Ez ugyan olyan mint hogy Akorl-al nem vezethet 26kW-os motort, de 25kW-osat már igen... Mi a különbség? Semmi. Valahol meg kellett húzni a határt ahol még lehetőleg jó sok gép belesik a szórásba és kész.
Egyébként szerintem közlekedés biztonsági okai vannak, mint tudjuk bizonyos szint alá kell szorítanunk 5 év alatt a balestek/ halálesetek számát. Nem azt mondom hogy a Gs-en nem lehet meghalni de egy gixer ezresen azért sanszosabb...
Már volt szerencsém hallani;), remélem, hogy sűrűbben tudom ezentúl… sajnos nem mindig az van, amit az ember szeretne, hiába igyekszik… na mind1… nem ide vág…
Én úgy hallottam, hogy már motorokra is érvényes ez a rendszer 2010-ben… Neked legyen igazad, hogy ha még nem, de 1 ilyen jó bevételi forrást, szerintem nem hagynak veszni a …-ok…
"Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerő) vagy annál erősebb autójuk van, ugyanis 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (238 lóerő) fölött 2,5-szörösét, 200 kW (272 lóerő) fölött a teljesítményadó háromszorosát kell majd kifizetni.
"
Nem 130 hanem 125.....
Szóval a 124kw még nem luxus, de a 125kw már az?
A sejtéshez elég, de a bizonyosság messze még.
Ádámnak már csináltam egy dobot, most agyalok egyen magamnak. Inkább kíváncsiság...meg festeni sem lehet mindig.
Sziasztok.
93-as kiadású a gs500-asomra kellene egy gumi szivócsonk és azt mondták a szervizbe hogy csak 10 évre vissza menöleg vannak alaktrészek, de szerintem a karburátor és henger közti illesztések ugyan azok nem?
MIért ne akarnák? HIszen ha a plusz bevétel kellene, akkor egységesen szopatnák a népet, nem kategóriákban.
Persze ugye ismét valami balpénisz ül a székbe, mert egy 129pacis gép még nem luxus, de egy 130-as már igen?
Nem akarják ők hogy kis autónk meg motorunk legyen
Ott halásznak, ahol szerintük van a lóvé.
A gusztustalan az ,hogy kész helyzet elé állitják a polgárt, mert egyik évről a másikra nem cserélheti le a járgányát ,kiszámithatatlanul perkálhat.
Előre egy -val,
de....
Szóval, nekem úgy tűnik, h jogos. Köd, szürkeség... hm.
Jött egy autó mittudomém, max 50-el. megálltál/megálltatok. DE ha jött volna egy "nyomatékos banditás" 69,5-el? Akkor buknál 2 bónuszt. A jobb eleje a kocsidnak totál. A motoros elszállt volna. A motorban kb 1,5milla kár stb.
Bocsi, de belőlem az (is)beszél, aki jobbról jön 69,5-el, és észnélkül sasol BALRA! hogy megadják-e.
Ha te ülsz Tomi mögött 69,5-el?
Egyébként szerintem közlekedés biztonsági okai vannak, mint tudjuk bizonyos szint alá kell szorítanunk 5 év alatt a balestek/ halálesetek számát. Nem azt mondom hogy a Gs-en nem lehet meghalni de egy gixer ezresen azért sanszosabb...
Mint a gyerek. Mottója:
Két kedvenc szavam van. Az "ingyen" és a "szünet"!
Te például tudod, miről beszélsz...
A gsxf pazar! Erik tudja már?
EEERRRIIIIK!
"Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerő) vagy annál erősebb autójuk van, ugyanis 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (238 lóerő) fölött 2,5-szörösét, 200 kW (272 lóerő) fölött a teljesítményadó háromszorosát kell majd kifizetni.
"
Nem 130 hanem 125.....
Szóval a 124kw még nem luxus, de a 125kw már az?
Csak egy kis plusz fény, egy kis kontraszt....csak a csúszkákkal játszottam:-)
Eriknek is készül egy Új pólóminta:-)
unatkozom:-))))
Elegem is van magamból!
Mire gondolsz pontosan képileg? Mail-ben vetíts nekem!
Néha magamon is kell kacagni kicsit!
Ádámnak már csináltam egy dobot, most agyalok egyen magamnak. Inkább kíváncsiság...meg festeni sem lehet mindig.
93-as kiadású a gs500-asomra kellene egy gumi szivócsonk és azt mondták a szervizbe hogy csak 10 évre vissza menöleg vannak alaktrészek, de szerintem a karburátor és henger közti illesztések ugyan azok nem?
Persze ugye ismét valami balpénisz ül a székbe, mert egy 129pacis gép még nem luxus, de egy 130-as már igen?
Ott halásznak, ahol szerintük van a lóvé.
A gusztustalan az ,hogy kész helyzet elé állitják a polgárt, mert egyik évről a másikra nem cserélheti le a járgányát ,kiszámithatatlanul perkálhat.
de....
Szóval, nekem úgy tűnik, h jogos. Köd, szürkeség... hm.
Jött egy autó mittudomém, max 50-el. megálltál/megálltatok. DE ha jött volna egy "nyomatékos banditás" 69,5-el? Akkor buknál 2 bónuszt. A jobb eleje a kocsidnak totál. A motoros elszállt volna. A motorban kb 1,5milla kár stb.
Bocsi, de belőlem az (is)beszél, aki jobbról jön 69,5-el, és észnélkül sasol BALRA! hogy megadják-e.
Ha te ülsz Tomi mögött 69,5-el?
Bocsi
amúgy