A múlt héten vettem egy 2007-es évjáratú, szép állapotú GS500E-t. Hosszas tépelődés után esett a választás erre a gépre. Eredetileg cruisert szerettem volna, de a naked kategória ésszerűbb választásnak tűnt. Kawasaki ER-5, Honda CBF500 és 600N jöhetett még szóba, de végül a GS500 mellett döntöttem.
A kinézet, fenntartási költség és az egyszerűség voltak az érvek, valamint ilyen motoron is vizsgáztam. Eddig kb. 500 km-t mentem a géppel, ezidáig megfelel az elvárásaimnak. A fogyasztása átlag 4,3 l/100 km volt. Az előző gépem egy 250-es, de a GS-sel hosszabb túrákba is belevágnék.
Van egy hátsó dobozom, amihez tartó konzolt kellene szereznem. A neten a képek alapján kétféle rögzítést láttam. Az egyik az utas kapaszkodója helyett (ezt a megoldást szeretném kevésbé), a másik a hátsó szárny alatt volt rögzítve.
A beszerzésben, elkészítésben ha valaki tud reális áron segíteni, kérlek írjatok! Előre is köszönöm.
Ha van ötletem leírom, szívesen, de leginkább én is arra tudok hagyatkozni, amit innen onnan hallottam. Streetfightereknél meg szokták fúrni a kormány kiflit, és abba tesznek magasítót. A túra kormány helyett pedig én is azt hallottam, hogy Etz-t kell belerakni. Attól meg ne félj, hogy Mz cucc, vannak dolgok, amik szar minőségűek, ez tény, de azért ez a kormány frankó, több helyről is hallottam h használják, ugye Erik is ezt írta. Vagy akkor ha találtál, vegyél másik kiflit, és sztem egy bütyköléssel megvan oldva az egész. Én mondjuk inkább megedzem a csuklóm, mert ha meglesz egyszer az SV, nem akarok újra kínlódni !
Ezért beállította a szinkront amin alig kellett állítani, meg átnézte a motort, hogy minden rendben van-e. A végén ment egy kört állított picit a kuplungomon és ennyi. Azt mondta 30000-nél vigyem vissza szelephézagra, most 26000-nál járok.
Csupán egy tapasztalatot írtam le, igazából pozitívnak mondanám, korrekt volt.
Köszi, ez nagy segítség nekem!
ez az MZ kormány egyébként erős, úgy értem, nincs vele semmi baj, csak mert MZ? (a Mofakernél vettem a Heidenau gumikat, legalább visszajárok)
olyan vagy mint egyik barátnőm, mintha őt hallanám
ami a gs-sv közti különbséget illeti, volt mindkettőhöz szerencsém, meg még van is , az sv 02es, csutkakormányos, éshát nemigazán olyan kényelmes, mint a túrakormányos gs. de erőre, ill kezelhetőségre nagyon bejön, sőt, a nyitott kéménye... uhuuu, isteni hang
Eszedbe ne jusson 12ezerért túrakormányt venni!
A túrakormány mindenben megegyezik az ETZ-ével,és csak 2000ft
nekem is az van a Banditon! www.mofaker.hu
Egy csaj mindíg fel tudja állítani az enyémet!
Én viszont segítek felállítani a tiédet!De azért ne dobd el sűrűn a vasat mert megcsunyul és akkor lehet sminkelni!
Egyik projektem most, hogy a csutkakormányomat túrára cseréljem le. Nem szeretem ezt a kényelmetlen, ráhajolós testtartást.
Láttam ebay-en használt felső villát kb. 6000 Ft-ért, túrakormány meg van 12.000-ért. Ha van jó ötleted, szólsz nekem, légyszi?
(elötte ránézteg már szelephézagra a gépeden?)