mire kellene neked ilyen hosszu? Gondolom a bovdenre gondoltal. Itt van egy fickonak szervize, es magyaroktol hozza be a cuccot, bar fogalma sincs semmihez, de a lenyeg, hogy o a szaki. Ez is GS hez valo, szerinte. Pedig nem...
Én a bukócsövemet az Amargo Suzuki-nál vettem, 18.500 Ft. Eredeti Suzuki alkatrész. Szervizben rászerelik a motorodra. Az adatlapomon, a motoromról készült fotón láthatod.
..én 8000 forintért csináltattam az enyémet.. meg van gyengítve a felfogatásnál.. így még egy kevés energiát is elnyel..és remekül szuperál.. tesztelve
és a lábtartó ér le hamarabb egy normál méretű bukócsó esetén..
én tettem bele 10w40es motorbavaló motorolajat. kipróbáltam valami uj akciós terméket a louisbol (procycle) . Eddig castrolt öntöttem.
de eddig nem csuszott, most nemrégiben kezdett el, eleinte csak magasabb (kb 6000nél), most meg már szinte mikor odahuzom rendesebben nagyon is észrevehető...
már fél éve benne van ez az olaj. kb 500km van vele lefutva azóta.
Amikor olajcserére került a sor, kérdezősködtem ezügyben motorszerelő ismerősömtől. Kocsiba való olajat szerettem volna bele tenni, de erről gyorsan lebeszélt, mert az autós olajak tartalmaznak egy súrlódáscsökkentő adalékot, amitől a motor nedves kuplungja csúszni kezd, és ha ez megtörténik, már az olajcsere sem segít a helyzeten. Lehet, hogy a te motorodba is autóba való olajat tettek...ez csak tipp.
hát én beszarok. hazahoztam a mestertől a motort, kiderült, hogy ebben a karburátorban, már szinte semmi sem gyári, minden át van bütykölve, más dűzni (kissebb), fekete fedél belsején az ütközők letörve a nagyobb emelkedés érdekében... had ne soroljam...
na mind1, kilettek cserélve az elszakadt o-ringek, 128as dűzni lett beletéve, most karbi elméletileg 100%os. Fulladás még mindig jelen van, szóval nagyon sokmindent nem csinált a mester. oda is a 20euro, meg állitólag próbánál, mivel már nem volt benne sok, tankolt 6 litert, ami nemhiszem, hogy van benne annyi. Az még 7eu... Viszont ha PRI állásban van még hajtom, akkor nem fullad, de 150-nél nagyobb sebességről csak álmomban gondolkodhatok így is. Szóval valószínüleg csap csere lesz, először csak kölcsönbe, próba ként.
De ezt letudva, mármint a hiba okának kiszürését, előjött UJABB probléma. Mostmár nagyon mosoly szünet van kettőnk között. Elegem van.
A kuplungom csúszik. Állítani a bovdenen nem lehet. Vagyis lehet, de nem segít. Hétfőn csináltatok rá uj bovdent, legalább olyan lesz, mint kell. Multkor amit rendeltem, direkt GS-re, erre az évjáratra... stb, kb 10cm-vel hosszabb. Így kicsit ott van a lámpa elejénél a dudor vége. Na de nembaaaj, jó ez így nekem. Most nemtudom miért szarik a kuplungon egyre jobban, de ha nem a bovden a hibás, és megbolondulok.
Na és a légyegre térve, lehet valamit állítani a kuplungon? Vagy a legrosszabbra kell számitanom, pénzköltés megint? Az már nem fog menni....
bukócső
és a lábtartó ér le hamarabb egy normál méretű bukócsó esetén..
de eddig nem csuszott, most nemrégiben kezdett el, eleinte csak magasabb (kb 6000nél), most meg már szinte mikor odahuzom rendesebben nagyon is észrevehető...
már fél éve benne van ez az olaj. kb 500km van vele lefutva azóta.
De azért föl a fejjel! Semmi remény!...vagy de!
na mind1, kilettek cserélve az elszakadt o-ringek, 128as dűzni lett beletéve, most karbi elméletileg 100%os. Fulladás még mindig jelen van, szóval nagyon sokmindent nem csinált a mester. oda is a 20euro, meg állitólag próbánál, mivel már nem volt benne sok, tankolt 6 litert, ami nemhiszem, hogy van benne annyi. Az még 7eu... Viszont ha PRI állásban van még hajtom, akkor nem fullad, de 150-nél nagyobb sebességről csak álmomban gondolkodhatok így is. Szóval valószínüleg csap csere lesz, először csak kölcsönbe, próba ként.
De ezt letudva, mármint a hiba okának kiszürését, előjött UJABB probléma. Mostmár nagyon mosoly szünet van kettőnk között. Elegem van.
A kuplungom csúszik. Állítani a bovdenen nem lehet. Vagyis lehet, de nem segít. Hétfőn csináltatok rá uj bovdent, legalább olyan lesz, mint kell. Multkor amit rendeltem, direkt GS-re, erre az évjáratra... stb, kb 10cm-vel hosszabb. Így kicsit ott van a lámpa elejénél a dudor vége. Na de nembaaaj, jó ez így nekem. Most nemtudom miért szarik a kuplungon egyre jobban, de ha nem a bovden a hibás, és megbolondulok.
Na és a légyegre térve, lehet valamit állítani a kuplungon? Vagy a legrosszabbra kell számitanom, pénzköltés megint? Az már nem fog menni....