egész korrekt ár; bár sztem azért biztos lehetne belőle alkudni egy keveset.
a rendszámot sztem erről se nagy művészet elhagyni, amennyire a kép alapján látom, nem valami biztos a rögzítése...
450eFt.
Ebben benne van a motor, +1 garnitúra sportgumi, +1 garnitúra teljes utacai idomkészlet (ugyan olyan ami fent is van csak feketében), +1 Finster sportkipufogó.
Amúgy most értem haza egy 390 km-es túrából. Az útvonal Kiskunhalas, Cegléd, Dunaújváros, Kaposvár volt. Az idei évre végleg befejeztem a motorozást, bár nagyon kellemes volt a mai nap.
Sikerült személyesen is szemügyre venni egy szr 660-ast, valamint ki is próbáltam- ez z amiről korábban beszélgettünk. Nagyon kellemes gépezet. Alapjáraton egyáltalán nem rázkódik, menet közben pedig kb a GS-el egyszintű a rázkódás. Hatalmas nyomaték van minden fordulaton.
A legmeglepőbb a súlya volt. Érzésre azt mondanám negyed akkora a súlya mint a gs-nek.
De bizony le kell támasztani... ugyanis teljesen hideg motor mellett állítunk szelepet. Tehát az a módi, hogy egyik délután beviszed, ott pihen egy éjszakát, és másnap délelőtt hozhatod...
a rendszámot sztem erről se nagy művészet elhagyni, amennyire a kép alapján látom, nem valami biztos a rögzítése...
Ebben benne van a motor, +1 garnitúra sportgumi, +1 garnitúra teljes utacai idomkészlet (ugyan olyan ami fent is van csak feketében), +1 Finster sportkipufogó.
mennyire tartják?
Sikerült személyesen is szemügyre venni egy szr 660-ast, valamint ki is próbáltam- ez z amiről korábban beszélgettünk. Nagyon kellemes gépezet. Alapjáraton egyáltalán nem rázkódik, menet közben pedig kb a GS-el egyszintű a rázkódás. Hatalmas nyomaték van minden fordulaton.
A legmeglepőbb a súlya volt. Érzésre azt mondanám negyed akkora a súlya mint a gs-nek.
Nem tűnt fel ott senkinek hogy 10 litert fogyaszt? -egy jobb szerelő elég nehezen siklik át az ilyen apróságokon...
nekem csak a karbit 9-ezerért szinkronozálták.
Ha nem hidegen állítod, akkor elqrod.