Szerintem kezdenek megöregedni a spanyol gépek és kiderül, hogy azok nem bírják 10-20 évig . Illetve pontosítok: a japán gépek (hasraütés) 90%-a ment el 100K Km-t gond nélkül, a spanyoloknál ez csak 60%.
A különbséget te úgy érzékeled, mintha egyre több romlana el. Ráadásul új GS-ek nincsenek, hogy "higítsák" az arányt.
Háááá, de bammeg tényleg! Zsokec baját értem, mert mint kiderült összebarmolták a porlasztóját a "mesterek".
De sok problémát nem veszek. Persze, elég baj az, ha gyíkja van a mocinak, nem kell még tetézni az értetlenkedésemmel.
Akkor mostantól mindenki írja, be majd, hogy mi volt a hiba forrása, ne csak a problémát, az orvosságot is. Hiszen sorra olyan bajok keverednek elő, amihez nem sok tapasztalatunk volt eddig...
Mindig volt benne rendesen olaj? A levegőszűrőd tiszta? Fojtatlan?
Ha valamelyikre "nem" a válasz, akkor arrafelé kutakodj. Ha mindhárom "igenes", akkor méress egy kompressziót... mert az érzés csalóka... ha 2 éves, akkor még gariban is megoldható bármi.
Én ezt nem értem... kórság van, vagy járvány? Sorra pusztulnak el a itt a GS-ek?!
Valami prücök lesz itt, mert ez így nem járja. Hasraütök... a csapatban elmentünk vagy 500.000 kilométert összesen a GS-ekkel, oszt komolyabb bajság nem volt. Pedig van öreg is, fiatal is... kevés kilométeres is és olyan is, amiben majdnem 80.000 van. Háténeztnemértem...
haver szerint ha valaki akar eltud tévedni de zseblámpa meg paraszt ész visszavezet!
MA fehérváron a Szt. floriánnál a nagy Tesconál láttam egy fekete gs500E-t, én közvetlen a bejárathoz parkoltam a biciklikhez őmeg valahova be kocsik közé....mire rádobom a láncot már nemlátom sehol ......pedig beszerveztem volna fórumra meg túrákra .....de meglépett
Régota szenved a mocim.Teljesitménye nem a régi.
Eléggé gyenge fölleg 6.ban. 7000 fölé nehezen pörög fel.
Olyan mindha 6-ban eltünne a nyomaték.
Ma volt szervizbe,karbi tisztittás és szinkron.
Megnézettem a szelephézagot is,az jó volt.
De sajna a pacik nem jöttek vissza.
Valami ötlet?
Bedugom, elindulok, folyamatosan be van dugva, végig müködik, egyszer csak azt veszem észre, hogy merül a gps, nézem a töltöt, fél nap után oszt már kampó neki.
javasoljatok valami okosat, hova kössem be a szivargyújtót?
gondolkodnék azon, hogy a lámpáról/ban kötözködök, de felmerült a közvetlen aksira kötés gondolata is...
ő lenne az, ahol a kék tüske jelzi, Herend től északra, még énse jártam ott szal enyit tudok, vmeik házba egy aknaszerűségnél lelehet lemenni, onan meg végeláthatatlan szintek meg folyosók. jó szórakozást. akit még érdekel majd lebeszélünk egy túrát
Mennyinek kell lenni a minimális felszültségnek az aksiban az indításhoz?
Az leső lámpánál a csatinak mekkora feszültséget kell leadnia?(vagy ampert vagy valamit) Lényeg az hogy megolvasztotta az elő burát az előző tulaj. Nem tudom hogy erősebb izzót rakott bele vagy a szabvány izzó több hőt termel-e mint amit kéne.
útvonalat nézd ki google mapsból, elvileg sorompóval van elzárva de a motor befér mellete és így nekell gyalogolni fel a hegyre pár km-t:D:D
hajagostető a népies neve nekem aztmondták,
A TÖBBIEK MEG VÁRJANAK MEG H LESZERVEZŐDJÖN A TÚRA
Sportdob téma
Tipikus hiba szokott lenni, hogy túlságosan nyitott rendszert csinálnak, megszüntetnek minden fojtást. A gázcsere így felgyorsul, az égés nem fejeződik be a hengerben, a lángfront kicsap a szelepen keresztül a könyökbe. Eredmény: kipuff szelep beégés, elégés, könyök túlhevülés, stb.
Erőtlenedés: vegyünk egy egyszerű példát, próbálj meg felfújni egy lufit egy WCpapper gurigával, nem nagyon fog menni, erőlködhetsz ahogy akarsz.
A különbséget te úgy érzékeled, mintha egyre több romlana el. Ráadásul új GS-ek nincsenek, hogy "higítsák" az arányt.