Tavaly júniusban, amikor motorvásárlás előtt álltam, egy fazon elvitt engem utasként az SV650-esén. Egyenes szakaszon húzott neki egy erőset, és majdnem leszakadt a fejem, olyat gyorsult. Baromi nagy nyomatéka van, két embert meg sem érez, hátmég milyen lehet, ha egyedül ülsz rajta. Kissé drágább volt, mint gondoltam kiadni pénzt motorra, de életveszélyes is lett volna 1. nagymotornak, mégha ésszel is vezetek.
SV megvolt, GS még nem...
Erős, mint állat, de nagyon kezes, ki van találva teljesen! Nekem (pocsakos, DL-hez szokottan) nem túl kényelmes, de meg lehet szokni. 500 km-t nem vállalnék be egy popóval vele...viszont kimondottan élmény motorozni vele...
szia bukógomba minden esetben hidd el jobban is néz ki meg funkcionális is az idom feléd eső utolsó csavarjának helyére be tudod tenni és az sokat számít
Szia! A Szentendrei úti Suzuki boltban (új Suzuki motorok, alkatrészek) kapható eredeti GS 500 bukócső, 13.000 Ft-ért. Tavaly vettem, 1,5 hetet kellett rá várni. Most hirtelen nem tudom a honlapcímét, de vhol megvan.
Én a Bécsi út - Vörösvári úti kereszteződéstől tovább haladva megyek fel az Árpád hídra a Vörösvári úton, 7:00 óra körül.
én is mindig nézem a fekete-ezüst GS500-asokat, és úgy látom, nincs túl sok belőlük.
akkor majd let's come together...
Szerintem tavaly találkoztunk párszor a Szentendrei úton a Batthyány tér felé... Arra suhanok dógozni 7.30 körül. A fekete gs-eket észre szoktam venni. Meg van egy másik pógártárs az útvonalon citromsárga gs-sel is. Eccer összejövünk...
Most átköltöztek a régi Szentendrei útra (korábban a külső Bécsi úton voltak). Nekem ők szerelték fel a bukócsövemet (ami 13ezer Ft volt, eredeti Suzuki alkatrész), cserélték ki az első csapágyat, és cserélték a két kerékgumit. Van mindenféle ketyeréjük.
Helló!
Én a Kék Holdnál jártam tavaly júliusban, és elég korrektek voltak. Most kértem tőlük is és más szervizektől is árajánlatokat.
(szintén szezon előtti átvizsgálás + karbiszinkron és szelephézag-állítás)
Ha van eredmény, szólok. Illetve kíváncsian várom mások tapasztalatait is.
Nem rossz dolog a bukócső, és lehet is kapni a GS-hez, vagy akár rendelni, E-bay-en pl egész barátságos áron is láttam. A gáz az, hogy szerintem a bukócső "csak" a blokkot védi, de az idom így is sérül. Az ellen tényleg max a bukógomba véd. Viszont sztem a gombát és a csövet is meg lehet csinálni/tatni hozzáértővel, azt hiszem csövet pl zsokec csinált magának itt a fórumon, és teljesen jónak tűnik képről. Ha készen akarsz venni, akkor azért sztem 25-30 rugót rá kell szánni, az tény mondjuk, hogy festeni még drágább.
Nem láttam még ilyen motoron bukócsövet, de ha azt mondjátok nagyon gagyin néz ki akkor inkább lemondok róla :)
Tavaly vettem a motort, ősszel sikerült is eldőlnöm vele akkor határoztam el, hogy veszek rá. Nem olyan régóta van meg a jogsim, úgy hogy meg van rá minden esély hogy fogok még esni vele, az újra fényezés pedig elég drága mulatság :(
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Budapesten jó szervizt gs500 pacihoz? Eddig Csillaghegyre jártam az Amargoba, de volt pár furcsa tapasztalatom szerviz után hazafelé. Nem légtelenített fék, nem rögzített első sárvédő, ilyesmi. Szóval ha esetleg valakinek van pozitív tapasztalata azt szívesen veszem. Egyébként csak a szokásos szezon előtti szervizre kéne...
gs500f-re bukógomba... megfutottam anno ezt a kört én is, bár inkább eső utáni köpönyegként, mert nekem 2 naposan sztenderről dőlt el amíg arra vártam, hoyg bemelegedjen
nos: amire jutottam: találtam rá való bukógombát, azt hiszem a louis-ban, valami kis puig volt, nem is horror pénzért (na jó, ez relatív), de aztán beszélgettem a srácokkal a márkaszervízben, s valahol a végeredmény az lett, hogy ahová a bukógombát szerelni lehet, az olyan mélyen van belül az idom alatt, hogy a bukógomba szára elég hosszú ahhoz, hoyg egy esetleges borulás esetén habár az idomot megvédi, de mintegy erőkart képezve, a vázat tudná megcsavarni, vagy legalábbis görbíteni-hajlítani, vagyis roszabbul járok, mint ha az idom törik, így letettem róla.
De ez csak egy vélemyény volt, mindenesetre itt valakinek a fórumon is van/volt olyan F-ese, amire tett bukócsövet, de az meg ízlés kérdése, hoyg kinek tetszik és kinek nem.
Nagyon jó volt ez a hétvége! Tegnap egész délután nyeregben voltam. Végre kezdek hozzásztokni a jószághoz, de sok apró hibáját is kezdem megtalálni. Alapjáraton néha csattan valami a blokkban, és 500-at visszaesik a fordulatszám. Kell ezért aggódnom?
Más:
Dél Bp. felől megy valaki 27-én? esetleg találkozhatnánk valahol a 0 -son, és gurulhatnánk együtt.
Erős, mint állat, de nagyon kezes, ki van találva teljesen! Nekem (pocsakos, DL-hez szokottan) nem túl kényelmes, de meg lehet szokni. 500 km-t nem vállalnék be egy popóval vele...viszont kimondottan élmény motorozni vele...
sok baleset mentes utat
puszi Peti
http://www.prpkft.hu/motor-akk...
Most jött meg tegnap, beraktam és már mentem is...!
Ócsó
Most szerezte jó áron az akksiját,mert az övé is behalt!
én is mindig nézem a fekete-ezüst GS500-asokat, és úgy látom, nincs túl sok belőlük.
akkor majd let's come together...
Az jó helyen van nekem, lényegében majdnem ugyanoda kéne vinnem a mocit mint tavaly.
Én a Kék Holdnál jártam tavaly júliusban, és elég korrektek voltak. Most kértem tőlük is és más szervizektől is árajánlatokat.
(szintén szezon előtti átvizsgálás + karbiszinkron és szelephézag-állítás)
Ha van eredmény, szólok. Illetve kíváncsian várom mások tapasztalatait is.
Tavaly vettem a motort, ősszel sikerült is eldőlnöm vele akkor határoztam el, hogy veszek rá. Nem olyan régóta van meg a jogsim, úgy hogy meg van rá minden esély hogy fogok még esni vele, az újra fényezés pedig elég drága mulatság :(
Tudnátok ajánlani Budapesten jó szervizt gs500 pacihoz? Eddig Csillaghegyre jártam az Amargoba, de volt pár furcsa tapasztalatom szerviz után hazafelé. Nem légtelenített fék, nem rögzített első sárvédő, ilyesmi. Szóval ha esetleg valakinek van pozitív tapasztalata azt szívesen veszem. Egyébként csak a szokásos szezon előtti szervizre kéne...
(pontosabban Óbuda felől)
nos: amire jutottam: találtam rá való bukógombát, azt hiszem a louis-ban, valami kis puig volt, nem is horror pénzért (na jó, ez relatív), de aztán beszélgettem a srácokkal a márkaszervízben, s valahol a végeredmény az lett, hogy ahová a bukógombát szerelni lehet, az olyan mélyen van belül az idom alatt, hogy a bukógomba szára elég hosszú ahhoz, hoyg egy esetleges borulás esetén habár az idomot megvédi, de mintegy erőkart képezve, a vázat tudná megcsavarni, vagy legalábbis görbíteni-hajlítani, vagyis roszabbul járok, mint ha az idom törik, így letettem róla.
De ez csak egy vélemyény volt, mindenesetre itt valakinek a fórumon is van/volt olyan F-ese, amire tett bukócsövet, de az meg ízlés kérdése, hoyg kinek tetszik és kinek nem.
Más:
Dél Bp. felől megy valaki 27-én? esetleg találkozhatnánk valahol a 0 -son, és gurulhatnánk együtt.