Tesa! Ez megint olyan kérdés, amit csak is Te egyedül dönthetsz el.
Én biztos nem vennék ilyen drága bukót, inkább elmotoroznám azt a sok lét. A véleményem a szuperbiztonságos bukókról az, hogy a nyak úgyis eltörik!
De ez a vélemény ne befolyásoljon, ha tetszik, vedd meg.
Kennem egy bukósisakot, mert a mostani hát, hogy is mondja, áh inkább nem mondok semmit...! Bátyám egy Shoei Raid II Silver-t, és eléggé meg van vele elégedve, habár az első sisakja...!
Az kérdésem az lenne, hogy:
1. Szerintetek megérné nekem is venni egy ilyen esősapit?
2. Szeretném ha egyedi lenne, és tudok egy srácot aki jó áron vállal airbrush-t. Hallottam egy olyan pletykát, hogy előfordul, hogy az új festés meggyengítheti a héj szerkezetét. Erről mi a véleményetek?
Köszönöm szépen! Ezek szerint 20 ezer nem sok.
Ez lenne az első nagyobb motorom, szerintem kezdésnek elég lesz.
Amiket eddig olvastam róla nagyon pozitív. Strapabíró kis szerkezet kis odafigyeléssel sokáig lehet az ember hűséges társa.
Köszönöm a gyors választ.
Tibkin órája nemrég fordult 70.000 km-nél. Blue 68.000 tett a GS-be. Tehát a kilométer nem sok, de arra vigyázz, hogy kis hazánkban minden használt motorban 18-22.000 km van. Tök mindegy mennyi idős.
Ajánlom figyelmedbe az adatlapomon a "Tesztek" között az ide vonatkozó részt. Valamint a www.akmt.hu honlap GS 500-ra vonatkozó részeit.
Ne haragudj, hogy kevés infóval látlak el, de hetente nagyon sz@r leírni mindig ugyan azt...
Sziasztok!
A közeljövőben szeretnék motort vásárolni és ez a típus nagyon megtetszett, csak lenne pár kérdésem? Használt motor esetében a 18-20-ezer kilóméter mennyire jelent sokat? Használt motor lenne, mire figyeljek oda? (Első motorvásárlás lenne)
Én biztos nem vennék ilyen drága bukót, inkább elmotoroznám azt a sok lét. A véleményem a szuperbiztonságos bukókról az, hogy a nyak úgyis eltörik!
De ez a vélemény ne befolyásoljon, ha tetszik, vedd meg.