Olvastalak. Csak még nem találom a lyukat a seggemen... van minden. Írok e-mailt, mert kellene hozzá terület is. Mondjuk négyzetméter...
Estére jelentkezem.
Egyébként vidéken általában nem rosszak az utak, általában, ahogy-amerre tapasztaltam. Például az Északi-Középhegység úthálózatának egy (nemtom, mekkora) részét pár éve felújították, öröm volt ott kocsikázni. Amikor nagybátyám jön ide Budapestre, mindig mondja, hogy amint beér a városba, szívja a fogát, nehogy szétverje az út az autóját. Biztonságilag is gáz, mert a figyelmed jó részét lefoglalja, hogy kikerüld a gödröket, beesett vagy kiálló csatornafedeleket (miért van Budapesten 100.000 csatornafedél?! hogy még a felüljárók elejére--végére is jut belőlük 10 darab, szétszórva).
A főutak hibátlanok, a mellékutak foltosak, de nem rosszak (mondom min DL-es), de nem gsxrcbrzxfzr - nek való, de ha valaki beválallja akkor tudnia kell róla. Volt olyan 25 km ahol csak döngölt földut volt, de viszont tökéletes volt.
Egyszóval ha beveted magad a sürübe, akkor ne anyázz ha rossz utra tévedsz, de ezt válallod. A látvány viszont kárpotól mindenért, úgy jellemezném, hogy nem lehet elmesélni.
Hol vannak még ilyen jó kis bank által bevett motorok?
Ha meg tudod nézetni egy szakival, plusz elvinni egy körre, és beválik, akkor nagy baja nem lehet, nem?
Maci,
írtam neked levelet a gmail-os címedre, de akkor kérdezek itt.
Nem árultok véletlenül fűmagot? Meg gyomírtót telepítés elé, fű közé? Meg esetleg műtrágyát a fűnek? Ha már Kite...
Előre is kösz
Nekünk is az... mármint a Forint. Ezért nem is turkálunk a zsebedben.
Csak nagy volt a lelkesedés hirtelen... van ilyen. Majd lesz másik moci. A bank meg ilyen... ő kormányoz, a többiek meg mehetnek a sunyiba. Kell, vagy nem alapon működik... minden bankos ügylet.
Nem lehet kirpróbálni az udvaron sem, direkt megkérdeztem. A telepről meg semmilyen formában sem lehet kivinni. Álló helyzetben be lehet indítani és csókolom.
Amúgy, mint mondtam szabit is kivettem volna, sőt SV "szakértőt" is szereztem. Nem hiszem, hogy irreális elvárás lenne egy próbakör és egy független szervíz vizsgálata.
És valóban nem akarok annyira SV-t venni, hogy midnen áron beleugrojak.
Sajnos 1M Ft nekem túl nagy pénz ahhoz, hogy "csak úgy" elbaxxam.
Hát nem tudom, a te döntésed. Én biztos lemennék megnézni, mert nagyon szép állapotban van a képek szerint. És nem utolsó sorban ingyen van. De te még ebből is alkudnál. Kiváncsi lennék az arcodra, ha majd a GS-edért ajánlanak 300 ezret. És ha jól olvastam, ki lehet próbálni az udvaron. Persze egy magyarországnyi körre nem adják, de ez érthető is szerintem. Egy ilyen motornál a próba annyiból áll, hogy meg kell hallgatni a hangját, és egy kör erejéig felkapcsolni 6-dikba. Úgy nyavajogsz, mint aki nem is akarja megvenni.
Bocs, de kijött belőlem.
Nem, nem, nincs ez félreértve! Csak a fonal vége volt!
De azért azt gondolom, meg kell nézni azt a motort, mindent nem lehet "levelezőn" rendezni...
Persze beszélgetni lehet róla...
"És itt azért csak 1M Ft-ról van szó."
Ez félreérthető. Úgy értettem, hogy 1M Ft "hülyeségre" nem kevés pénz.
És amúgy képzeljétek magatokat egy olyan ember helyébe, aki tudja, hogy 2 hónapon belül visszavennék tőle a motort. Ti mit csinálnátok? Ti nyilván semmit, mert normális emberek vagytok, de a magyar társadalom többsége szerintem erősen "frusztrált" lenne egy ilyen helyzetben és igyekezne beszopatni a hitelezőjét...
Azt hiszem, hogy a magyar autópiac és a hitelbe kényszerített frusztrált tulajdonosok köre nem az a közeg, ahol én kipróbálás nélkül bármit is megvennék... És itt azért csak 1M Ft-ról van szó.
Alkudni amúgy nem lehet. Ezek ilyen banki visszavett szarok, szó szerint nulla rogalmassággal állnak a dologhoz. A kereskedő "kesergett" is, hogy ott rohad a sok szar a nyakán, mióta a bankkal szerződése van, mert ilyen feltételek mellett nem igazán viszik el tőle a cuccokat.
"18.000 kilométeres, megkímélt, 5 éves motorban"...
Na, mi pont ilyet vettünk Ádámnak... kipróbálás nélkül...Nagyon minimális az esély arra, hogy csak 120-nál derül ki valami...
Mellesleg kevesen tudják, de minden eladó 6 hónap garanciával tartozik "fő darabokra" eladás után!
Én elmennék megnézni, meghallgatni, alkudni,...megvenni.
Kicsi az esély rá, hogy valaki azért vett motort, hogy beletegyen 3000 kilométert, és szétküldje. Hogy aztán összetűzésbe kerüljön a bankkal. Én ebben kisebb rizikót látok, mint egy "18.000 kilométeres, megkímélt, 5 éves motorban"... Mondjuk a te döntésed! Mennyire akarod, mennyi a zseton hozzá, mennyire "azonnal kell". A képek alapján nem egy förmedvény...
"B@szni is és szüzen maradni egyszerre..."-nehéz lesz.
Szia!
Az SV sajnos felejtős. Nem lehet se kipróbálni, se szervízbe elvinni, pedig szabit és SV szakértőt is sikerült inzétni. Ez viszont így túl nagy rizikó. Tudom én, hogy csak 2 éves, de mivan ha... értitek. Ez sajnos Agyarország.
Nem baj, lesz még eladó SV. A GS úgyis tizede annyit veszít az értékéből, mint az SV, tehát az idő nekem dolgozik.
Estére jelentkezem.
A főutak hibátlanok, a mellékutak foltosak, de nem rosszak (mondom min DL-es), de nem gsxrcbrzxfzr - nek való, de ha valaki beválallja akkor tudnia kell róla. Volt olyan 25 km ahol csak döngölt földut volt, de viszont tökéletes volt.
Egyszóval ha beveted magad a sürübe, akkor ne anyázz ha rossz utra tévedsz, de ezt válallod. A látvány viszont kárpotól mindenért, úgy jellemezném, hogy nem lehet elmesélni.
Kimondtad a kulcsmondatot. Én nem sietek sehova.
Ha meg tudod nézetni egy szakival, plusz elvinni egy körre, és beválik, akkor nagy baja nem lehet, nem?
írtam neked levelet a gmail-os címedre, de akkor kérdezek itt.
Nem árultok véletlenül fűmagot? Meg gyomírtót telepítés elé, fű közé? Meg esetleg műtrágyát a fűnek? Ha már Kite...
Előre is kösz
Csak nagy volt a lelkesedés hirtelen... van ilyen. Majd lesz másik moci. A bank meg ilyen... ő kormányoz, a többiek meg mehetnek a sunyiba. Kell, vagy nem alapon működik... minden bankos ügylet.
Amúgy, mint mondtam szabit is kivettem volna, sőt SV "szakértőt" is szereztem. Nem hiszem, hogy irreális elvárás lenne egy próbakör és egy független szervíz vizsgálata.
És valóban nem akarok annyira SV-t venni, hogy midnen áron beleugrojak.
Sajnos 1M Ft nekem túl nagy pénz ahhoz, hogy "csak úgy" elbaxxam.
Ja, és este, munkaidő után.
Sajnálom Jegember, de ahogy írtad is, lesz itt még jó darab. Csak hagyjatok majd nekem is frankót, nekem van még pár évem vásárlásig:)
Bocs, de kijött belőlem.
De azért azt gondolom, meg kell nézni azt a motort, mindent nem lehet "levelezőn" rendezni...
Persze beszélgetni lehet róla...
Ez félreérthető. Úgy értettem, hogy 1M Ft "hülyeségre" nem kevés pénz.
És amúgy képzeljétek magatokat egy olyan ember helyébe, aki tudja, hogy 2 hónapon belül visszavennék tőle a motort. Ti mit csinálnátok? Ti nyilván semmit, mert normális emberek vagytok, de a magyar társadalom többsége szerintem erősen "frusztrált" lenne egy ilyen helyzetben és igyekezne beszopatni a hitelezőjét...
Alkudni amúgy nem lehet. Ezek ilyen banki visszavett szarok, szó szerint nulla rogalmassággal állnak a dologhoz. A kereskedő "kesergett" is, hogy ott rohad a sok szar a nyakán, mióta a bankkal szerződése van, mert ilyen feltételek mellett nem igazán viszik el tőle a cuccokat.
Itt nem hiszem, hogy lehet alkudni... maximum felfelé. Ez itten egy banki visszavett paripa... közel a "kiszálló" árhoz... gyanús.
Na, mi pont ilyet vettünk Ádámnak... kipróbálás nélkül...Nagyon minimális az esély arra, hogy csak 120-nál derül ki valami...
Mellesleg kevesen tudják, de minden eladó 6 hónap garanciával tartozik "fő darabokra" eladás után!
Én elmennék megnézni, meghallgatni, alkudni,...megvenni.
"B@szni is és szüzen maradni egyszerre..."-nehéz lesz.
Az SV sajnos felejtős. Nem lehet se kipróbálni, se szervízbe elvinni, pedig szabit és SV szakértőt is sikerült inzétni. Ez viszont így túl nagy rizikó. Tudom én, hogy csak 2 éves, de mivan ha... értitek. Ez sajnos Agyarország.
Nem baj, lesz még eladó SV. A GS úgyis tizede annyit veszít az értékéből, mint az SV, tehát az idő nekem dolgozik.
Útminőség?
Mikor megyünk?