Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

addig amíg nem estek addig nem gáz ...gáz utána van
csak akkor ha te se vennéd fel.. sztem legalábbis.

Én jet sisakban több mint 10ezer kmet lenyomtam.. mondjuk nem mondom hogy van olyan biztonságos mint egy full face.. de csak megfelet a teszteken.. meg mondjuk nekem abból se valami filléres modell van..
utasnak nyitott sisak nagyon gáz?
íííííííííííííííííííííí de jo ez a hazai pálinka
én érzem berugok , jo ez a születésnap
"Sajna sok vidéki városban a motor parkolásáért is fizetni kell"
Hát de most nehogy már. Leveszem a rendszámot ha ezen múlik (bár én nem járok olyan helyen). A motor pont azért motor, hogy ne zavarjon senkit.
A tömegközlekedés nem drágább, mint az autózás. 10ezer a havibérlet. Autózni alsó hangon kb. 30ezerért lehet havonta, és akkor úgy, hogy tojás van a pedálod alatt, és használsz BKV-t is bőven. Naja, viszont az időveszteség... (kivéve a metrókat, amik tényleg gyorsak, főleg, ha a belvárosba visz az utam / versus autó). Az idő pedig pénz. Melyik vidéki városban kell fizetni a parkolásért? Nehogy jóhiszeműen ott flangáljak motorral, aztán egy bünti várjon visszafelé.
"Ezzel párhuzamosan pedig jelentősen felfejleszteni a tömegközlekedést és P+R parkolókat létesíteni."
Éppen az ellenkezője történik ,mégha nem is akarattal.
A tömegközlekedés egyre ritkább, lerobbantabb és ma már sokkal drágább mint az autóval járni. És a dugók ellenére időmilliomosnak kell lenni, hogy tömegközlekedéssel átérj a város másik felére.
Marad a motor ,robogó Sajna sok vidéki városban a motor parkolásáért is fizetni kell
Focizni B@mmeg, mint minden hétfőn, fél7-től 9-ig! 9-koir vissza is hívtalak, de Te meg ilyenkor már alszol!
Most mit csináljak?
Reggel hívlak!
Minden utat a mi adónkból építik, Narkotabödögétől kezdve a siófoki körforgalmon át az M0-ás hídig, úgyhogy nehéz pont a belvárosi (és amúgy rissz-rossz) utakra lebontani azt a kis területet. Az ott lakók nyilván kedvezményesen hajthatnak be, az oda menőknek viszont fizetniük kell. Nemtom, pontosan hogy működik Londonban.
Az a baj, hogy hiába adnak át több utat, az úgyis és mindenképpen betelik, Budapesten sosem lesznek kihasználatlan utak. Ha a Dunára hosszában felhúznának egy 3x3 sávos autóutat, az is betelne, tehát a meglévőket kell rendbe rakni és fokozatosan visszaadni az ott élőknek, nem pedig az autóknak. Ezzel párhuzamosan pedig jelentősen felfejleszteni a tömegközlekedést és P+R parkolókat létesíteni.
A motorosok viszont nyugodtan bemehetnek, mert nincsenek sokan, kevésbé szennyezőek, és nem növelik a dugót.
Láncszett vétel ügyében be szeretnék linkelni egy címet de mindig kidob valami másik oldalra miután beteszem a linket.
Így barbár módon írom be a címet.

Google-be beírod ezt: "motoros diszkont webáruház"

A harmadik linket nézd meg, ez egy Miskolci cég, 30 körül megvan a szett, és 30 e Ft vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás.

Ajánlom őket, pár hete tőlük rendeltem szintén láncszettet.
Akksira van kötve biztositékkal.
Erik! Hol a túróban vagy?!
Mire a kihajtási díj? Én visszakérdezek: mire a behajtási? Az utat az én adómból is építették, és most fizessek külön érte? Ok, értem, a por, füst, stb. De gondolj bele! Kitiltanak engem onnan, közben meg az ott lakó eljön hozzám füstölni! Szerinted ez így rendben van?
Viktor!

Akkura tetted a sarukat vagy bekötötted a rendszerbe?
Mert ha rendszerbe kötötted (pl lámpa) akkor kisértettiesen olyan, mint nekem a régi riasztóm......


Én mindig az akura teszem, lengő biztósétékkal....és eddig soha nem volt gondom.


VAGY!
Áll mellé és mormogd: MUUUUKODJ
Olaj:
nem ismerem, de itt is ezt ajánlgatja neked mindenki nem? Ergo Csak jó lehet.
Én csak annyit mondok, hogy jelenleg tényleg ne rakj bele 20-ast, mert ahoz még hidegek a hajnalok-reggelek - és tényleg nem lesz elég kenésed az indulásnál....15ös viszont már mehet bele, hiszen az elmúlt 2 hétben már nem nagyo ment hajnalban se 8 fok alá a hőmérő.
Max indulásnál röffentsd be a vasat és hagyd 1-2 percig járni....addig felmelegszik annyira, hogy már nem lesz gebasz.



Lánc-lánckerék?
Én DID520Vm-et tettem a vasra mindig, de Én a LOUIS-ból rendeltem.....akkoriban valami 24.000ft volt a szett, de ugye az még a 240-es Ejuró idejében volt:-)


Itt helyileg nem tudom.....talán KOKO64 tud segíteni neked.....vagy ha megvan milyen láncot akarsz akkor menj át a BANDIT fórumban és keresd Zöldit - azt hiszem hogy Ő is diler......


Lánc ügyeben az összehasonlítás...
Nekem a gyári lánc - Regina - 32.000-ret ment el, pedig fojtott vasam volt....
A VM-es DID 100Le volt, de mégis csak 34.000-ret ment el......ellenben szép aranysárga volt:-)
Viszont, nem is hülyeség...
Normáááális?
lemondtam a yamaharol, öreg. inkább fiatalabbra ruháznák be. mondjuk SV .

Ami az SV650-et illeti, nekem kellene 99-03 as kiadású SV-hez, vagy DL650-hez való fesz szabalyzóra. De legjobban a 2000 kiadásué felelne meg. Tudnátok eladót? Sürgős lenne.
Szerelj fel egy 3. visszapillantótűkröt és rögzitsed arra a GPS-t az talán elég magassan lesz
ja és Blue bocs h ennyi kérdésem van de te mint tapasztalt Gs tulaj nem tucc nekem óccón első hátsó lánckereket láncal?valami jó boltot esetleg neten valamit? megöszönném !csáo
És abban mi a poén?
Nem kel semmit szétszedni, csak összerakni?
ÁÁÁÁÁÁ
elmegy a kedvem is tőle:-)
Hol an benne a BUHERA:-)))
El-Blue Diablo és mi a véleményed a Repsol Moto 4T 15W50 ről? nagyon sokan ezt istenítik:) árileg is jó és minőségileg is elvileg ismered? ajánlod? kösz előre is:)
blue=Blue!
De, Te tudod: ogabi vagyok, csupa kisbetűvel...
Te blue!
ESetleg egy vízvezetékszerlő 3/4-es csőbilincs?
Petikém! Elhúrtam a sisakot (Caberg). Az állvédőtöl a tankba szerelt műszert sem látom, csak célzott pillantással, ami veszélyeket hordoz magában.
Föhajtós pillantás...