Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, végül csak kibogoztam.
Írtam oda, hogy nem csak jó idő esetén, de ha sikerül pénteken átnézetnem a motoromat, tudok menni.
öööö... legyen aaaaa... hmm, az mindegy
Arra? Felest?
Mire iszunk?
mikó gyüttök mán errefelest?
Az AKMT-s oldalon van erre külön fórum, rajta az indulással, programokkal.
Én erre a témára nem emlékszem. Szerintem nem foglalkoztunk még vele. Semmi értelme ugyanis. Konkrétan indításkor, amikor nagy az áramigény, a lámpa elalszik. Viszont az akksinak jót tesz az indítózás előtti "járatás".
gONOSZTÖRP A NEVETEK fATYVAL!
Szombaton talizunk!
67688-as hsz.
67688-as hsz.
Ma ment annyit a bandit a teljesítmény padon!
próbálj meg együtt élni vele, indítás idejére asszem elalszik de ha nem akkor sincs semmi, az a parányi izzó nem sok vizet zavar.
ojan mint kocsiba az izzítás..ne fordítsd el a kulcsot ha nem akarod rögtön indítani a gépet, viszont ha indítod akor meg semmi gond az az izzó szinte 0 teljesítményt vesz fel
Helló! Láttam a szombati túra útvonalát, de semelyik oldalon nem találtam infót arra vonatkozóan, hogy mikor (és pontosan honnan?) indul az egész?
Asszem 9.00 a tali és 9.30 az indulás! Átlag tempó? Hát az attól függ ki megy elől! (Ha az Erik akkor 200-210 )
Sőt miatta lett koszos! A jól megtermett 32 kilójával ( de lehet, hogy van 34 is ) lenyomta a hátsó telót és azért csapott fől a sár!
Sziasztok!

Mikor van Biatorbágyon a tali? Azért kérdezem, mert én előreláthatólag Tatán fogom felvenni az utasom és valami kábé időpontot mondanom kellene neki.
Még sosem voltam ilyen sok emberrel túrán. Milyen átlagsebességgel érdemes számolni?
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Gs 500 f-es Suzukit, lehetne pár kérdésem?
Első, csinált-e valaki már olyant, hogy a gyújtás után ne világítson a lámpa, csak ha már jár a motor?
Biztosan már felmerült ez a kérdés, de nem biztos hogy megtalálnám.
Tudtam, hogy neked van igazad!
A mosás a gálya, a törülgetés már csak játék!
egyébként meg ő is rajta ült, amikor koszos lett.
szoval egyetértek Bálint 88-al,
Az utolsó két smile már tetszik! Fejlődsz!
Nída! esSO is vízöntő!
De a gálya- munkát a háztartási alkalmazottra bízza...
én ősszel 540 ért vettem a gépem 2004-es csúsztak vele ezért is fogadtam el az árát...am 23.000Km volt benne eredeti láncal és gumikkal, (ha képemet nézitek látható az oldaldeklin nincs a suzuki felirat, hejette a gyujtást eltakaró szürge házilag odatett kupoak)
szerintem ki kell fogni, szerencse IS kell hozzá!
NEM LEHET BELELÁTNI!(motorba h mi fog fojatni mi fog elkopni tönkremenni stb)
külső jeleket lánc gumi km óra stb lehet mahinálni,
Nem azért de most komolyan azt nézzük hogy valós-e a km? Ez Magyarország -tehát nem!

Szerintem egy 5-6-8 éves GS500-asban viszonylag nehéz nagy kárt tenni ez idő alatt hacsak nem vágátk úgy földhöz hogy a blokk vagy a váz nagyot kapott.
Ha most a km-órától elvonatkoztatunk, akkor esetleg láncot/ gumit kell cserélni -ezt belealkudhatjuk.
Egykerekezni nem lehet vele -vagyis nem jellemező, és nem is az a száguldozós masina amit 20000 km alatt szét lehet hajtani. Szóval szerintem itt nem az a kérdés hogy melyik miért szar hanem hogy melyik, miért jobb mint a másik.

Aztán javítsatok ki ha tévedek
www.nagyvas.hu
például.

Én ezzel letudtam a heti vizességet. Szombaton már csak ti ázhattok.