De a politikát légyszi hagyd a másik asztalon......mert ebből mindig csak baj van....és nem szeretnék megint nem bejönni ide napokig.
Ez a gép?
Állapotra szép.....Nagyon vigyázott rá a gazdi......
Ellenben nekem ez meg a láncnál gyanús......
No meg az aranyszabály:-))) Amint hónapok téméja mindig:
MINDEN ELADÓ MOTOR 10-30.000km-es? Teljesen mindegy hány éves!
Én a gyári regina láncot 32.000-nél cseréltem le......az erősített DID láncot meg 34.000-nél......
Itt a láncfeszítő majdnem gyári állapotban van (középen)....vagyis lehet hogy új a lánc (amúgy is szépen csillog)
23.000 alatt még a Banditba se kellett láncot cserélni.....
Ellenben 23.000-nél már huzogatni kell a láncot....vagyis nem lenne középen.
De ez már akkor is korektebb gép.
Azt fogad el, hogy 3-4 éves motort nem igazán találsz 30-40.000km alatt.... (Én 3 év alatt 68.000-ret tettem bele).....
Évente aki alig motorozik, az is beletesz 4-5000-ret....és ha így számolunk akkor máris megvan a 30.000km - vagyis az új lánc.
DE! Természetesen LEHET hogy Én tévedek...... (bár ebben az esetben meg tuti hogy szakaszosan van megnyúlva már a lánc - azt meg Te is megtudod nézni)
köszönöm a segitő válaszokat a motorvétellel kapcsolatban lemondtam róla(persze nem a motorozásról , csak a Csabairól
ki is néztem 1 másikat, vélemény? (bocsi h mindig ezzel jövök csak nem akarok sok pénzt kiadni 1...) olvastam már sok olyan esetet sajnos h mennyi pénzért miket vettek emberek...
Igen, bár az tény hogy az ipse szerint ez gyári minőségű fényezés lett volna. Csak sajna nem volt ennyi dellám, meg szívesen próbálkozok, csak hát sok meló, és nekem a tanulópénz sem volt eddig kevés, és nincs is még kész.
abszolút nem vagyok járatos ilyesmiben, de hátha valakinek volt mostanában ebben tapasztalata: mennyiért fényeznek műanyag idomot? pl egy F-es fejidomját és/vagy oldalidomjait?
Nem én már nem tanulok sajna.Az órát még nem mértem össze senkiével,mihelyst lesz rá lehetőségem kipróbálom.Mikor még 125-ös DT-m volt akkor jött1haver 125-ös NSR-el mondtam beállok 90-re aztán a pihenőnél kérdezte,hogy mért megyek 100-al.Ilyenek az órák.Megyek kerülök1-et.
Tudom, hogy az a jó leírás, amit vázoltál, de én attól még ráülve állítok 2 centit. - mivel terheléstől megfeszül a lánc, mert a két tengely nem koncentrikus.
És szerintem inkább legyen fél centivel lazább, mint feszesebb.
De ezt nem kell utánozni, spanolja csak nyugodtan mindenki gitárhúrrá.
Nálunk a 2 éves autónál lb 8%, a 12 évesnél 5%, a gsnél meg kb 10% csalás van.
Érdemes egyszer összenézni GPS-szel, mert akkor tudod utánna, hogy mennyi is az annyi...
Én náluk vettem a mocit, garanciát nem vállalnak, és mint itt valaki egyszer megjegyezte, nem is nagyon értenek a mocikhoz.
Nekem szerencsém volt a mocekkal, legalábbis eddig (8000 km), de ezt nem akarom elkiabálni
Az autók órája is csal tapasztalataim szerint felfele 6-10%-ot (gyorshajtásnál jól jöhet) , legalábbis GPS-hez viszonyítva. A GS-ét még nem néztem, egyszer volt egy Aprilia-m, az pontos volt (szerintem véletlenül jött össze az olaszoknak)
Kicsivel több önbizalmat! De komolyan!
Számomra eleve nagy és tiszteletre méltó dolog, hogy motoroztok, ti hölgyek. De eleve "hátrébb rakjátok" magatokat...de nagyon nincs miért. Na! Ez van!
A nagy oldalidomokat szokták 20-25.-ért....