A Padlógáz suliban tanultam, és a Duna Plazánál volt az oktatópálya.
Lényeg, hogy negyedannyit nem ér az a motor, mint amennyibe kerül. Olyan árszinten dobfékkel kiszúrni a vevők szemét?
Véletlenül nem a 27-es autósiskolában tanultál Erzsébeten?
Ezüst ER5, nyikorgó dobfék, széles kormány,800.000-ért vette az oktatóm.
Meglepődtem, hogy mennyire erőtlen a GS-hez képest, pedig 50 fölötti pacinak kéne benne lennie. Mondjuk tanulómotor, ergo 20-al pöszmörögnek vele többnyire. Be lehet kokszolódva a kipuffogója rendesen.
Most hogy mondod, nekem is a dákómat nyomta az a motor. ER-5-ön tanultam én is. A hátsó, tehervonathoz is méltatlan, nyekergő és gyenge dobfék sem volt kellemes, de gondoltam, úgysem az enyém, szívjon vele a tulaja, aki 800.000-te ad egy ilyenért, használtan.
ma voltam vezetni végre, a különbözetit kell leraknom és ER-5 el vezetek de már az első óra után szétnyomta a tö.öm a tank! A gs nem ilyen kényelmetlen ugye? jövöhéten végre meg lesz egyébként
Kipróbáltam a mágneseket a motoron,de minden alkalommal ott termett egy autó mögöttem!Viszont állithatom,hogy tökéletesen müködik,mint mágnes!Nem hagytam el,de a huruk nem érzékelte!De nem 100%!Tesztelem a GS-en is!
Lényeg, hogy negyedannyit nem ér az a motor, mint amennyibe kerül. Olyan árszinten dobfékkel kiszúrni a vevők szemét?
Műanyag = Olyan makromolekulás anyagok, amelyeket mesterséges úton hoznak létre.
De, mi az a műanyag?!
A titok olyan halmazállapot, ami alkoholban oldódik...
Ezüst ER5, nyikorgó dobfék, széles kormány,800.000-ért vette az oktatóm.
Meglepődtem, hogy mennyire erőtlen a GS-hez képest, pedig 50 fölötti pacinak kéne benne lennie. Mondjuk tanulómotor, ergo 20-al pöszmörögnek vele többnyire. Be lehet kokszolódva a kipuffogója rendesen.
Egyébként csak a szürke, lengyel gyártmányúakon műkszik!
Sajna, az enyém sem olyan!