Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áll az alku!
Még 20 km É-ra és jöhettél volna egy finom kávéra hozzánk! Majd legközelebb!
egész korrekt ár; bár sztem azért biztos lehetne belőle alkudni egy keveset.
a rendszámot sztem erről se nagy művészet elhagyni, amennyire a kép alapján látom, nem valami biztos a rögzítése...
Kívánatos a kicsike. Nem sok van belőle az utakon... az alkatrészellátásnak sasolj utána, aztán még jó vétel is lehet!
Mennyi paci ficánkol benne?
450eFt.
Ebben benne van a motor, +1 garnitúra sportgumi, +1 garnitúra teljes utacai idomkészlet (ugyan olyan ami fent is van csak feketében), +1 Finster sportkipufogó.
szép!
mennyire tartják?
Amúgy most értem haza egy 390 km-es túrából. Az útvonal Kiskunhalas, Cegléd, Dunaújváros, Kaposvár volt. Az idei évre végleg befejeztem a motorozást, bár nagyon kellemes volt a mai nap.

Sikerült személyesen is szemügyre venni egy szr 660-ast, valamint ki is próbáltam- ez z amiről korábban beszélgettünk. Nagyon kellemes gépezet. Alapjáraton egyáltalán nem rázkódik, menet közben pedig kb a GS-el egyszintű a rázkódás. Hatalmas nyomaték van minden fordulaton.
A legmeglepőbb a súlya volt. Érzésre azt mondanám negyed akkora a súlya mint a gs-nek.
Hol szinkronzáltattad?
Nem tűnt fel ott senkinek hogy 10 litert fogyaszt? -egy jobb szerelő elég nehezen siklik át az ilyen apróságokon...
Nekem akkor fogyasztott 10 litert amikor a karburátor szarrá volt menve...
Hazárd megye?
RTL KLUB most
Mivel a "lebontás" mindkettő munkánál sok idő (tank levétel, egyebek...) Érdemes egyszerre megcsinálni, éppen e miatt.
Itt is annyi az ára, 5e+5e!
Csak nem házhoz jött a motordoki?
én kérdeztem egy szerelőt itt debrecenben,és azt mondta 10-ért mindkettőt megcsinálja...
komolyan 10-ezerét megcsinálják mindkettőt?
nekem csak a karbit 9-ezerért szinkronozálták.
Látom, ez nem Nekem jött, de a válasz aktuális!
OKOKOKOKOKOKOKOK!
Igen, de csak azokat, amelyek szigorúan + 3 rétegben lakkozva is vannak, mert a natúr festék, az nem kopásálló!
ez igaz...
Csak hidegen lehet mérni !
De bizony le kell támasztani... ugyanis teljesen hideg motor mellett állítunk szelepet. Tehát az a módi, hogy egyik délután beviszed, ott pihen egy éjszakát, és másnap délelőtt hozhatod...

Ha nem hidegen állítod, akkor elqrod.
és akkor még le sem kell támasztani a motort napokra, mert ha egyből hozzákezdenek és van a szerelőnek lapka készlet, akkor nem sok idő..