felett.
Fel lehet jutni földesúton (én igy tettem) , de nem való a gs-nek :)
Visszafelé herendnek jöttem . A sorompónál (surranóágon) a kerités mellett éppen át lehet jutni.
Figyelem ! 5 vagy 6-os köracélok tekeregnek a füben .!
Valószínű , hogy valaki nekiált szétbontani a helyen mert a ládavadászok honlapján egy hónappal ezelötti log-ban még van kerités + acélajtók a teherbeállón.... friss földmunka nyomait találtam...
A toronyba fel lehet mászni, bár necces.
A bunker eggyetlen "müködő " bejáratával is történhetett valami mert nem találtuk .
Utánaolvasva az X jelöli a helyet , de az x nél a szelöző tele van szeméttel ,sittel.
Hát enny. Viszont tényleg jó a hely.
Szerintem vagy a seeger gyűrű a hibás....de ezen még a válaszod után gondolkodom vagy ha a seeger gyűrű jó, tehát megfelelően feszes, beleszorul a tengelybe esztergált "gödörbe", beleül!
Akkor az is lehet hogy ez a "gödör" kifelé lekopott, nem sarkos és ledobja.
DE miért dobná le miféle oldalirányú erő hat rá? , talán az első és hátsó lánckerék nem egy síkban fut! esetleg nagyon kopott és mibánat tudja az hat rá így.
Nagyon szépen kérem,h segítsetek!
2004es GS500F-ről van szó!
Az első fogaskerék fogta magát,lejött és utat tört magának a deklin. Arra gyanakodtunk,h nem lett jól felrakva a fogaskerék, bár ez képtelenség, ugyanis az előző lánckerékszett óta több ezer km-t ment a vas. Meghegesztették a deklit, felrakták a fogaskereket és újra működőképes volt a motor. De csak volt.... 2km után ismét ledobta az első fogaskereket.
Szerintetek mi lehet a baja a motornak? Hátsó rugózásról is kiderült,h megadta magát, de az is cserélve lett. Vagy ez lehetett a probléma?
Várom válaszaitokat!
Csak nem ?