Németékhez is erősen benyomult az angol nyelv, így a Lajos német oldalán sem találtam mást, mint hogy Schutzwirkung (védőcucc), és Crash-Pads, ami már angol szó.
"Amúgy én következőnek egy naked SV650 -et szeretnék"
Én is. Illetve én nem, csak nézegetem .
Sajnos van 4 kritériumom, amit EGYSZERRE elég kevés motor tud teljesíteni. Ráadásul ebből egyik a formavilág, amin gyakorlatilag a mai motorok közül mindegyik elhasal.
hát igen gondolom nem volt könnyű felállítani de szerintem egy ilyen hölgynek mint te azért 4perc múlva akadt segítsége
és én meg abban bízom hogy többet nem kell fekvő helyzetből összeszedned a vasat
csak óvatosan
Azt se feledd, hogy azért az SV mérete jóval gyakoribb, mint a GS-é. Ha használt gumit nézel, sokkal hamarabb találsz SV-re valót, mint GS-re, nagyobb a választék, könnyebben találsz olyat, amit érdemes megvenni.
Sztem, ha korábbi GS-ed van, amin még csutka kormány van, akkor igazából nem lenne kényelemben olyan nagy változás. Nekem ilyen GS-em van, de tény, hogy az Mz után marha fura volt először, és kellett idő mire hozzászokott a csuklóm. Amúgy én következőnek egy naked SV650 -et szeretnék, marhára tetszik a formája, a hangja, mindene, de most még nincs meg rá a "kedv", meg a GS-t sem motoroztam még ki, akkor meg minek váltanék.
Valaki kérdezte: az évadnyitóra megy-e valaki délről? Jelentem, igen! Többen is. Mi konkrétan az 51-esről. Egyelőre nem tudok konkrétumot írni időpontilag, de majd kialakul. Legkésőbb péntek este.
Gumi pont nem mérvadó.Mert a legtöbben a tapadásra utaznak így nekik jelentősen jobban kopik.Viszont jó túra gumival lehet növelni de a gyári d220 is birja 18-20e ig.Igaz viszont nem tapad.Nagy dilemma.
Én pl használt pályás gumit raktam fel nem volt gáz az ára és jó nagyon.
A márkás is elromolhat, és a nónéjm is tarthat 5 évig. Ha nem vagy műszaki ember, és a környezetedben sincs, akkor célszerűbb a gondozásmentes, mert a simát havonta illik ellenőrizni.
A Varták amúgy elég jók.
Hát annyira azért nem motivál. Múltkor majdnem felhívtam egyet, hogy elmegyek megnézem, de aztán rájöttem, hogy úgysem venném meg. Tudod, már írtam itt is. "Csálék a hengerei" és rovarpofája van . Mellesleg ABS-esből 1 darab van, az is Győrben és az alapfeltélteleim egyike, hogy ABS legyen.
Az SV-seket kérem, hogy ne vegyék ezt magukra, a mai motorokkal mind az a bajom, hogy nekem nem tetszenek. De mivel mindenki ilyesmit gyárt, biztos nekem van ízlésficamom. Én a (soha nem érkező) GS II-re várok.
(Elnézést azoktól, akiknek ilyen van, biztos jó motor ez csak nekem nem tetszik!)
Ez annyira személyfüggő dolog. Alkati különbségek is sokat számítanak. Nincs jobb ötletem, mint valahogy ki kell próbálnod. Ráülni, esetleg menni egy kört vele. Szerintem tetszene neked. A költségekben meg nem olyan nagy a differencia, ha az ember vigyáz rá...
tudod az a hülye aki mondja szindróma :D:D szerintem félnek tőle hogy jobban kened mint ők szerintem igen is ha egy lány motorozni akar akkor tegye sőtt én szerény szeméjem még segítek is ha tudok fordulj bátran hozzám
remélem nem veszed ezt tolakodásnak csak mint motoros a motorossal :D
És vajon egy GS kényelmesebb?
Amúgy beleolvastam az SV fórumba és a fogyasztására 5-7 litert írtak, egy hátsó gumi meg 1,5x annyiba kerül.
Meg gondolom úgy általában minden 1,5x annyiba kerül. Injektoros, ABS-es, nakedet "akarok" (az akarok erős túlzás).
Én is. Illetve én nem, csak nézegetem .
Sajnos van 4 kritériumom, amit EGYSZERRE elég kevés motor tud teljesíteni. Ráadásul ebből egyik a formavilág, amin gyakorlatilag a mai motorok közül mindegyik elhasal.
Mindenki állt és nézte hogy szerencsétlenkedek
A bukó gombát hogy kell írni németül.. lécci valaki mondja meg
és én meg abban bízom hogy többet nem kell fekvő helyzetből összeszedned a vasat
csak óvatosan
de azért mikor elborultam vele és nem bírtam felállítani, elgondolkoztam rajta, hogy talán tényleg nem lányoknak való hobbi :)
Én pl használt pályás gumit raktam fel nem volt gáz az ára és jó nagyon.
A Varták amúgy elég jók.
Az SV-seket kérem, hogy ne vegyék ezt magukra, a mai motorokkal mind az a bajom, hogy nekem nem tetszenek. De mivel mindenki ilyesmit gyárt, biztos nekem van ízlésficamom. Én a (soha nem érkező) GS II-re várok.
(Elnézést azoktól, akiknek ilyen van, biztos jó motor ez csak nekem nem tetszik!)
remélem nem veszed ezt tolakodásnak csak mint motoros a motorossal :D
Amúgy beleolvastam az SV fórumba és a fogyasztására 5-7 litert írtak, egy hátsó gumi meg 1,5x annyiba kerül.
Meg gondolom úgy általában minden 1,5x annyiba kerül. Injektoros, ABS-es, nakedet "akarok" (az akarok erős túlzás).