Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15e körül van a tartó+ táska a kelonál.

Vagy vedd meg a givimet.8e.1x használtam.
nah tegnap igen gyorsan elvettetük a bukógomba ötletem , nagyon nem ajánljátok? mert talán esztétikusabb mint egy bukó cső bár gondolom nem véd annyit.
megvan már a kuplung problémám is oldva, báris elméletben, holnap kapok egy szintén GS tulajtol már kipróbált alátéteket a kuplung rugói alá, majd szét kell szednem a motort, és azzal még kibirja az ausztriát, aztán meg.... ahh
nembaj, igy, hogy most nem birok motorozni a gs-el, kaptam egy 1100as dragit hajtani... <--- ilyen vigyorral mentem ma, azt nem lehet máshogy vezetni
keresgélek már egy ideje valamiféle gps tartót, de nem találok normálisat, esetleg valami javaslat? vizálló kéne meg persze occó egyszer láttam egy srácnál akivel túráztunk olyat hogy bevolt neki rakva egy gpstartó táskába ami átlászóvolt persze és hozzávolt a táska varva egy vasdaraboz azon meg bilincsvolt és úgy volt felrakva a kormányra és ha minden igaz ezt így vette valamelyik boltba pesten 10.000 huf alatt
az nálunk mind1, szar mindenhol, egy helyről hozzák.
nah pont ezt a típust utálom, csak azt nem értem hogy ők hol motoroznak ? vagy hol lehet ilyeneket fellelni mert interneten sem találkoztam még ilyen emberekkel meg nagyon élőben sem, persze látni láttam papucs poló feelinget de azt kinem
Vannak emberek akiknek felesleges magyarázni, mert egyszerűen nem értik meg a dolgokat.
és azt had kérdezzem meg hogy milyen kúton szoktál tankolni?
Végülis a mostani 600-as szériák elég picire sikerültek.Méretben.
amikor tettem AKról a különbözetit.. volt egy srác.. nem volt sok érzése a motorozáshoz, de legalább a többi hiányosságát akarta motorral kompenzálni. Beszélgettem vele, hogy mégis hogy képzeli el jogsiszerzés utána motoros karierrjét (még robogója se volt előtte). Gondoltam adok neki pár tippet, mit hol kb mennyiéert érdemes megvenni. Aztán minden jószándékom ellenére hagytam a gyereket a francba. Kijelentette, hogy minimum 750es gixxert fog venni, mert a 600as pici, és hogy sisakon kívül nem hajlandó semmi védőfelszerelésbe beruházni. Sisakot is csak azért vesz mert kötelező. Nem tudom él e még ilyen hozzáállással. Csak rontja a statisztikát...
hát jah vannak érdekes emberek.... szerencsére én nem ismerek egy ilyen embert sem talán azért is mert nem ís csípném őket! mikor a busán ott figyel rajta a 15.000 sisak meg stb... az elején volt mikor okoskodtam hogy ez miért kell az miért kell miért kell esett bukót cserélni stb... biztos tudjátok mire gondolok, de letettem erről a jószándékból jövő magyarázásra mikor egy gyereknek magyaráztam akinek az első mocija volt egy 400as bandit hogy 5 fokba miért nem torna cipőbe és két puloverbe kell motorozni a gyerek persze nem reagált semmi jó mondjuk a köv héten el is esett 80-al egy kanyarba és szarrá horzsolta a testét...és sztem azóta is az esett bukót hordja... a gyerek meg igen érdekeset eshetett bár mikor én elestem a mai napig nem értem hogy hogy ferdült el a kormányom bal fele is mikor csak a jobb oldalára estem...
ez még mindig jobb, mint hogy én tegnap kétszer is újjászülettem kis híján..

ma meg mentem egy tuning dt 80assal... a tulaj állítása szerint 26 lóerő.. mondjuk vígan ment 110zzel..
Halihó mindenkinek. Kifejezetten eseménydús 250 km van mögöttem.
Először is az M9-esen segítettem egy srácnak belökni egy gpz750-est. Ez még nem is lenne furcsa csak amíg megbeszéltük hogy be kéne lökni, tenyérnyi olajfolt lett a motorja alatt. Azt mondja, ez még a legkissebb baja, mondom akkor jó. 3.-ra sikerült is belökni, úgy hogy 3 henger járt. Mindegy elindult, ment is haza amíg jár a motor. Gondoltam megvan a napi jótétemény.

Megérkeztem Kaposvárra, lepakolok, aztán megyek is a környékbe még motorozni. Az elkerülő parkolójában látom gyülekeznek a motorosok, én is odamentem beszélgetni.
Egyszer csak látjuk hogy egy ER6n kawa jön a lekanyarodó sávon, aztán egyszer csak elesik. Teljesen egyenes úton a gyerek túlhúzta az első féket és kiesett alóla a motor. Volt rajta egy legolcsóbb bukó+ legolcsóbb kordura kabát kombó farmerral, és semmi baja nem lett. Pedig jött vagy 60-70el. A motoron se tűnt úgy hogy komoly a sérülés amíg jobban meg nem néztük. Az idomok sértetlenek, de hátul ledobta a láncot ami beszorult a lánckerék és a villa közzé, elől pedig kiszakadt a lánckerék és tört a blokk a lánckeréknél, eresztette az olajat.
Oké, mikor mindezt megállapítottuk, elkezdtük nézegetni a kawás mögött jövő srác hayabusáját. Az is érdekes darab. Már a gazdája is: pulóver + farmerban motorozik, a motorja 4 napja van meg, és ez neki az 1. motorja...
Aztán mikor a hayán néztük a lánc környékét kiderült hogy a hátsó lánckerék lötyög, és a lánc vagy 10 centit lötyögött le-fel annyira megnyúlt. Mondtuk hogy ha már a kawát úgyis futón viszik haza akkor inkább a hayát is dobják fel mellé.

Vannak érdekes emberek.
Jt lánckerék, és DID lánc VM erősített.
Repsol ásványi 15W-50 a legjobb bele.
www.nagyvas.hu
www.olajshop.hu
ja és igen 2007.12 havi Suzuki Gs 500 E tipusról van szó:)
Hello Szeretnék pár kérdést feltenni és tanácsokat kérni tapasztaltabb Gs tulajoktól!Olyan problémáim lennének,hogy 25000km er van a gs ben és szeretnék első hátsó lánckereket láncal cserélni mert eléggé megnyúlt a láncom hiába feszítek utánna pár km er után ugyan ugy meglazul szval szerintem cserés! bár a lánckerekek nem annyira kopottak de ugy tudom együtt kell cserélni a láncot a kerekekkel!szeretnék tanácsot kérni hogy milyen lánckereket láncot érdemes venni és hogy nem e tud valaki valami fain boltot ahonnan meg lehet rendelni jó áron!a következő kérdésem pedig az lenne hogy eddig szervízben cseréltek nekem olajat a motorban és a tapasztalataim nem a legjobbak a Castrol 10W40 olajról!csattog a váltóm néha nem veszi be az egyest piroslámpánál pl ha megállok és üresbe teszem 4. 5. között majdnem rendszerességgel üresbe kapcsolok:S sokak szerint az olaj a megoldás ezek problémáira! ha valaki tudna nekem segítséget nyujtan linkeket adni honnan érdemes olajat rendelni és milyet azt megköszönném! Előre is köszönöm szépen mindenkinek Üdv Széles utat Atis.
olvastam mar persze, nem az a gondom, azt mar el is felejtettem
szevasztok megtudjavalaki mondani hogy lehet kiccserélni a gs500f en a parkfényizzot.
ezt a cikket olvastad? sztem hasonló volt a problémája mint neked
http://www.akmt.hu/sufnituning...
Nekem is turakormany van, es ez itro hosszu. Amit csinaltatok, az volt fent tavalyig, meg el nem szakadt. Esetleg megmerhetem az hany cm
En is igy vagyok vele. Problema utan problema. En szivemet nem melegitette fel a kis gs.
Hasonló problémák tömeges sorozata miatt mondtam azt annó a kis GS-nek, hogy pááááá!

De a kuplung lehet, hogy még állítható, ha van a fedél alatt durva állító. Keresd meg Tsanyit (SV fórum) és Ő megmondja, hogy tud-e javítani, vagy elmondja, hogy van-e remény! Hidd el Ő egy mágus!
Igen, hosszabb bowden kellene nekem, de csak ha 5000 Ft alatt van és gyorsan megkapom (budapesti vagyok), mert egyébről én is tudok.
Túrakormányra való cseréhez kellhet nekem, hátha hosszabbra van szükség.