elvileg sorompóval van lezárva közvetlen a "főut"-nál és egészen felig aszfaltozott...legalábbis úgyemléxem h eztmondták, ugyebár orosz testvéreink nemhiszem h egy ilyen szupertitkos szuperbiztonságos bunkert földúton közelítettek meg annó
haver kocsival volt nekik sorompótól felig gyaloglás de mocival ez kiküszöbölhető sorompót kikerülve
(örülök h sikerült felkeltenem többek érdeklődését, már nagyon várom h csapatban túrázhassak, évadnyitóról lemaradva , utólag bánom)
Azért is kérdem, mert kicsit bizalmatlan vagyok, legalábbis kétkedő, hogy egyáltalán ki kell-e majd cserélni a két bowdent a motoromon, a régiről egy hosszabbra. Mert nem vagyok ott, nem látom, és csak utólag bemondják, hogy ki kellett cserélni őket, ami összesen 10.000 Ft.
Meg a fékcső, amiről fogalmam sincs.
Nos maikor még Én se tudtam (amúgy Bp-en csináltattam az Apriliához utoljára....de ez már 6-7 éve volt) akkor Debrecenből rendeltem és 6500ft volt.....
A kuplunghoz rendeltem a GS esetében, de azt megörökölte ha minden igaz Tibkin (?)
Origi csomagolásban:-))) mert rájöttem hogy nem nyúlt az sehova, csak elforgott a feszítő csavar lent a dekninél:-)
Velem ez tavaly esett meg, igaz, nem alkatrész, hanem egyéb, kevésbé fontos dolgok miatt. Ezért kezdtem a motor-projektet idén már februárban, hogy a beígért dolgok a szezon kezdetére ide is érjenek. De utóbb én intéztem: az e-bay-ről rendeltem felső kormányvillát, és 1 hét alatt itt volt az USA-ból.
Amúgy hol lehet GS500-hoz bowdent venni? Mert én tudok gyártatni, az 5000 Ft / db. Meg hát a fékcső... Mert elviszem szervizbe átrakatni a kormányomat, és jópár ezer Ft-ot tudnék spórolni ezen.
Általában ez a 2 szervíz a Hollós volt (csak alkatrész ügyek, mert a szervízük GIGA drága egy melós számára) a másik a Full Gas....
Persze lehet hogy csak szerencsém volt....
Bár egy gáztolattyú vagy ülés-zár-szerkezet nem épp egy szimering ami minden nap kellhet.
Szóval ezért mondom, hogy lehet hogy mákom volt.
Én ezért nem is merek ritka vagy régi gépet venni.
Erre a RedBaron(m) a példa.
Az első gépemnél (TZR125) mindenre az volt a válasz: Japánból kell megrendelni......
Ez ugye kapásból giga árat, és giga várakozást jelentett zámomra, miközben pl. egy 1000ft-os bovdenről volt szó.
Csak ugye akkoriban még hol volt ennyi bolt, hol volt ennyi internetes oldal.....
Én is+untam a gs hangját,vagyis annak hiányát.Vettem1autóhoz való kivehető fojtással rendelkező végdobot(11500huf)bemenőcsövet levág,csatlakozó és1rögtönzött tartó fölhegeszt.Esztergáltattam csatlakozót(600huf anyaggal)felhegeszt.Dobot a tövénél levág,csőre is csatlakozó.Hegesztések lefest,összecsavaroz,és szép hangja lett.Fojtás nélkül vadállat
2-4 nap?Az jó.Nekem nem volt ilyen gördülékeny.Rendeltem a váltókarhoz szimeringe 1hét volt aztán rájöttem,hogy kell a kisláckerék mögé is.+rendeltem,kb1hét múlva telefonáltam érdeklődtem v.mi más cuccot,és rákérdeztem a szimeringre.Kérdezték,milyen szimering? Ekkor kérték el a telszámomat 3. alkalommal.3hét,6nap múlva szóltak,hogy megjött.Mondom ok mennyi pénz?Aszondja azt még nem tudom Egyébként ez a kedves hely a Motorváros.Nagyon a szívembe lopták magukat.
Hidegen a két henger-karbi konfiguráció nem egy óramű, pl. az első 5-10 mp katasztrófa, amikor nem tudja eldönteni, hogy mindkét henger menjen-e. Aztán pár perc melegítés és megnyugszik, de pl. amíg 1000 ford. környékén jár, sem túl egyenletes még. Ez ilyen technika, viszont üzemmelegen már finom. Az új gépeken ugye computer meg befecskendező van, az szépen szabályoz hidegen is, azért nincs ilyen jelenség.
Nekem is partner volt a "husáng", de a döntést az vitte el, hogy azokat anno (lehet még ma is?) 4000-renként kell szervízeltetni...
No az már azért nem kicsit luxus tétel, hiszen a Gs-el volt hogy 1 hónap alatt lenyomtam 6000-ret.....és ugye új motoronál ráadásul még garancia feltétel a szervízes szervízelés ami plusz-plusz-pklusz lóvé.....
TÉNY!
A Suzukik fényezése SZAR......
És elhoztam a Gs-t....volt benne 100km.....rádobtam a tankra a CORDURA kabátom és máris látszott, hogy "megkarcolódott" a lakk.....
DE!
Több százezerrel olcsóbb - mint bármelyik másik gép......
Akármelyik kategóriát nézzük......
Ellenben viszont?
Az alkatrészeknél visszajön a lé - mert akárhogy is nézzük a suzukinak az egyik legolcsóbb az alkatrészellátotsága......
És Én még se a GS-nél, se a banditnál nem tapasztaltam, hallotam olyan, hogy "JAPÁNBÓL KELL RENDELNI, vagy 2-3 hét......"
Áltlában max 2-3-4 nap és nálam volt.
Ha ma már ennyit írogatok, lenne még egy kérdésem. A GS-em hidegen nem túl finoman jár. Igazából egyáltalán nem vészes, de olyan mintha a két henger nem igazán lenne összhangban egymással. Ahogy melegszik, ez természetesen helyreáll, és szivató nélkül is szép, egyenletes az alapjárat. Most tartok nyolcezer km-nél.
Nálatok is ilyen enyhén zaklatott hidegen a hangja? Na ez konkrét megfogalmazás volt
Félreértés ne essék, nem OFF-olni akartam. Az ezer éves autóm technikailag egyszerű, mint a faék, semmi extra. Teszi a dolgát, és nem kell rá költeni. Kb a GS500 is ilyen, többek között ezért is vettem.
Ettől függetlenül a Hyosung-ok is nagyon feljövőben vannak, némelyik szép vas, lehet, h tartós is lesz. De a kínai motorokban még nem bíznék.
Ezen kívül az élet hoz furcsaságokat. Az olasz autókat átkozzák itthon, mert még mindig a 20 évvel ezelőtti sztereotípiákból élnek sokan. Ugyanígy, ha francia autó kerül szóba, előkerül a hentesbárd.
Nekem FIAT Punto-m van, újonnan vettük 5 éve, és azóta "haja szála nem görbült". OK, nem 100.000 km van benne, hanem 5 éves átlagos futásteljesítmény, 55.000. Ettől még nem lesz minden olasz autó ennyire megbízható, és a Punto a legnépszerűbb típusa a FIAT-nak, le is húzhatnák a rolót, ha sok panasz érkezne hozzájuk. (az új Bravo is eléggé eltalált típus)
A másik véglet a megbízhatóság hiedelme: azt hiszem, német és japán autó sosem romlik el, mégis, ha kifogok egy csapnivaló VW-t vagy Mitsubishi-t, máris átkoznám mindkét márka összes autóját.
Komplett 7-es BMW-ket hívtak már vissza, utóbb meg Toyotákat, a fék miatt.
A KIA és a Hyundai hatalmasat fejlődött az utóbbi években, de idehaza hány autós nyilatkozik pozitívan az újabb koreai autókról?
("ócska, gyenge pléhdobozok")
Szóval van ilyen is, olyan is, és csak nagyvonalakban mondható el, melyik márka mennyire megbízható. A német ADAC statisztikái mérvadóak lehetnek, amelyben látják, milyen autókhoz mentek ki (javították) legtöbbet, milyenhez legritkábban.
haver kocsival volt nekik sorompótól felig gyaloglás de mocival ez kiküszöbölhető sorompót kikerülve
(örülök h sikerült felkeltenem többek érdeklődését, már nagyon várom h csapatban túrázhassak, évadnyitóról lemaradva , utólag bánom)