Van egy ismerősöm, akinek van egy ismerőse, akinek egy ismerőse 10ért festette a sisakot, a tankot meg talán a sárvédő volt még! Az szerintem nem rossz! Ilyen szegecses mintát csinált rá, egész szép lett! Annyiért megcsinálja a sisakomat, akkor megcsináltatom majd!
Nekem az első bukóm, még kb 6 éve egy kb 9000ft-s UNEED volt, hogy ki csinálta meg hol, fogalmam sincs, de olyan kinai beütése van.
tavaly 80-90kmh sebeggésnél leesett a kezemről éshát végig pattogott a betonon meg ide oda szállt. 10percig kerestem mire meglett a fűben. Kissebb karcolásokkal megúszta. ugyhogy a tesztet kiállta :)
Üdv Mindenkinek !GS 500-as
oknak Szekcióknak ,Frakcióknak
Régi és Új fórumosoknak !
Had osszam meg a kis örömöm veletek !
3 hét után megjött a feszszabályzó a szervizbe
és" jótállásba" kicserélték végre! Úgyhogy amíg ilyen
"szép" idő van dolgoztatom egy kicsit a drága vasat.
További szép estét !
végigolvastam most, hogy hogyan tesztelnek: különböző sebességekkel ledobálják a sisakot
- egyenes felületre, hogy teszteljék az energiaelnyelő-képességet,
- ferde rücskös felületre, hogy teszteljék azt, mennyire tekeri le az ember fejét
ezekből a tesztekből (22 teszt van egy sisaktípussal) hoznak össze egy pontszámot. Ezeket a teszteket egyébként az angol kormány teszteli, így (elvileg) függetlenek...
Lehet, hogy nem Palmatex kellett volna, hanem Palmafix.
Jól használtad? mert kell hagyni száradni vagy 10 percig, és akkor összepréselni a 2 ragasztandó felületet. Ahol is a nyomás miatt alakul ki a kötés. Vagy valami ilyesmi az emlékeim szerint.
Airbrush by Faty
...és nem házfalon van esSO, hanem faroston!