Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kuplung? ti használtok olyat? én csak lefelé váltásnál.. kettes felett szinte soha.. meg minek is? ha érzed a ritmust felesleges.. mindefnéle torpanás, kattanás nélkül beveszi a fokozatokat
ja igen 6 ba voltam és aszitem azon a zöldön még átmegyek vagyis már csak sárga, de inkább mégse (főleg h esett)
énis nyomtam simsonon és igen az első teló kicsit puhácska (nekem könnyezik az olaj az egyik telóból ezért ha szimeringet cserélünk rajta másik olajat tezsek bele h keményebb legyen vagy többet )
A kuplung valóban más mint a simsonon volt de szerintem tökéletes...én imádom a mocim a váltó és akuplung...kurvajól kezelhető, anyi h ma lámpánál hirtelen kelett megálni és tövig behúzott kuplungal nemtuttam sorba lepakolni üresig hanem valahol 3-4 környékén enyhén rákellet csúsztani a kuplungot mert nemment tovább....remélem ez másnál is ígyvan
(annó tanulómotoromon volt ez MINDÍG ha már két sebeséget kelet váltanom rákellet csúsztani az egy lestrapált gép volt.....csak gyakorlott simsonosok tudtákmotorozni..ja és vizsgázni rajta
full kezdőt megnéztem volna rajta
Nekem sajnos a hely nagy részét a tárcsazár foglalja el, amiből egy jó batár darabot sikerült megvenni annak idején. Eü csomag meg izzókészlet nem is volt benne, mikor vettem, de asszem most be kel őket szereznem, mert megy műszakira, és hát nehogy bele kössenek.
A váltó keménysége relatív, én a sajátomat nem érzem annak, de ez a használt olajtól is függ. Ha veszi szépen a fokozatot erőlködés nélkül, és működik rendesen, akkor nincs baj, ez ilyen. A telóhoz pedig szokj hozzá, nagyon puha, de minden gs ilyen, vagy lehet venni bele progresszív rugót, illetve kicsit sűrűbb olajjal is fel lehet tölteni. Én valószínűleg az utóbbit fogom majd megcsinálni, az Mz-nél csodákat művelt az olajcsere, sokkal jobban vezethető motort kaptam vissza, és ez még viszonylag pénztárcabarát megoldás.
a puha telo az tipushiba.
nekem valtoval nincs gondom, nem mondom, hogy annyira puha mint egy gsx-ré, de nem mondanám keménynek az enyém
Lehet, hogy én is megcsinálom magam, nem hiszem hogy olyan vészes.
A 6000 Ft/óradíj tényleg csúnya dolog, de mivel most vettem a motort 3 hete, szerettem volna ha egy szerelő is látja és "átnézi", meghallgatja , ennyit megért nekem.
Az olajjal nem foglakozom egyenlőre, csak ha durvul a dolog.

Amúgy nektek is kemény a váltó?
Nekem valahogy keménynek tűnik. Még csak ismerkedem a típussal, nehéz viszonyítani. Ez előtt Simsonnal toltam évekig, még annak is finomabb váltója volt.
Az első teló meg elég puha, ha véletlen betalálok egy kátyút, nem kizárt hogy koppan a teló. :(
mi már szedtük szét egyszer, szintén pakolás csere végett, és nem kellett kivenni a blokkot, anélkül is ment.
micsoda?
én lovasberényből fehérvárra lenék közelebb ilyen téren
4500-b emegcsinálták a karbiszinkront?
A fehérvári FullGas-ról milyen tapasztalataitok vannak?

Egyébként 940e-ért vettem, nemrég volt 6ezres szervizen.
Tavaly a fehérvári FullGas 4500as óradíjban volt.....
A faluban a motorszerelő srác is simán elkér 6000-ret.....
Szóval sok......


GS-nél sajna ki kell szedni a blokkot ha le akarod szedni a tetejét....hiszen ott a váz...
Hello.

Korábbiakra is reagálva:

Én szerintem akkor már megcsináltattam volna a szelephézag állítást is, ne kelljen 4000km múlva visszamenni, mert az hamar megvan és igazából csak nyűg.

A hengerfejjel kapcsolatban nem vagyok benne biztos hogy ki kell venni hozzá blokkot, de ezt majd az okosabbak megmondják. Amúgy meg ha nem fogy vészes mennyiségben az olaj akkor nem biztos hogy hozzá kell nyúlni.

Ha jól olvastam te Suzuki márkaszervizbe hordod. Szerintem keress valami hozzáértő szerelőt aki jobb áron megtudja csinálni, mert a 6000/óra láttán majdnem leestem a székről - persze lehet csak nem követem az árakat.
Normális volt inkább.....

Én 40.000-nál vittem elsőre......2 pogácsa....
60.000-nél másodszorra 3 pogácsa......

Pogácsa = csere.....

Szóval 24.-nél HA JÓ GAZDA VAGY akkor baromság.......
Persze ha széthajtod, hidegen téped neki, nem cserész olajat...stb, akkor meg tök mindegy.....szét fog hullani alatad....
Helló! Nekem ő dobta a motorom hátuljára a csomagtartó konzolt:
http://www.vatera.hu/doboztart...
hívd fel előtte, hogy van-e neki GS 500-ra. általában van, mert külön ahhoz is gyárt. kimész hozzá, és felszereli 10 perc alatt.
meglehet kérdezni h menyiért jutottál hozzá?
Amúgy szerintem jó helyre kerültél, mert itt is van 4 ......őőőő....vagy 5 leányzó, akik keményen húzzák a gázt.
6000 km van benne, még minden eredeti rajta.
Hú, de szép megkímélt gép! Gratulálok hozzá!
Nyugodtan bevállalhatsz vele hosszabb túrákat, bírja, akár 2 személlyel is. Mennyi van benne, mert a gumik még eredetik, ha jól látom.
A csomagtartóra majd ír valaki, akinek van.
Pilisszentkereszten! De tényleg szívesen elkísérlek!
Viszont van egy kis olajfolyásom a bal hengerfejnél. Nem vészes de zavaró. Épp egy csöpp. Azt mondta, hogy ezek a spanyol gyártmányok nem olyan finoman szereltek, sokkal előfordult még garanciaidőben, ekkor kicserélték.

Ami a gáz, hogy azt mondta ki kell venni a blokkot hozzá.
Azt mondta 25-30 körül lesz, és hogy idővel csináljam meg.
Tömítéscsere, esetleg kis gépmunka a hengerfejen és így 30.
Fa**a.
Nem hiszem, hogy nézték előtte.

Azt mondta a szerelő, hogy elvileg 24.000-nél kéne állítani a szelephézagot, de ő uy tapasztalta, hogy 30-nál elég "minek huzza le az embereket" ezt mondta.
Most vagy normális, vagy jó a marketing szövege. :)

Az átnézés annyi volt, hogy kérdezgettem, mondtam hogy mit nézzen meg ő megnézte és azt mondta jó, vagy gyárilag szar, mint pl a puha első villa.

A láncomat Pénteken cseréltem és megkértem, hogy a nittelőszemet nyomja meg a célszerszámával, hogy tuti jó legyen mert nekem nem volt célszerszámom. Szó nélkül megnyomta és azt mondta jó lesz.
Nincs több tapasztalatom, első nagymotor szervizelésem.
Az izzókészletés az eü csomag mindenképpen csomagolandó!
Először én sem hittem, de még ezeken kívül a gyári szerszámkészlet és egy esőruha is befér az ülés alá
Kötelező védőfelszerelés nincs. Tehát nem kötelező, h ha a zsaru megállít, akkor protektoros kabát legyen rajtad, motoros csizma, stb. Egyedül a bukó kötelező, ott viszont ha szőrösszívű a rend éber őre, megnézheti, hogy van e benne E betű. De az biztos, hogy nem nézik jó szemmel, ha nincs rajtad pl kesztyű. EZ nem jelenti azt, hogy kötelezően motoros kesztyű, de valamilyen bűrkesztyű jó ha van rajtad. Vizsgán annyit néznek, hogy pl a cipőd legyen magasszárú, védje a bokád. DE. Mikor én csináltam tavaly a különbözetit, akkor nem szóltak a srácnak, akin magasszárú dorgó volt. Gondolhatod, hogy az mennyit véd, engem meg cseszegettek, mert nem ért fel a bokámig a sportcipőm(későn szólt az oktatóm, és nem volt velem a bakancsom). Úh nem gáz, ha nincs motoros göncöd, én is úgy toltam le pár évet Mz-vel, hogy csak egy bőrkabátom volt, meg valami vékonyabb télikesztyű.
azt tudom h vizsgán kell pár dolog, de ha rendőr állít meg?
nekem csak sisakom van, sajna most nincs rá keret csizmát akarok meg kesztyűt MAJD!
szóval sisakon kívül semmim nincs
A túrakormánynak más (nagyobb) az erőkarja szerintem. A csutkakormányról azt mondják, hogy stabilabb, sportosabb, viszont én a kényelmes motorozás híve vagyok. Kényelmes ülés, egyenes hát. Beszerzek egy felső villát és egy MZ kormányt, aztán lehet, hogy a fékbowdent vagy a kuplungbowdent is ki kell cserélni hosszabbra, de azt már csak a szerelőnél, akinek a munkáját is ki kell fizetni.
Már annyi okosság gyűlt itt össze a fórumon, hogy le kéne írnom, nehogy elfelejtsem.