Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért csak van ebben a made in - dologban valami. A huszonéves Audim gyári festésén még egy rozsdafolt sincs, ill. a motorhoz sem nyúlt senki. Persze akkor még nem négy-öt évre gyártottak egy autót. A parkolókban elég sok tíz év alatti autót látok, ami virágzásnak indult. Ezért nem hiszem, hogy csak túl lenne dimenzionálva a dolog.
A japán motorok is a megbízhatóságukról voltak híresek, ill. nem feltétlenül volt alattuk olajtócsa. Bár az tény, hogy a fényezés hagy kívánnivalót maga után. Meg a legtöbben úgyis garázsban tároljuk.
Kimondtad, lefordítom. A gondos gazda többet számít, mint, hogy hol szerelik össze a cuccost.

A made in- re reagálva: az én GS-em spanyol volt. Minden apró kütyüjében bent volt a Made in Japan. Az adattáblán volt csak megjegyezve, hogy összeszerelve Spanyolországban.
Még "csak" 73200 km. De nyáron meglesz az a 80e is.
hahó
még egy strigula behúzható a fejér megyei motorosokhoz (Aba)
/engem is érdekelne ez a Herend környéki felfedező gurulás/
15-20 év alatt bármelyik gyártmány összedől a rozsdától, ha nem kezelték, vagy lehet, még akkor is.
A német autók valóban, túl vannak hype-olva Magyarországon, talán a japánok is, de azok mögött van is tartalom.
Biztos, hogy a Made in ... Turkey (cska példa) nem azt jelenti, hogy Törökországban gyártva? Nem vennék rá mérget.
Ne is mondd. október óta már valami 30000 kilométert tettem meg azon a gyönyörű úton. Egy hónapja, ha tehetem a 6-oson járok!
Szerintem ez a Japánban készült dolog csak duma. A 15-20 éves japán autók dőlnek szét a rozsdától... tapasztalat sajnos. És az is echte Japanese. Ez ugyan úgy túl van ragozva nálunk, mint a VW. Mert itt vagyunk Magyarországon.
A fődarabok mind a felkelő nap országában kerülnek összeszerelésre (blokk, fékek, gumik, futómű) egyéb helyeken, csak "föstenek" és belecsavaroznak ezt-azt a vázba. Ebben van csak eltérés.
Az 51-es meg üres.
Ja nekem középsö fordulatszám tartományban elég jól szarakodott.
Erre próbáltam utalni... ezért nem értem hirtelen a sok bajos gépet. Hiszen itt a fórumon csak ezreléke lehet jelen a GS-es társadalomnak...
A másik kedvencemből, amin most kattogok, a Honda Transalp-ból sincs olyan sok eladó. Ugyanez a leosztás. Vehetnék egy 1995-öset (az utánit nem, mert addig készült Japánban), de egy ~15 éves motor?
Hetek óta alig ülök gép előtt. Ma emberi időben hazaértem. Áhhhh, patyomkivan ezzel a gályával... mingyá' megyek is alunnyi, csak osztom az eszet még egy kicsit.
"Amilyen sok rohangál a flaszteren, annyira kevés az eladó arányaiban."
Ez gondolom azt jelzi, hogy a tulajok maximálisan elégedettek.
Természetesen a "kevés az eladó" relatív
Ha be van állítva, akkor lehet benne 1-(2) lóerő. De a nyitott dob okozta "teljesítménynövekedést" a GS-nél nem hiszem, hogy érezni lehet. Inkább csak az érzet, hogy hangosabb, akkor biztos "nagyon is megy".
Érdekes ilyenkor egy előtte-utána mérést csinálni, csak hát ki a bánatnak van erre kétszer 10.000 Ft-ja. (ha nincs behangolva, akkor még teljesítménycsökkenés is lehet... ahogy JJ cikkezett róla)
Hogy hogy itt? Nincs más progi?
Mondom én... AZ.
szerintem nem változott.De annyit még neem motoroztam
Hazudós vagy.
Akkor jó!Mennyire érzed a gyorsitáskor másnak?
Rengeteg GS 500 van az utakon. Én nem tudok elmenni úgy motorozni, hogy egyel legalább ne találkozzak út közben... bárhol járok is. Amilyen sok rohangál a flaszteren, annyira kevés az eladó arányaiban. Ilyen az XJ600 Divesion is... jó kis paripák ezek.
Csaltam... majdnem 22.000 volt csak...
Példa Blue 68.000 km (spanyol), és az új gazdánál újabb tízezrek. És a másik példa Tibkin japán kiadásúja (mennyinél jársz? 80.000?). No meg azért én is elfogyasztottam majdnem 23.000-et vele.
Ma végre én is motorral mentem a dolgomra délután. Láttam egy GS500-ast bekanyarodni, pont olyan volt, mint az enyém.
Múltkor egy idősebb manusz gurult mellém a GS500-asával, és a hátsó csomagtartó után érdeklődött, hol szereltettem fel a motorra.
Lehet, hogy sokan vannak azok, akik nemhogy nem találják meg ezt a fórumot, de talán alig interneteznek.
A spanyolországi összeszerelésnél minden ugyan az, mint a 2001 előttieknél (japánoknál). Kivétel ez alól a festés, főleg a váz fényezése, és az én kormánycsapágyam zsír nélkül. A blokkok egyben érkeznek japánból a mai napig... ahhoz Pedró nem nyúl, csak becsavarozza. A fényezés viszont tényleg olyan amilyen, de semmi egyéb különbség... (persze, már nem állítható az első teló sem, és apróságok különböznek a modellváltás után)... ez csak túl van misztifikálva. Seemi jelentősége fődarab szempontjából, hogy japán-e vagy spanyol.
45-ösre csináltam a belső csövet és hát nagyon király lett. Igazábol szerintem lehetett volna hangosabb is de a haverok szerint igy a fasza.Eléggé megszenvedtem vele főleg a szétszedésnél de nem bántam meg.Nagyon frankó hangja van