Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz szépen

ezzel azért közelebb kerültem valamivel
monolit erre keresgélj szerintem:
http://www.mrcycles.com/fiche_...
Bocs de nem voltam gépközelben.
Markolatfűtés kapcsolója... Ha érdekel holnap megnézem a márkáját.
Filozok rajta , hogy hova tegyem...
Oké
Túrázni, csavarogni nagyon szívesen.

A városi közlekedést viszont inkább kihagyom. Épp ma láttam egy motoros balesetet a körúton, majdnem frontálisan ütközött egy passat és egy motoros (szerencsére szegény motoros srácnak nem lett komolyabb baja)
Próbálj valami robbantott ábrát találni róla.
Amúgy nem szükséges rá, mert ha nincs rajta idom ami fogja a szelet akkor nehezen melegszik túl.
Az enyém narancs, szerintem nagyot dob rajta!
Akkor gyere velünk sokat és mennek a km-ek!
Mi szinte mindenhova mocival megyünk.
Nem szürke, a képen még nincs felragasztva a piros
Nem sokat, még nincs 1 éve hogy megvettem, de majd idén
Szerintem markolatfűtés kapcsoló, szerintem!
De ez nem gyári tartozék!
MrChef!

Már nem kell megkérdezni a progresszív rugó-t a szerelőtől, megtudtuk. 30 körül van az ára+ szerelés. Elég drága, egyenlőre nem is fogom kicserélni, viszont az olajat kicserélem benne hétvégén, hátha jobb lesz.
Majd valami szaki megoldja, tudod Photoshop...
Sikerült úgy rajta lennem, hogy nem is vagyok rajta!
Mi az a tekerentyű a kormányon vgay potméter vagynemtom minek hívjam
biztos mindenki tudja csak én nem!
Szinte teljesen egyidősek![,O01]
De Neked nem szürke a felnicsikod?
És mennyit mentél már vele?
2004. decemberi :)
Szia!
Engem érdekelne a motor. Hány Km-t futott? Hogy képzeled a hitelátvállalást?
sziasztok

Már tegnap is megkérdeztem, lehet nem láttátok.

Szóval nem tudja valaki véletlenül hogy gs500f -en hova csatlakozik az olajhűtő, az egyik tippem a blokk jobb oldalán a
generátor alatti olaj control csavar lehet a ki vagy be menet.

Kösszi a válaszokat előre is.
http://www.biker-world.hu/egyt...
Én csak ajánlani tudom.
3 éve van bent ,10w olajjal 2 személyel sem koppan.
Üdv.
Nekem is ez volt a bibi mikor cseréltem szimmeringet.
Én bevittem a szervízbe (enduro) csak a telókat és
"kölcsönadták" a célszerszámot.
Ez gyakorlatilag egy hosszú T kulcs a végén egy asszem 14-es csavarral ráhegesztve.Ezzel ellen tudsz tartani a csavarnak belülről.
Ha van hegestésben jártas embered,akkor sima ügy a célszerszám.
Jó estét. Elhoztam a motoromat a szerelőtől. Volt szelephézag állítás, karbitisztítás+szinkron, olajcsere, levegőszűrő+gyertyacsere. Plusz volt vele egy olyan gondom hogy 4500 és 5500 között állandó gázon néha fuldokolt. A baj meglett, annyi volt hogy az egyik karbi teteje a műanyag rész meg volt repedve. Most már fasza a gép, egy darabig nem kell hozzányúlni. 30000Ft-ot fizettem.
A női részleg!
Persze, megkérdezem tőle.
Nézd meg az AKMT-s oldalon a telószerelést. Asszem, még videó is van róla. Csak olajcseréhez nem kell semmit szétszedni a telón, csak a kupakot levenni és ott ki lehet önteni a régit és be az újat. Általában a 15W-s olajjal szoktuk anno keményíteni, mert a gyári 10W-s. A Repsol pl megfelelő.
Akkor hajrá.De csak óvatosan.
MrChef!

Ha mész Kedden a mukihoz, megkérdeznéd, hogy mennyibe kerülne egy progresszív rugó egy ilyen motorba és mennyiért cserélné ki?