A városi közlekedést viszont inkább kihagyom. Épp ma láttam egy motoros balesetet a körúton, majdnem frontálisan ütközött egy passat és egy motoros (szerencsére szegény motoros srácnak nem lett komolyabb baja)
Már nem kell megkérdezni a progresszív rugó-t a szerelőtől, megtudtuk. 30 körül van az ára+ szerelés. Elég drága, egyenlőre nem is fogom kicserélni, viszont az olajat kicserélem benne hétvégén, hátha jobb lesz.
Szóval nem tudja valaki véletlenül hogy gs500f -en hova csatlakozik az olajhűtő, az egyik tippem a blokk jobb oldalán a
generátor alatti olaj control csavar lehet a ki vagy be menet.
Üdv.
Nekem is ez volt a bibi mikor cseréltem szimmeringet.
Én bevittem a szervízbe (enduro) csak a telókat és
"kölcsönadták" a célszerszámot.
Ez gyakorlatilag egy hosszú T kulcs a végén egy asszem 14-es csavarral ráhegesztve.Ezzel ellen tudsz tartani a csavarnak belülről.
Ha van hegestésben jártas embered,akkor sima ügy a célszerszám.
Jó estét. Elhoztam a motoromat a szerelőtől. Volt szelephézag állítás, karbitisztítás+szinkron, olajcsere, levegőszűrő+gyertyacsere. Plusz volt vele egy olyan gondom hogy 4500 és 5500 között állandó gázon néha fuldokolt. A baj meglett, annyi volt hogy az egyik karbi teteje a műanyag rész meg volt repedve. Most már fasza a gép, egy darabig nem kell hozzányúlni. 30000Ft-ot fizettem.
Nézd meg az AKMT-s oldalon a telószerelést. Asszem, még videó is van róla. Csak olajcseréhez nem kell semmit szétszedni a telón, csak a kupakot levenni és ott ki lehet önteni a régit és be az újat. Általában a 15W-s olajjal szoktuk anno keményíteni, mert a gyári 10W-s. A Repsol pl megfelelő.
ezzel azért közelebb kerültem valamivel