néha sikerül megcsinálni valamit, de nem tudom, hogy csináltam, és nem tudom mégegyszer áááááááááááááááááááááááááááá
áááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááá
Ja, arra a képen a hüvelykujjnál lévő kis gumigyűrűre NAGYON VIGYÁZZATOK! Nekem elveszett mindkettő a szereléskor, nélkülük egyáltalán nem vicces használni a gépet!
Hehe... karbirugó... én 2 évig nélküle használtam a pacit!
Amikor idén pucoláshoz szétszedtük, derült ki, hogy se a rugók, se a tűk, amit leszorít nincsenek a helyükön!
Igazából "csak" annyit okozott, hogy amíg be nem melegedett a gép, nem volt rendes alapjárat, így télen kb. 5km után tudtam csak visszatolni a szívatót, mert le akart állni (vagy tekergettem az alapjárat csavart). Most 2-3 perc melegedés után már jó.
Ez nem huncutság.Kimegyek Pesthidegkútról rákosborzasztóra,a semmiért.Ez egyszerűen gusztustalan.Van Tinnyén egy gumis.Ő is azt mondta,hogy ha ott veszem a gumit a kocsihoz akkor olcsóbban felrakják a gumit.Így is történt.
Röviden összefoglalva a történetet egyszer csak eszembe jutott, hogy mennyire élveztem régebben az ökörködést a simsonnal, egy két rövidebb túrát ismerősökkel, valamint az örök rajongás a motorozás után és rájöttem - csepeli hév varázsa -, hogy lehet jogsim és motorom is (szerencsés vagyok, van munkahely).
Hosszas keresgélést követően, többek között ez a forum segítségével is ugy döntöttem, hogy egy GS500-as tökéletes lenne a pénztárcám és az igényeim szempontjából is maximálisan. Néhány kérdésem lenne tapasztaltabbaktól:
2002-2004 között néztem, itt már lehet találni 450-550 között amit még sztem ki tudnék fizetni; ezek között melyik a legjobb évjárat, illetve van e kakukktojás, valamint természetesen, hogy mire kell figyelni, mik lehetnek az esetleges tipushibák (régi motoros kolléga elkisér a vásárláshoz természetesen?
Célszerű e télen, vagy kora tavasszal megvenni a motort? (ár, tulajok hozzáállása, stb..., valamint a jogsim csak jövő tavasszal lesz végleges, még csak a kressz-en vagyok túl, erről mi a véleményetek? - hallgatok a tapasztalakra - ) Üdv, Gergő
Ja csak huncutak, mert a centirozás külön tétel, sőt még az olmocskák is És van olyan autogumis aki nem tud motorkereket centirozni, mert ahhoz külön kell nekik valami bizgentyű.
Nos, ezt úgy oldjuk meg, hogy elmegyek érte a bontóba. Kifizetem, és mondasz nekem egy határátkelőt ahol találkozunk. Így legkésőbb péntekre nálad a rugesz. Tudok úgy utat tervezni péntekig, hogy Hercegszántótól Röszkéig bármelyik átkelő útba essen. Azért nem mondom, hogy átviszem a határon, mert figyelik a telefonom... és a Vajdaságban nem sok keresnivalóm van hétköznap.
megpróbáljuk összeheggeszteni hétvégén, de szerintem kevésbé lesz strapabíróbb, így inkább biztosra megyek, mint hogy aztán megint keresgessem, ha ujból törik, így meg megmarad pótnak. közepén tört el.
Hogy van eltörve a rugó? Lehet, hogy hülyeség amit gondolok, de nem lehet meghegeszteni? Óvatosan CO-val? Mert azért nem egy szeleprugó, nincs akkora igénybevétele.
Őő biztos vagy benn, hogy nem értetted félre őket? Mifelénk (Keszthely, Zeg) a gumiszerelés 1000 Ft/kerék, de csak akkor, ha a kiszerelt kereket viszed oda nekiK! Ha nekik kell kiszerelni (ezt nem is mindenki vállalja) akkor az több.
ááááá