Én nyáron 20w50-es ásványit vagy félszintits használtam......és soha semmi gondom nem volt......
A 10w40-est ajsd meg nyáron.......mondjuk egy 3-400km-es pályázás után kattogni fog a váltó és szó szerint be kell rugni a sebességet......
Amugy ha bemész egy szervízbe már ott is ezt mondják - és a garis motorkba is nyáron (20 fok fölött) már ezt teszik bele.
Persze 10w40 a jó!
De ugye alapesetben mikor valaki 10-30 fok közt haszálja a motort, és nincs üvegházhatás, meg világvége, meg 39 fokos nyári napok.....
De 39 fokban, szerinted a mentszél mit hűt rajta?
Szóval nyugodtan tegyél bele NYÁRON! 20w50-est is.....
Én a Valvoline Durablend (félszintis) és a Valvoline Motocycle (ásványi) használtam és ugye 68.000km-ert beletettem a GS-be.....
erik64 nagyon szépen köszönöm az infókat sokat segítettél:)de lenne még 1 kérdésem a gs 500 ba 10W40 olaj való!Lehet h hülye kérdés de sokak szerint a 15W50 olaj nem jó bele :( most nem tudom hogy döntsek te gs 500 ba tesztelted a repsol 15W50 et? előre is köszi szépes utat:)
Max 1-1-ben cseréd,hiszen egy régi jó GS is megér 4-500 e ft-ot és van rá kereslet. Ilyen ritka motorra, meg mindig kevesebb lesz az érdeklődő.
A használtauton is mind 500 alatt vannak.
Motorozásilag biztos elégedett leszel, csak ha költeni kell rá.....
Gabi! te olyan egyenesen ülsz, hogy rálátsz a tankra nem? Belerakod a tanktáskába, látod is, védett is , és szerelgetned se kell.
És meguszta egy babakocsi napernyő
Miéert az övé se sokkal fiatalabb, nem? Igaz még mindig gyártják (valahol) Viszont, mint az enyám, ritka jószág.Feltünt, hogy ennek forditott a telója az enyémnek meg nem, pedig az 2002-es, szoval 1 korosztállyal csak fiatalabb (Viszont nem is igen van 47mm-es telószára más motornak-ami nagyon jó rugózást eredményez-aszondják ,de a forditott mégjobbat.
Megjegyezném. hogy a GS00-ról egy más világba csöppenne!(nem félre érteni )
huu, felkínáltak egy Yamaha YZF 750 R-t cserére, kb 300 eurót kéne ráfizetnem, amit illik tudni róla:
ohlins állítható hátsó rugók, forditot villa, 2x 6 hengeres fékcilinderek elől, 95-ös kiadás, 56000 km, saját nevén van a motor, 2010.majuj 12.-éig van műszakizva, új zselés aku, új ngk gyertyák, új 5100as motul benne, új filter, új hátsó gumi, új lánc-fogaskerekek, új első plexi, gyári festés, csak a matricák hiányoznak az idomokról.....
na most....
Szivargyújtó aljzatot tettem a motorra, hogy tudjak a GPS-nek áramot adni. De valamiért a töltő kidöglik, már a másodikat csinálta ki. Nem a biztosítás száll el benne, egyszerűen kapufa.
Nektek miért nem döglik meg a töltő?
Egyszer egy ilyen a Főutcában megpróbálta rámhúzni a kormányt, de mivel a dugóban előtte is álltak, ezért nagyon nem sikerült neki :-). Egyértelmű volt, a tükrében megláttam, hogy észrevett és már indult is volna, megálltam mellette, integettem neki és huss
Kedvencem, amikor a dugóban vesztegel a 8...12 hengeres kopasz-kigyúrt / fehéringes, kakastaréj-hajú selyemfiú, és előbb a biciklis, majd a gyalogos is lehagyja.
Kihajtási díj, mire? A vidéki forgalom a legtöbb helyen maga a felüdülés a budapestihez képest. Párszor bekerültem dugóba Szegeden, és nem volt nagyobb, mint egy light-os szombat esti kocsikázás az Andrássy úton.
Még az OBI-s (akárhol) csipeszes lámpa is jó hozá.....SŐT!
Az kb 900ft, és csak a csipeszt kell leszedni róla.....
Ilyen csipesz van rajtuk....
Én nyáron 20w50-es ásványit vagy félszintits használtam......és soha semmi gondom nem volt......
A 10w40-est ajsd meg nyáron.......mondjuk egy 3-400km-es pályázás után kattogni fog a váltó és szó szerint be kell rugni a sebességet......
Amugy ha bemész egy szervízbe már ott is ezt mondják - és a garis motorkba is nyáron (20 fok fölött) már ezt teszik bele.
Persze 10w40 a jó!
De ugye alapesetben mikor valaki 10-30 fok közt haszálja a motort, és nincs üvegházhatás, meg világvége, meg 39 fokos nyári napok.....
De 39 fokban, szerinted a mentszél mit hűt rajta?
Szóval nyugodtan tegyél bele NYÁRON! 20w50-est is.....
Én a Valvoline Durablend (félszintis) és a Valvoline Motocycle (ásványi) használtam és ugye 68.000km-ert beletettem a GS-be.....
A használtauton is mind 500 alatt vannak.
Motorozásilag biztos elégedett leszel, csak ha költeni kell rá.....
Attól függetlenül még lehet az lesz.
És meguszta egy babakocsi napernyő
Megjegyezném. hogy a GS00-ról egy más világba csöppenne!(nem félre érteni )
Hol a tökbe vegyek " babakocsi-napernyő szorító" bilincset?!
ohlins állítható hátsó rugók, forditot villa, 2x 6 hengeres fékcilinderek elől, 95-ös kiadás, 56000 km, saját nevén van a motor, 2010.majuj 12.-éig van műszakizva, új zselés aku, új ngk gyertyák, új 5100as motul benne, új filter, új hátsó gumi, új lánc-fogaskerekek, új első plexi, gyári festés, csak a matricák hiányoznak az idomokról.....
na most....
Szivargyújtó aljzatot tettem a motorra, hogy tudjak a GPS-nek áramot adni. De valamiért a töltő kidöglik, már a másodikat csinálta ki. Nem a biztosítás száll el benne, egyszerűen kapufa.
Nektek miért nem döglik meg a töltő?
Szigorúan csak a kölcsönösség alapján.