Dehogysenem... nekem bárhogy. Én beviszem egyik nap, majd elhozom a másikon... egyszer már így szoktam. Azt mondom, hogy az egyedi lapka is napokba telik, mire leér. Addig meg szállingóz bele a por oda, ahova nem kéne.
De nem az enyém a hézagolandó, így nekem aztán...
akkor szerintem ez lesz a hiba... elvileg meg tudod otthon csinálni, ha van egkét szerszámod hozzá.. Nagyvonalakban leírom és ha úgy gondolod, hogy nekilátsz, akkor majd részletesen is.. Szóval, ahogy én csináltam: tank le, szelepfedél tetején 4 db 6-os csavar ki, majd a szelepfedél csavarjait kivenni, ha látod a tengelyeket, akkor mindegyiknél mérsz hézagot hézagmérővel... úgy a legegyszerűbb, hogy amelyik bütyöknél méred, az merőlegesen felfelé álljon a lapkához képest, így nem függőleges lesz... ha nagy lenne a hézag, ami nem valószínű, akkor nagyobb lapka kell, ha kicsi, akkor kisebb.. a gyári érték 0.03 és 0.08 közt van. Ha kicsi (valószínűleg az lesz), akkor annyit tudsz csinálni, hogy a vezérműlánc feszítőjét kiveszed a karbik közt és a tengeylt megpróbálod kézzel kicsit megemelni, ha így sem megy be alá a hézagmérő, akkor lazítani kell a tengely leszorítókat és megmérni így, hogy mennyit kel (sajnos így csak nagyjából) lazítani, hogy meg legyen a hézag.. ha mindenütt megmérted, akkor vagy veszel minden hengerhez annyival kisebb lapkát, amennyit a méréseid által megállapítottál, vagy elviszed gépműhelybe és a szelep felőli oldalából leszedetsz annyit, amennyi ahhoz kell, hogy meg legyen a hézag. Ha kész, akkor összerakod és újra mérsz.. a vezérlést egyszerű összrerakni: felül a 2 és 3-as jel közt 18 stift kell legyen, az 1-es a kipuff tengelyen egy síkban van a hengerfej tetejével, a két bevágás a tengelyek végén ekkor egymással szembe néz, a főtengelyen a rotornál az rt jelölést kell állítani a jelhez... ezek után feszítő vissza és összerak... nagyjából ilyesmi a folyamat... ha vmit kihagytam,úgy is kiegészít valaki és össze lehet hozni... nekem 4e Ft volt mindössze és ez is csak a gépműhely munkadíja, ami elég drága is volt, mert sürgősen kértem... szerintem, ha pár napot várok, akkor 2-ből is meg van..
Mai project!
Váz, műszerfal, farokidom, bukócső felújítás.
Szerintem láccik hogy dolgoztam autófényezőként!
A Gs régi fényében tündököl, mentem is vele egy 100-ast és qrva jó volt! Még szerdáig eldönthetem, hogy odaadom, vagy megtartom Aninak!
Egyik barátom a héten megy Handóhoz, mert csinált neki a TDM-re kipufogót, arra gondoltam ha Dzsokinak szólnánk, hogy legyen az autójában a dob akkor Egerben fel tudná venni, és el tudja neki vinni.
De nem az enyém a hézagolandó, így nekem aztán...