Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogysenem... nekem bárhogy. Én beviszem egyik nap, majd elhozom a másikon... egyszer már így szoktam. Azt mondom, hogy az egyedi lapka is napokba telik, mire leér. Addig meg szállingóz bele a por oda, ahova nem kéne.
De nem az enyém a hézagolandó, így nekem aztán...
Vazze! Kinevezünk Téged a Nagy Műszaki Gondok Egyetemes Megoldójává!
akkor szerintem ez lesz a hiba... elvileg meg tudod otthon csinálni, ha van egkét szerszámod hozzá.. Nagyvonalakban leírom és ha úgy gondolod, hogy nekilátsz, akkor majd részletesen is.. Szóval, ahogy én csináltam: tank le, szelepfedél tetején 4 db 6-os csavar ki, majd a szelepfedél csavarjait kivenni, ha látod a tengelyeket, akkor mindegyiknél mérsz hézagot hézagmérővel... úgy a legegyszerűbb, hogy amelyik bütyöknél méred, az merőlegesen felfelé álljon a lapkához képest, így nem függőleges lesz... ha nagy lenne a hézag, ami nem valószínű, akkor nagyobb lapka kell, ha kicsi, akkor kisebb.. a gyári érték 0.03 és 0.08 közt van. Ha kicsi (valószínűleg az lesz), akkor annyit tudsz csinálni, hogy a vezérműlánc feszítőjét kiveszed a karbik közt és a tengeylt megpróbálod kézzel kicsit megemelni, ha így sem megy be alá a hézagmérő, akkor lazítani kell a tengely leszorítókat és megmérni így, hogy mennyit kel (sajnos így csak nagyjából) lazítani, hogy meg legyen a hézag.. ha mindenütt megmérted, akkor vagy veszel minden hengerhez annyival kisebb lapkát, amennyit a méréseid által megállapítottál, vagy elviszed gépműhelybe és a szelep felőli oldalából leszedetsz annyit, amennyi ahhoz kell, hogy meg legyen a hézag. Ha kész, akkor összerakod és újra mérsz.. a vezérlést egyszerű összrerakni: felül a 2 és 3-as jel közt 18 stift kell legyen, az 1-es a kipuff tengelyen egy síkban van a hengerfej tetejével, a két bevágás a tengelyek végén ekkor egymással szembe néz, a főtengelyen a rotornál az rt jelölést kell állítani a jelhez... ezek után feszítő vissza és összerak... nagyjából ilyesmi a folyamat... ha vmit kihagytam,úgy is kiegészít valaki és össze lehet hozni... nekem 4e Ft volt mindössze és ez is csak a gépműhely munkadíja, ami elég drága is volt, mert sürgősen kértem... szerintem, ha pár napot várok, akkor 2-ből is meg van..
Mai project!
Váz, műszerfal, farokidom, bukócső felújítás.
Szerintem láccik hogy dolgoztam autófényezőként!
A Gs régi fényében tündököl, mentem is vele egy 100-ast és qrva jó volt! Még szerdáig eldönthetem, hogy odaadom, vagy megtartom Aninak!
Egyik barátom a héten megy Handóhoz, mert csinált neki a TDM-re kipufogót, arra gondoltam ha Dzsokinak szólnánk, hogy legyen az autójában a dob akkor Egerben fel tudná venni, és el tudja neki vinni.
Szervízben is napokig áll. De hova a nagy kapkodás? Nem kell készlet, egyedi lapka is van, méretenként. 2 nap kiviszik.
Így se jó?
Lehet, de akkor napokig áll szétborítva a gépezet. Hiszen csak szétszedés után tudod meg milyen kell bele. A készlet meg baromi borsos áron van...
Aninak dobj egy 2 m-es puszát a nevemben akkor!
Daninak meg további jobbulást!
A nagyvas-nál már lehet kapni lapkákat!
Igen!
Pont 2 méterre van!
Dani ma ült motoron, de nem tudott menni, mert nem hajlik annyira a lába, hogy tudjon fékezni!
Ez még egyszer...
A dobod Dzsokinál van?
Ja!
2.?=!
Mindent tudunk csinyáni, de minek megvan csinyáva, elkérem ha kell oszt jóvan.
Az igaz!...ha csak úgy nem...
Dani javulgat? Régen halottam felőle?
Anit meg most már engedjétek néha a gép mellé...legalább egy 2 m-re!
Meg lehet, de az előttem szólók igazat beszélnek.

Van itt egy 79 perces video is hozzá, ha elakadnál:

GS500 szelephézag állítás

No, és a csapod milyen állásban volt?
Tudunk olyat csinyáni!
Mé,mit nem tudunk?
Köszi, Hápi nevében!
Nekünk úgyis köll majd tanákozni, legfeljebb megkapod akkor Hápi tárcsáját!
Nem is a korong, hanem azt kivenni, ahhoz kell célszerszám, mert le kell nyomni a szelepcsészét a vezérműtengely alatt úgy, hogy ne okoz kárt.
Féktárcsát tudok centiroztatni, de szegecselni még nem kérdeztem. Holnapra utánajárok.
Ha van otthon kb 60 féle szelephézagoló korongod, amiből 4db éppen megfelelő, akkor igen!
Ha értesz hozzá megmérni megtudod, de lapkacseréhez célszerszám kell.
Megkérdezzük Viktort, Ő biztos tudja!
VIIIIIIIIIIIktor!
de -de ezt is csinálja
ezt házilag meg tudom csinálni a szelep beállítást?
vagy inkább bizam olyanra aki ért hozzá?