A teljesítményadó 2010-től mindenki számára nő. Az autó első három évében a jelenlegi 300 forint helyett 345 forintot, négy és hét év között 260 forint helyett 300 forintot, nyolc és tizenegy év között 200 forint helyett 240 forintot, 12 és 15 év között 160 forint helyett 185 forintot, míg minden 16 év feletti autó után 120 helyett 140 forintot kell majd fizetni minden egyes kilowatt után, tehát már egy átlagos Suzuki után is nőnek az adóterhek.
Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerő) vagy annál erősebb autójuk van, ugyanis 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (238 lóerő) fölött 2,5-szörösét, 200 kW (272 lóerő) fölött a teljesítményadó háromszorosát kell majd kifizetni.
Ez azt jelenti, hogy például már egy 170 lóerős, kétliteres Volkswagen Passat után is kell "vagyonadót" fizetni. Ez a törvény leginkább azok számára igazságtalan, akik egy nagy teljesítményű, de akár 15 éves autóval rendelkeznek, hiszen az a négykerekű már nem igazán számít luxusnak.
Igen, valahogy úgy kellene átmenni rajta…, eladáson nagyon amúgy sem gondolkozok, mert most mit vegyek helyette? Ez jó, jól fogyaszt, a járulékok még úgy ahogy kifizethetőek, nem úgy mint a többinél és az igazat megvallva, most veszek pl: kétszer ilyen erőset, az is gyenge lesz már nekem! Nem beképzeltségből mondom, de ha már volt az embernek pl: mint nekem 1 R1, akkor utána már, nehezen talál olyan motort, ami nem lesz kevés, gyenge, természetesen, ez idézőjeles, mert mihez képest természetesen, mert a GS500F is nagyon jó motor! Azt-is lehet szépen döntögetni kanyarokban és manapság, ami még nagyon fontos, kifizethető! Ha már gyengébb, mint amit szeretnék, legalább legyen takarékos és ez a motor annak mondható!
Ez akkor jó, mikor "friss". (nem méricskél, tökölődik az ember rajta). Ha túlkombinálod, akkor már nem olyan ütős a végeredmény. Mint az aquarell. Ott sem matat órákat a papíron.
Ja! Olaszban is én voltam!
Apropó! Lakkozásról jutott az eszembe! Én gondolkozóban vagyok, hogy a GS500F tankját, színtelen lakkal átlakkoztatni, hogy a színe, fénye maradjon minden eredeti, csak kívülről védettebb legyen, mert ügye gyárilag, sajnos nem elegendően erős a fényezése.
Szerintetek, nektek mi a véleményetek?
Én ilyen képet elkészíteni, kint Olaszországban láttam 1 középkorú férfit! Tényleg gyorsan el lehet készíteni 1 ilyet, már ha van hozzá érzéke, kézügyessége az embernek! Ja és persze ami elengedhetetlen, elegendő fantáziája!
csak egy érdekesség..lehet mindenki tudná, de nekem nem esett le..
az én motorom km óráján mérföld van kívül és km/h belül... ezzel nem is volt bajom.... az órában 14.000 volt, amit keveseltem és mikor már itthon volt, akkor kezdtem gondolkodni, hogy vajon km-t vagy mérföldet mér a számláló... és mérföldet mér...:-)
Rosszabbul járnak azok a tulajdonosok, akiknek 125 kW (170 lóerő) vagy annál erősebb autójuk van, ugyanis 125 és 175 kW között a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (238 lóerő) fölött 2,5-szörösét, 200 kW (272 lóerő) fölött a teljesítményadó háromszorosát kell majd kifizetni.
Ez azt jelenti, hogy például már egy 170 lóerős, kétliteres Volkswagen Passat után is kell "vagyonadót" fizetni. Ez a törvény leginkább azok számára igazságtalan, akik egy nagy teljesítményű, de akár 15 éves autóval rendelkeznek, hiszen az a négykerekű már nem igazán számít luxusnak.
Ja! Olaszban is én voltam!
Szerintetek, nektek mi a véleményetek?
Én ilyen képet elkészíteni, kint Olaszországban láttam 1 középkorú férfit! Tényleg gyorsan el lehet készíteni 1 ilyet, már ha van hozzá érzéke, kézügyessége az embernek! Ja és persze ami elengedhetetlen, elegendő fantáziája!
az én motorom km óráján mérföld van kívül és km/h belül... ezzel nem is volt bajom.... az órában 14.000 volt, amit keveseltem és mikor már itthon volt, akkor kezdtem gondolkodni, hogy vajon km-t vagy mérföldet mér a számláló... és mérföldet mér...:-)
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Azt szeretném kérdezni, hogy neked van fotód a kipufogódob csatlakozásáról a Dl-en? (Ahol megvágta a szaki és ment rá a másik.)
thx!