Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1. Olvastam a cikket ott láttam a gs-t is csak aztán feltünt a profilodban is

2. nah ilyen babakocsis izét meg majd szerzek a lomistol ha aktuális lesz a dolog és meglátom mit tudok vele kezdeni

3. köszönöm szépen
ÉS a fényképező - kamera tartó szett


ugyan ilyet lehet venni szebbet.....de nem jobbat:-)
Csak az így néz ki....és cakk-pakk 10-20.000ft a végösszeg mire minden megvan hozzá:
Ez a szett 11200ft pl...... és ugyan azt tudja....(4.-es kép)



és itt vannak a képek:
GPS TARTÓ!



Nekem egy Airis T920-asom van már lassan 3 éve.....


1., a hasidom valóban egy törött F-es idomból lett átalakítva.....
Szóval ezügyben azt kell szerezned:-)
A Bandithoz Én csináltam magamnak - mert nem vagyok hajlandó 40-50.000-ret kiadni egy müanyag elemért....
http://www.akmt.hu/sufnituning...

2., itt van a GPS helye és felfogatása....
Mint írtam kell hozzá:
- gyári tartója
- egy darabka alulemez, de lehet bármi relatíve
- egy darab babakocsis napernyő felfogató..... ilyen: 1-es kép

Ezen a képen ugyan ez a bilincs van ami nekem is van.
A végéből kiszedtem a flexi kart....simára reszeltem....oda megy be a GPS tartó....
Ahogy rászorítod a kormányra, önmagát is és a tartót is rögzíti.

Én itt szoktam videózni is.....így
Egy ilyet csináltam......és csak kiveszem a GPS tartót, és ezt teszem bele (2.-es kép)
ehez meg kell egy TESCÓS kis 3 lábú álvány (kb 900ft) meg egy laposvas......
így fordítható, de fix állvány kerül a mocira......
A régi samsung DV kamerám is itt volt....vagyis ha látsz videót, akkor az itt készült:
itt a teszt:-)
http://www.youtube.com/watch?v...

Egyetlen busz sokkal kevesebb szmogot okád ki, mintha a rajta utazó kb. 40 autós a saját autójával pöfögne. Pláne, ha "zöld" buszokat használ a BKV. Arra gondoltam, hogy sittszállító / földdel megrakott / üres teherautó-romok füstölnek az orrunk alá, és verik szét az aszfaltot.
Amig nincs megoldva rendesen a regi nullas gondja es a kelet-nyugati atmeno forgalom elvezetese addig a fizetos belvaros csak jo magyar lovelenyulas lesz.Amugy utalok bemenni pestre kocsiva foleg a parkolas miatt.
"A zöldkártya-engedélyeztetést pedig megszigorítani,"

HAHA--- akkor megszűnne a BKV , Mondjuk ez most sem kizárt :)
Budapest úthálózata valóban 100 évvel ezelőtti, koncentrikus, túlzsúfolt, és az M0-ás sem igazi megoldás a maga agyonzsúfolt kamionforgalmával, 2x2 szűk sávjával. Az kéne, mint Londonban: belvárosi behajtási díj. A zöldkártya-engedélyeztetést pedig megszigorítani, mert lehetetlen, hogy sűrű fekete és kék füstöt okádó tragacsok pöfögnek vígan akárhol.
3 sáv: lassan elvesznek egyet a buszoknak, egyet a parkolónak, ahol kettő sáv van ott meg leszűkitik, hogy a maradék egy sáv legyen a buszmegálló.
Az a gyanum, hogy nem akarják, hogy autóval közlekedjünk neked nem?
De otta azok a varosokban haladnak.Itt meg a 3 savoson egy teher es ket maruti 3 savban egymas melett megy 40 el.
20 éve rengeteget voltam Athénben- akkor még nem motoroztam- de autóval is nagy élmény: hatalmas forgalomban eszement száguldozás csak az számit kinek van az orra előrébb és ki gyorsul jobban.
Egy athéninek pesti forgalom egy béna, tehetetlen, szundikáló társaság.
Én csak azt mondom erre, hogy egyszer majd motorozzatok Athénban és Milánóban! Nagy élmény, Nekem elhihetitek!
Budapest ahhoz képest egy üres porfészek!
Blunál? A kérdést fel sem kell tenned... persze, hogy csinálta! (Kellett hozzá egy törött F-es idom... éppen volt egy... )
hogyne kéne minél olcsobb annál jobban megéri
most nézem hogy neked van/volt az a fasza hasidom a gs hez lehet hogy hülyekérdés de azt vetted vagy csináltad ?
Vízállóság: KÉPEN:-)))))


Nekem tudod miből van a tartom?
1db gyári tartó a GPS-hez
1db 20cm-es alulemez
1db babakocsi-napernyő szorító:-))))

Ennyi......ha kell részletes kép akkor szólj....
Van aki HD ra bukik van aki hifivel szerelt godwinget hajt es imadja esetleg gixxer ezressel megy le a hovat tengerpartra kavezni vagy simsonnal lengyelorszagba.Mindenki megtalalja mi a neki jo gep es ez a jo.
ez igaz a burgmannál jobb, de aki meg motorozni akar igen is menjen végig a létrán... bár akinek sok pénze van azt ez biztos nem érdekli
Mindent a maga helyén kell kezelni.Ez a gép azoknak készült akik kocsiból szállnának át motorra mert gyorsabban bejutnak az elővárosból a belvárosi melóba de idegenkednek a váltóval való gépészkedéstől és nem akarnak testes nagyrobit viszont azért néha kimerészkednének városon kívülre és tetszetős dögös csomgolás sem idegen tőlük.
Nyugaton sok az ilyen.Ha igény van ki is lehet elégíteni.Inkább ez mint egy 650-es burgman.
hát pedig már majdnem jobban tetszett mint a bmw f 800 st mert v2-es de így már annyira nem tetszik :s ez még nekem is sok pedig ami a bmw s1000RR-ben van elektronika az egytől egyig bejön nekem
..hát csak egyetemre járok. Meg ha valaki ismerős vesz vaterán itt ott cuccot akkor azt is én futárkodom le szegedre.. elég sokat motorozok pesten is. Pomáz-Árpádhíd-Hungáriakörút-M5 Auchan 14 perc.. mindezt délután kettőkor.. nem tűnik fel nekem motoron soha hogy nagy baj lenne

vagy délután 4kor gellérthegy-gödöllő 25 perc

mindenhova oda lehet érni időben
Persze hogy az.Egy álruhás Gilera GP 800.Városba ideális.Csak mocskos drága.De csinoska.
nemár hogy ez a moci automata váltós? pont most volt itt az egyik motorkiállításon azon röhögtem hogy van rajt kézifék
Ja és egész kellemes ha más gondolkodik helyettem így koncentrálhatok másra.Pl hogy ki akar éppen egy autóból kinyírni az idióta vezetésével.
Amúgy az utca/házszára vezetés a lényeg.Nem kell keresgélni semmit.Bár azért egy friss térkép és jó rendszer segít.
Őőőőőő izzéééééé.
Gondolkodtam eggy aprilia Mana 850-esen.
Miért nem.Me drága.